Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En huoli yh-mammaa elätettäväksi.

Varakas mies 35v

Olen 35v sinkkumies, asun omakotitalossa Espoossa. Edellisessä työpaikassani tutustuin itseäni 4 vuotta nuorempaan mukavasn naiseen, tällä naisella on yksi poika.
Tutustuimme, kun nainen tarvitsi apua autonsa kanssa työpaikalla. Kerroin, että ihan harrastuksena korjailen/huollan autoja omassa tallissani ja jonkin verran ymmärränkin niiden päälle.
Nainen tiedusteli, että voisinko huoltaa hänen autonsa ja voisiko poikansa tulla mukaan, no toki se sopi. Nyt ovat käyneet luonani muutaman kerran, pikkupoitsu innoissaan seuraa autojen roplaamista. Ovat käyneet saunassani saunomassa ja olemme syöneet yhdessä.
Viimeisimmän käynnin yhteydessä nainen jo sanoi, että olisi mukava asua luonani. En viitsinyt sanoa, että eipäs nyt haaveilla liikoja, ollaan vaan kavereita.
Hetikö se pitää kuvitella yhteiseloa yms. En todellakaan ala isäpuoleksi, enkä halua elätettäviä itselleni.

Sivut

Kommentit (62)

Vierailija

Aika ahdistavaa, jos joku ehdottelee noin aikaisin tuollaista. Yhdenillanjutuissa törmää välillä aika epätoivoisiin naisiin.

Vierailija

läheskään kaikkia yksinhuoltajaäitejä ei tarvitse elättää! On rahaa ja asunto ihan omastakin takaa. Lisäksi moni yh ksi kutsuttu ei ole oikea yh vaan yhteishuoltaja ex-miehensä kanssa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset on ihmeellisiä takertujia.

Kummallista, minulla on aivan sama kokemus miehistä!

Näiden takertujien pitäis löytää toisensa, viikon päästä häät.

Vierailija

Ehkä munkin arvo nousee kahden vuoden päästä, kun en ole enää yh-äiti? Lapsi silloin täysi-ikäinen ja aikoo muuttaa pois kotoa. Vai?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset on ihmeellisiä takertujia.

Kummallista, minulla on aivan sama kokemus miehistä!

Näiden takertujien pitäis löytää toisensa, viikon päästä häät.

Kyllä mä takertuisin mieheen, joka myös takertuis muhun kipinät sinkoilis? Mitäs pahaa siinä sitten? Muhun takertuu vaan ne, joista en pidä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ehkä munkin arvo nousee kahden vuoden päästä, kun en ole enää yh-äiti? Lapsi silloin täysi-ikäinen ja aikoo muuttaa pois kotoa. Vai?
Niin karulta kun se kuulostaa, niin arvosi todella nousee. 

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat