Mitä ihmettä? Eilen baarissa tosi moni mies kävi käpelöimään ku kävelin ohi?!?

Vierailija

Olen ollut baarissa ennenkin eikä vastaavaa ilmiötä ole ollut havaittavissa. Miehet sis läpsivät pepulle, puristelevat, tarttuvat vyötärölle takaapäin yms. En ollut pukeutunut mitenkään provosoivasti, mulla oli polvipituinen mekko ja villatakki päällä. Onkohan se tää pikkujouluaika vai onko tämä ihan normikäytöstä?

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ikävää että on pakko kysyä tätä, mutta olivatko kyseiset miehet ulkomaalaisilta vaikuttavia?

Ainahan ne on.. Helsingissä ainakin

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä on käpelöinti?

Tissien hierontaa, pakaroiden leipomista, sormen työntämistä emättimeen.

Se on käpälöintiä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ikävää että on pakko kysyä tätä, mutta olivatko kyseiset miehet ulkomaalaisilta vaikuttavia?

:D

Naurattaa aina kun suomalaiset miehet ovat sokeita omalle käytökselleen. Minua häiriköineet (fyysisesti ja sanallisesti) ovat olleet valtaosin puhtaasti kantasuomalaisia.

Vierailija

Ap vastaa: eivät olleet ulkomaalaisia, kukaan niistä! Ja tätä tapahtui siis 6 kertaa! En jäänyt keskustelemaan sen enempää, koska olen perheellinen, enkä todellakaan myöskään antanut mitään aihetta moiseen käytökseen.. Tämä tapahtui siis eräässä suositussa yökerhossa pääkaupunkiseudulla. Olen laihtunut suunnilleen kilon viime baarikäynnistä (nyt siis n. 59 kg ja 168 cm) ja sitä pohdiskelin, että joutuvatko nuoret, hyvä kroppaisen naiset sietämään puristelua joka kerta kun baariin lähtevät.. Itse en siis todellakaan ole enää nuori, olen 36-vuotias enkä missään mallin mitoissakaan 😄..

Vierailija

Itse en käy koskaan yökerhoissa. Baareissa en ole moiseen törmännyt. Harvat edes lähestyvät minua tai seurassani olevia naispuolisia kavereita... Kokoonpanokin vaihtelee: välillä vain joku yksi naiskaveri seurana, välillä meitä on vaikka 3-5 naista. Harmittaa, kun ei koskaan lähestytä. Lääppimistäkään en tosin haluaisi.

Käynköhän väärissä paikoissa viihteellä?

T. N25 Helsingistä

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Itse en käy koskaan yökerhoissa. Baareissa en ole moiseen törmännyt. Harvat edes lähestyvät minua tai seurassani olevia naispuolisia kavereita... Kokoonpanokin vaihtelee: välillä vain joku yksi naiskaveri seurana, välillä meitä on vaikka 3-5 naista. Harmittaa, kun ei koskaan lähestytä. Lääppimistäkään en tosin haluaisi.

Käynköhän väärissä paikoissa viihteellä?

T. N25 Helsingistä

Yökerhoissa voi odottaa iskemistä. Oman kokemuksen mukaan istumapaikkatyylisissä miehet lähestyvät joko kun olen yksin tilaamassa tiskillä/muutoin kävelemässä kavereideni luo pöytään. Muttei meitä naisporukkana lähestytä.

Teppo -82

Mulle käy usein samoin! Tämän takia en oikein uskalla lähteä ravintolaan illalla varsinkaan vaimoni kanssa, hän on oikein mustasukkainen enkä toivo ylimääräistä jännitettä suhteeseemme.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

:D

Naurattaa aina kun suomalaiset miehet ovat sokeita omalle käytökselleen. Minua häiriköineet (fyysisesti ja sanallisesti) ovat olleet valtaosin puhtaasti kantasuomalaisia.

Miksi luulit minun olevan suomalainen mies? Ihan omien kokemuksieni perusteella kysyin.

Vierailija

Öö, en ollut pukeutunut ku vosu ja olin työpaikan pikkujouluissa. Toki olin meikannut ja olen kai kasvoiltani ihan ok-näköinen. Kun olin istumassa, miehet yrittivät tulla juttelemaan. Kun kävelin vessasta tms. takaisin pöytäämme niin tällöin tuli näitä puristeluja yms. Iskeminen ja takaapäin "hyökkääminen" ovat mielestäni kyllä kaksi eri asiaa.. Ite en todellakaan olis sinkkuna lämmennyt tollasille "iskuyrityksille".

Ap

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat