Kuinka yleistä puumaseksi oikeasti on
Siitä on puhuttu paljon viimeiset kymmenen vuotta mutta en tunne ketään joka olisi sitä kokeillut. En vanhempaa naista. En nuorempaa miestä. Ainoat yli kymmenen vuoden ikäerolla seksiä harrastaneet tietämäni parit ovat sellaisia joissa mies on vanhempi.
Kommentit (19)
Kyllähän moni mies käy vanhempia panemassa paremman puutteessa, ei ole niin pennin päälle miehille, kunhan saa piparia.
Johan näitä puumailu-esimerkkejä on julkisuudessakin vaikka kuinka paljon: Katri Helena ja Tommi, Sani ja se rokkari, Jenni Vartiainen ja Elias.
Puumaseksiksi en kutsu, mutta meillä alkoi parisuhde, kun minä (nainen) olin 47, mies 26.
Vierailija kirjoitti:
Moni toivoo, harva kokee?
Juuri näin :(
Mukavampi se on panna nuorta ja timmiä, kuin vanhaa väljää tavaraa.
Sanotaan nyt näin, että kaikkea pitää kokeilla kerran.
Siihen se jääkin.
Terveisin nainen.
Vierailija kirjoitti:
Entä kumpi mieluummin nuori ja väljä vai vanha ja timmi?
Itsellä kokemusta tällaisestakin.
Olen 5-kymppinen nainen ja ollut 3-kymppisen miehen kanssa. En sanoisi, että mies paremman puutteessa minuun tyytyi, vaan toteutti pitkäaikaisen fantasiansa.
Monesti on nuorempi mies lähestynyt ja kertonut, että pitää vanhemmista naisista. Siis todellakin sellainen mies, joka todellakin saisi nuorenkin naisen. En yleensä näihin ole ruvennut.
Eipä tuo hirveän harvinaista ole, mutta kai siihen vieläkin liittyy joku stigma, joten harva noista huutelee. Itse tiedän joitakin tapauksia, mutta vaatii vahvan itsetunnon kummaltakin osapuolelta, että suhteeksi kehittyisivät.
Vierailija kirjoitti:
Olen 5-kymppinen nainen ja ollut 3-kymppisen miehen kanssa. En sanoisi, että mies paremman puutteessa minuun tyytyi, vaan toteutti pitkäaikaisen fantasiansa.
Monesti on nuorempi mies lähestynyt ja kertonut, että pitää vanhemmista naisista. Siis todellakin sellainen mies, joka todellakin saisi nuorenkin naisen. En yleensä näihin ole ruvennut.
Paljon vaikeampaa on saada vanhempi nainen, mitä nuori. Ei vielä ole ikinä onnistunut.
M24
Ravintoloissa pyörii paljon n. 25-vuotiaita miehiä, jotka yrittää silmäpeliä yms. 40+ naisten kanssa. Itse en ole kiinnostunut miehistä niin se on vähän häiritsevää, jos menen työkaverien kanssa ulos tms. Nelikymppiset miehet on säyseämmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä kumpi mieluummin nuori ja väljä vai vanha ja timmi?
Itsellä kokemusta tällaisestakin.
Samoja kokemuksia.
Heh, taitaa olla melko veristä ja kivuliasta puuhaa se puumaseksi :D grrr :3
Vierailija kirjoitti:
Onhan se,punaiseksi lakatut kynnet uppoaa hekuman hetkellä selkään ;)
Vierailija kirjoitti:
Repesin tälle :D. Älä herätä nukkuvaa puumaa ainakaan seksimielessä tai voit olla sen seuraava ateria :D
vanha synnyttämätön nainen on todella löysä
Itse olen kyllä ollut 45v naisen kanssa ollessani 25v. M39