Hyvä ylläpito,

Vierailija

erittäin hyvä idea, että on vain yksi ketju esim. Pariisin tragedialle, mutta jatkossa tätä voisi jatkaa muutenkin, jos on selkeä kohde/asia. Fiksumpaa, että olisi vain yksi ketju, jota te seuraatte, ei tarvitse ketjua poistaa, vain tiettyjä viestejä, kiitos.

Kommentit (12)

Vierailija

Minua vähän ärsyttää tämä että ollaan niin kuin ei oltaiskaan -linja, jos joku ymmärtää. Muualla kaikki uutiset ovat yhtä ja samaa ja täällä pitää keskustella vain jostain haalarinkuoseista. Eikö palstallekin voisi sallia yhden kriisinpurkupäivän.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minua vähän ärsyttää tämä että ollaan niin kuin ei oltaiskaan -linja, jos joku ymmärtää. Muualla kaikki uutiset ovat yhtä ja samaa ja täällä pitää keskustella vain jostain haalarinkuoseista. Eikö palstallekin voisi sallia yhden kriisinpurkupäivän.

Palstalla on ollut viimeisen vuoden ajan jokainen päivä kriisinpurkupäivä. Milloin joku on murhattu tai itsenäisyyspäivän juhlassa kolttu oli liian avoin ja tissejä näkyi. Aina on joku kriisi. Minua suorastaan v*tutti se, että etusivulla oli kymmenen keskustelua aina samasta aiheesta, olipa se auerdraamaa tai maahanmuuttoa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Eli mistään ei sitten keskustella enää palstalla, kaikki on jo kertaalleen puhuttu.

Hyvästi av.

Nämä "hyvästi av" huvittaa. On kun pienessä kännissä itsemurhaa hokevat teinitytöt, kun poikaystävä jätti. Hyvästiä hoetaan, ja silti täällä roikutaan. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Perusta oma palsta, jossa voit sitten purkautua vaikka vuoden ympäri.

Vierailija

Yhtäkään lapsennimi-ketjua ei siis palstalle jatkossa?

Alapäästä valuvista eritteistä ei kysellä, eikä mies teki sitä tätä ja tuota ketjua.

Tämä selvä.

Puhummeko nyt siis vaikka kvanttifysiikan mahdollisista vaikutuksista luonnonvärien näkemiseen

Ostoskeskus Jumbossa huomenna aikavälillä 12.13- 19.05?

Mielipiteitä?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Yhtäkään lapsennimi-ketjua ei siis palstalle jatkossa?

Alapäästä valuvista eritteistä ei kysellä, eikä mies teki sitä tätä ja tuota ketjua.

Tämä selvä.

Puhummeko nyt siis vaikka kvanttifysiikan mahdollisista vaikutuksista luonnonvärien näkemiseen

Ostoskeskus Jumbossa huomenna aikavälillä 12.13- 19.05?

Mielipiteitä?

On muuten varsin tärkeä ja merkittävä asia näin LED - lamppujen aikakaudella, joskin aiheeseen liittyvää matematiikkaa on vaikea kirjoittaa tänne palstalle näkyviin typografian puutteellisuuden vuoksi. Tietenkin sen voisi tehdä raa'asti LaTeX - koodina mutta sellainen karsisi keskusteluun osallistuvien määrää.

Vierailija

Kai kuitenkin kyseisen symposiumin selkokielisen pöytäkirjan voisi julkistaa täällä ? Onhan meidän saatava tieto kaikille kiinnostuneille .Valo on kuitenkin tärkeä olemassa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat