Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En huoli yh-mammaa elätettäväksi.

Varakas mies 35v
14.11.2015 |

Olen 35v sinkkumies, asun omakotitalossa Espoossa. Edellisessä työpaikassani tutustuin itseäni 4 vuotta nuorempaan mukavasn naiseen, tällä naisella on yksi poika.
Tutustuimme, kun nainen tarvitsi apua autonsa kanssa työpaikalla. Kerroin, että ihan harrastuksena korjailen/huollan autoja omassa tallissani ja jonkin verran ymmärränkin niiden päälle.
Nainen tiedusteli, että voisinko huoltaa hänen autonsa ja voisiko poikansa tulla mukaan, no toki se sopi. Nyt ovat käyneet luonani muutaman kerran, pikkupoitsu innoissaan seuraa autojen roplaamista. Ovat käyneet saunassani saunomassa ja olemme syöneet yhdessä.
Viimeisimmän käynnin yhteydessä nainen jo sanoi, että olisi mukava asua luonani. En viitsinyt sanoa, että eipäs nyt haaveilla liikoja, ollaan vaan kavereita.
Hetikö se pitää kuvitella yhteiseloa yms. En todellakaan ala isäpuoleksi, enkä halua elätettäviä itselleni.

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse hyvännäköisenä yh-äitinä en tyrkytä itseäni. Tutustuisin vain kunnolliseen minut hyväksymään mieheen, jos sellainen vain ilmaantuu. Miehen pitää tosissaan olla, jos haluaa jatkaa suhdetta kanssani. Eihän kukaan nainen voi odottaa loputtomiin ns. löysässä suhteessa. N36

Looginen mahdottomuus havaittu.

Ihanko totta? ja sinähän väitit tuossa edellä, että Hannibal Lecter on pariskunta. Siihen nähden logiikkasi ihan omaa luokkaansa.

Vierailija
62/62 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä ei halua elätettäväksi vaan ihan tavan perhe-elämää? 

Kun olet ollut noin auttavainen ja ystävällinen, niin nainen on saattanut alkaa suorastaan pitää sinusta ja haluaisi sinut elämäänsä. Se vaara on aina olemassa, kun osoittaa ihmisille ystävällisyyttä, että he alkavat pitää sinusta enemmän kuin sinä heistä. Jos väärinkäsitys pääsee syntymään, on parasta korjata mahdollisimman nopeasti, ja mieluiten mahdollisimman hienotunteisesti. Tosin väärin luullut helposti nolostuu siinä määrin, ettei noloudeltaan halua enää olla ystävänäkään. Vaikka asia on kiusallista käsitellä, parasta tehdä se mahdolisimman pian, koska sitä nolommalta tuntuu naisesta, mitä kauemmin on turhaan haikalillut sinusta elämänkumppania. 

Kyllä minä varoisin ihmistä, joka ehdottelee yhteen muuttamista muutaman tapaamisen jälkeen, olipa kyseessä mies tai nainen. Vaikka kuinka pitäisi toisesta, olisi ihastunutkin, niin joku roti sentään tuossa etenemisvauhdissa. Varsinkin, jos on tuppaamassa itseään toisen valmiiseen kotiin.

Miten tosikkoja voi ihmiset olla? Itse ainakin voisin sanoa, että olispa kiva asua täällä jos asunto on kiva ja miehen kanssa luontevaa jutella. Se olisi vaan kevyt tapa antaa miehen ymmärtää, että voisin olla kiinnostunut vähän syvemmästäkin ihmissuhteesta. Ei se nyt mikään kosinta ole!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän