Suosittele hyväksi havaittuja ja hyvän näköisiä treenivaatteita.

Vierailija

Mistä ostat treenivaatteet?

Kommentit (6)

Vierailija

Miksi treenivaatteiden pitää näyttää hyvältä? Itse ainakin laitan urheillessa ne kaikkein surkeimmat vaatteet mitä kaapista löytyy, ei minua huvita tuhlata rahaa siihen että saan paskata vaatteita hikoillessa ja rymytessä milloin missäkin vesisateessa.

Terveisin Naispelko22

Vierailija

Lidlin treenipöksyjä mulla onkin jo kahdet ja ne on ihan parhaat. Mutta kun ei niitä myydä siellä joka viikkoa  ja niitä mistä tykkään ei ole ollut myynnissä sitten viime talven :(

Minusta olisi kiva näyttää, edes yrittää näyttää, hyvältä myös salilla. Kyllä siitä tulee parempi olo kun on asialliset vaatteet. 

Ap

Vierailija

Drop of mindfulness. Omat kamppeet on jo pari vuotta vanhat etten tiedä minkä näköisiä nykyään tekeevät, mutta onpa ollut ainakin kestäviä.

Vierailija

Olen käyttänyt jo usean vuoden ajan H & M urheiluvaatteita ja ovat hyvännäköisiä + toimivia + kestävät kauan laadukkaan näköisinä. Eikä ole kalliita.

Vierailija

Olen tilannut sportstdirectista Niken juoksupöksyjä. Laadukkaat ja hyvännäköiset.

H&M ei ole yhtä laadukas, mutta ihan ok ne vaatteet on olleet. Kannattaa katsastaa tarjouksia ja alennusmyyntejä myös.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat