Onko täällä muita joiden kasvot vain kaunistuvat koko ajan?

Vierailija

Minä olen sitä tyyppiä. Nuorempana toivoin olevani kaunis mutta tuntui että olen vain pallopää ilman särmää. Ikää nyt 28 enkä olisi koskaan uskonut että tulen näyttämään tältä kuin nyt. Voin sanoa itseäni jopa kauniiksi. Olo on muutenkin mahtava kun on myös henkisesti kehittynyt. Kauneus on aina ollut minulle tärkeä juttu. Myöhemmin myös henkiset asiat ja kehittyminen niissä on tullut tärkeäksi.
En olisi koskaan uskonut että tulen pitämään itsestäni näin paljon ja tuntemaan oloni näin mahtavaksi!

Kommentit (10)

Vierailija

Kun vanhoja valokuvia katselee, niin olin kyllä 28-vuotiaana kauniimpi kuin 18-vuotiaana. Kaunistuminen loppui, kun täytin 40 ja naama alkoi roikkua. Ei nyt pahasti, mutta siis rumempaan suuntaan ollaan menossa.

Vierailija

No enpä nyt tiedä. 18-vuotiaana näytin suohirviöltä, 28-vuotiaana näytin vähän vähemmän suohirviöltä, ja nyt 33-vuotiaana näytän taas vähän vähemmän suohirviöltä, eli suunta on oikea mutta kehitys turhan hidasta. Tätä vauhtia näytän siedettävältä ehkä joskus 185-vuotiaana.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tehän täälä mammojen joukossa olette varsinaisia mutantteja. Epävakauden lisäksi ikä kaunistaa.

Kyllähän se ikä on useita julkkiksiakin todistetusti kaunistanut. Esimerkiksi 28-vuotias Jasmin Mäntylä oli kyllä huomattavasti kauniimpi kasvoiltaan kuin 18-vuotias Jasmin Mäntylä. Kaikki eivät ikäänny nopeasti, eivätkä ala esimerkiksi rypistyä kolmekymppisenä; joillakin ikä tuo mukanaan ihan oikeasti positiivisia muutoksia ulkonäköön. Tietystikään se ei jatku loputtomiin - kyllä ne rypyt ja roikkumiset saavat jokaisen meistä lopulta kiinni.

Tunnen itse monta naista, jotka ovat vasta n. 35-vuotiaina olleet parhaimmillaan ulkonäöllisesti. Useimmilla se parhain ikä näyttäisi olevan n. 25. Oikeasti aika harva on parhaimmillaan teininä.

wwww

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tehän täälä mammojen joukossa olette varsinaisia mutantteja. Epävakauden lisäksi ikä kaunistaa.

Kyllähän se ikä on useita julkkiksiakin todistetusti kaunistanut. Esimerkiksi 28-vuotias Jasmin Mäntylä oli kyllä huomattavasti kauniimpi kasvoiltaan kuin 18-vuotias Jasmin Mäntylä. Kaikki eivät ikäänny nopeasti, eivätkä ala esimerkiksi rypistyä kolmekymppisenä; joillakin ikä tuo mukanaan ihan oikeasti positiivisia muutoksia ulkonäköön. Tietystikään se ei jatku loputtomiin - kyllä ne rypyt ja roikkumiset saavat jokaisen meistä lopulta kiinni.

Tunnen itse monta naista, jotka ovat vasta n. 35-vuotiaina olleet parhaimmillaan ulkonäöllisesti. Useimmilla se parhain ikä näyttäisi olevan n. 25. Oikeasti aika harva on parhaimmillaan teininä.

Googletin tuon mäntylän ja aika pelottava haaska tuli vastaan oli ikä mitä tahansa.

Vierailija

Mulla on ollut sama "ongelma". Nuorempana olin pullaposkinen ja piirteetön taikinanaama, vaikka hoikka olinkin - nyt vanhempana (ikää 28 mullakin) pullaposket ovat kadonneet, ja mullahan on kaunis luusto ja upeat poskipäät!

rrrr

Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut sama "ongelma". Nuorempana olin pullaposkinen ja piirteetön taikinanaama, vaikka hoikka olinkin - nyt vanhempana (ikää 28 mullakin) pullaposket ovat kadonneet, ja mullahan on kaunis luusto ja upeat poskipäät!

Mutta eihän nuorten naisten ylipaino-ongelmat ole sama asia kuin se että kaunistuu vanhetessa. Tietysti hyvällä kunnolla voi voittaa vuosia takaisin.

Vierailija

Olin 15- vuotiaaksi asti kunnon ruma pallopää,mutta sitten tapahtui jotain: uudenlaisella pukeutumis- ja hiustyylillä sai paljon aikaan, ja nyt 20vuotiaana olen täysin erilainen kuin ikinä olisin uskonut! Kasvoihin on tullut juurikin sellaista kivaa särmää ja uskon että jos ei mitään outoa tapahdu saatan olla 10 vuoden päästä vielä upeampi:)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mutta eihän nuorten naisten ylipaino-ongelmat ole sama asia kuin se että kaunistuu vanhetessa. Tietysti hyvällä kunnolla voi voittaa vuosia takaisin.

Kirjoitin olleeni nuorena hoikka. Tai toki jos sun mielestä 169/52-mitoilla on ylipaino-ongelmainen, niin tämä ok. Ehkä mulla oli kaikki paino naamassa. :)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat