Miten saa Ranskan lipun valokuvan päälle. Facebookiin ?

Vierailija

Kertokaa nyt.
Tunnen itseni ihan tyhmäksi kun en tajua miten kaikki osaavat tehdä valokuvansa Ranskan lipun väreihin.

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

Kirjaudu Faceen ja kirjoita komentoriville facebook.com/facebook. Sieltä löytyy ohjeet. Mobiililla pitäisi ehdottaa automaattisesti.

Vierailija

Mulle tuli just tuommoinen automaattinen ilmoitus. Sateenkaaria en silloin viimeksi osannut laittaa, mutta silloin oli WP puhelin, nyt iPhone, voiko olla selitys?

prkl

Vierailija kirjoitti:
Mene jonkun sellaisen kaverin profiiliin, jolla lippu on, niin kuvan alla tarjotaan kuvaa myös itselle.

Ei toimi kaikilla, minulle sai kverin kvan kautta, mtta muehelle ei vaikka hnellä kalliimpi öhelin ja milemmilla android

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene jonkun sellaisen kaverin profiiliin, jolla lippu on, niin kuvan alla tarjotaan kuvaa myös itselle.

Ei toimi kaikilla, minulle sai kverin kvan kautta, mtta muehelle ei vaikka hnellä kalliimpi öhelin ja milemmilla android

Hahaha!

Vierailija

Paljonko ranskalaiset tukivat Suomea viime Etyk kokouksen yhteydessä kun Suomi sai Venäjän ärtymyksen päälleen? Vastauksen tiedätkin...minkäänlaista tukea ei tullut.

prkl

Vierailija kirjoitti:
Mun android öhelin ehdotti sitä ihan itse. Mutta facebookin facebook-sivulta löytyy valmis työkalu .

Ei vaan löydy,vaikkakuinka etsii, miehen puhelimella. Japuhelimella on vittumainen kirjoittaa kun tulee virheitä eikä jaksa korjata.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun android öhelin ehdotti sitä ihan itse. Mutta facebookin facebook-sivulta löytyy valmis työkalu .

Ei vaan löydy,vaikkakuinka etsii, miehen puhelimella. Japuhelimella on vittumainen kirjoittaa kun tulee virheitä eikä jaksa korjata.

Mutta sait meidät muut hetkeksi naurahtelemaan virheille. Tärkeää sekin, vaikkei työkalua löytyisikään. Nauroin ensimmäisen kerran eilisillan jälkeen. Ota lasi viiniä ja unohda homma, olet jo osuutesi tehnyt.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat