Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

en haluaisi olla kiittämätön, mutta suututtaa ( mies kävi apteekissa)

Vierailija

Minulla on kurkku kipeä ja päätä särkee, joten pyysin tuomaan Buranaa. No, toi sitten sellaisia punaisia kapseleita jotka pitää niellä kokonaisina.. enkä minä saa lääkettä alas puolittamatta!
18 yhteistä vuotta takana, joten luulisi miehen muistavan tälläisen asian :-(
eli vaihtoehto on ajaa itse takaisin sinne apteekkiin tai kärsiä..

Sivut

Kommentit (47)

Vierailija

Yhyy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tämän olisit välttänyt olemalla parempi taloudenpitäjä,

minä kun sinkkunakin osaan ennakoida ja varautua jopa siihen mahdolliseen särkyyn ja kipuun.

Vierailija

Se puolikas 400 g Burana on kutakuinkin samaa kokoa kuin Burana Caps, joten jospa vain ottaisit sen kapselin ja hyväksyisit, että pystyt sen nielemään.

PS. mun 4v lapsi väittää ihan samaa ja sitä onnea, kun huomasi, että osaa niellä lääkkeen

Vierailija

Jos ne on niitä buranacapseja, punaisia (nopeavaikutteisia), niin eivät ole kovin isoja ja menevät helposti alas. Ja minulla jos kellä on ongelmia nielläp lääkkeitä. Jos en saa heti kurkusta alas, niin alkaa yökkääminen.

Vierailija

No vittu tyhjennä se kapseli veteen tai johonkin. Luulisi menevän niin alas. Ei voi olla noin ylivoimaisen vaikeaa..

Vierailija

Se kapseli menee helposti alas.Siitä vaan nielemään.Miten saat mitään ruokaa alas?

Taas tuollainen olen spesiaali ja tietäkääkin se ,eukko...

Vierailija

"En haluaisi olla kiittämätön", no miksi sitten olet? Ja kitisevä ämmä vielä kaupan päälle. Kohta varmaan kerrot, että mies peitteli sut sohvalle, mutta toi untavatäkin, vaikka pitäisi tietää, että haluat fleece-peitteen.

Yhy-vitun-yhy. Niele nyt vaan, niinkuin kiltti tyttö, sanois sadisti.

Vierailija

Olen 40 ja tämä ongelma on ollut aina :-( mies oli kerran jo soittamassa ambulanssia, kun antibiootti/penisillini tms jämähti kurkkuun enkä saanut sitä alas tai ylös... olin kuulemma huitonut käsillä naama tulipunaisena ja mies oli myös joutunut paniikkiin !
Ja samoin aikoinaan sairaalaan päivystyksessä hoitaja pääsi todistamaan, miten olin tukehtua kipulääkkeeseen ... mikään määrä nestettä ei saa kokonaista pilleriä alas kurkustani.

ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olen 40 ja tämä ongelma on ollut aina :-( mies oli kerran jo soittamassa ambulanssia, kun antibiootti/penisillini tms jämähti kurkkuun enkä saanut sitä alas tai ylös... olin kuulemma huitonut käsillä naama tulipunaisena ja mies oli myös joutunut paniikkiin !
Ja samoin aikoinaan sairaalaan päivystyksessä hoitaja pääsi todistamaan, miten olin tukehtua kipulääkkeeseen ... mikään määrä nestettä ei saa kokonaista pilleriä alas kurkustani.

ap

No eihän vielä tuollaisen jälkeen tietenkään muista että ei saa alas kipulääkettä..älä nyt viitsi,lopeta jo.

Vierailija

Koita nielasta jonkun ruoan kanssa. Itellä samaa vikaa, kun tavallinen buranakin pitää halkoa neljään osaan. Pelkän nesteen kans joudun lääkkeen puremaan.

Vierailija

No niin.. nyt se pirun kapseli sitten kaivertaa jossain kurkussa, ei mennyt kunnolla alas ! Mää niin arvasin tämän :'(
juon nyt kahvia, jos se huuhtoisi lääkkeen vatsaan asti. Ja huomenna haen niitä pusseja joita voi sekoittaa kuumaan veteen !

ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Koita nielasta jonkun ruoan kanssa. Itellä samaa vikaa, kun tavallinen buranakin pitää halkoa neljään osaan. Pelkän nesteen kans joudun lääkkeen puremaan.

ihanaa, kohtalotoveri ! :-) Juu minulla oli myös tuo neljään osaan pilkkominen parikymppiseksi asti, sitten aloin pärjätä pelkällä puolittamisella.

ap

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat