Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka yleistä puumaseksi oikeasti on

Vierailija

Siitä on puhuttu paljon viimeiset kymmenen vuotta mutta en tunne ketään joka olisi sitä kokeillut. En vanhempaa naista. En nuorempaa miestä. Ainoat yli kymmenen vuoden ikäerolla seksiä harrastaneet tietämäni parit ovat sellaisia joissa mies on vanhempi.

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Kyllähän moni mies käy vanhempia panemassa paremman puutteessa, ei ole niin pennin päälle miehille, kunhan saa piparia.

Vierailija

Johan näitä puumailu-esimerkkejä on julkisuudessakin vaikka kuinka paljon: Katri Helena ja Tommi, Sani ja se rokkari, Jenni Vartiainen ja Elias. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mukavampi se on panna nuorta ja timmiä, kuin vanhaa väljää tavaraa.

Entä kumpi mieluummin nuori ja väljä vai vanha ja timmi?
Itsellä kokemusta tällaisestakin.

Vierailija

Olen 5-kymppinen nainen ja ollut 3-kymppisen miehen kanssa. En sanoisi, että mies paremman puutteessa minuun tyytyi, vaan toteutti pitkäaikaisen fantasiansa. 

Monesti on nuorempi mies lähestynyt ja kertonut, että pitää vanhemmista naisista. Siis todellakin sellainen mies, joka todellakin saisi nuorenkin naisen. En yleensä näihin ole ruvennut.

Vierailija

Eipä tuo hirveän harvinaista ole, mutta kai siihen vieläkin liittyy joku stigma, joten harva noista huutelee. Itse tiedän joitakin tapauksia, mutta vaatii vahvan itsetunnon kummaltakin osapuolelta, että suhteeksi kehittyisivät.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olen 5-kymppinen nainen ja ollut 3-kymppisen miehen kanssa. En sanoisi, että mies paremman puutteessa minuun tyytyi, vaan toteutti pitkäaikaisen fantasiansa. 

Monesti on nuorempi mies lähestynyt ja kertonut, että pitää vanhemmista naisista. Siis todellakin sellainen mies, joka todellakin saisi nuorenkin naisen. En yleensä näihin ole ruvennut.

Paljon vaikeampaa on saada vanhempi nainen, mitä nuori. Ei vielä ole ikinä onnistunut.
M24

Vierailija

Ravintoloissa pyörii paljon n. 25-vuotiaita miehiä, jotka yrittää silmäpeliä yms. 40+ naisten kanssa. Itse en ole kiinnostunut miehistä niin se on vähän häiritsevää, jos menen työkaverien kanssa ulos tms. Nelikymppiset miehet on säyseämmin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mukavampi se on panna nuorta ja timmiä, kuin vanhaa väljää tavaraa.

Entä kumpi mieluummin nuori ja väljä vai vanha ja timmi?
Itsellä kokemusta tällaisestakin.

Samoja kokemuksia.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat