Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En huoli yh-mammaa elätettäväksi.

Varakas mies 35v
14.11.2015 |

Olen 35v sinkkumies, asun omakotitalossa Espoossa. Edellisessä työpaikassani tutustuin itseäni 4 vuotta nuorempaan mukavasn naiseen, tällä naisella on yksi poika.
Tutustuimme, kun nainen tarvitsi apua autonsa kanssa työpaikalla. Kerroin, että ihan harrastuksena korjailen/huollan autoja omassa tallissani ja jonkin verran ymmärränkin niiden päälle.
Nainen tiedusteli, että voisinko huoltaa hänen autonsa ja voisiko poikansa tulla mukaan, no toki se sopi. Nyt ovat käyneet luonani muutaman kerran, pikkupoitsu innoissaan seuraa autojen roplaamista. Ovat käyneet saunassani saunomassa ja olemme syöneet yhdessä.
Viimeisimmän käynnin yhteydessä nainen jo sanoi, että olisi mukava asua luonani. En viitsinyt sanoa, että eipäs nyt haaveilla liikoja, ollaan vaan kavereita.
Hetikö se pitää kuvitella yhteiseloa yms. En todellakaan ala isäpuoleksi, enkä halua elätettäviä itselleni.

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap teki virheen jo korjatessaan yh-mamman autoa (ilmaiseksi?!).

Ei pidä tuollaisia jeesata oikeastaan yhtään ilman selkeää tuntitaksaa etteivät ala heti hyväksikäyttämään.

Vierailija
42/62 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella typeriä juttuja teillä täällä. Sama varmaan koskee sitten myös yh-isiä? Vai onko jälleen kerran miehille ihan eri säännöt?

Eiköhän nämä ole jo käyty aikoja sitten läpi. Jos nainen tulee raskaaksi esim. yhdenillan suhteesta, niin mies voi viilettää jo maapallon toisellapuolella ennenkuin lapsi on edes syntynyt.

Mietippä sitä.

Ai niin! Koska yh-äiti = automaattisesti jokaiselle vastaantulevalle miehelle jalkansa levittävä horo joka ei huolehdi ehkäisystä (miehenhän ei tarvitse, eikä myöskään kantaa mitään vastuuta muutenkaan mistään) ja haluaa jokaisen kivan miehen elättävän itsensä ja lapsensa. Koska muunlaisia yh-äitiä ei ole olemassa!!

Vai miten se menikään...? Mietipä nyt itse vielä. Jos millään kykenet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En  itse pahoittanut noista tapahtumista mieltäni, lähinnä joskus soimasin itseäni jos en ollut tajunnut aiheesta riittävästi puhua ennen livetapaamista. :)  Eli omiin kokemuksiin verrattuna sellainen, että joku mies ottaa lapsen puuhailuseuraksi, voisi tuntua hyvinkin toiveita herättävältä. Mun mies halusi silloin aikoinaan tutustua lapseeni nimenomaan hauskoja juttuja yhdessä tehden, eli voi olla että ystävällisyytesi antaa väärää signaalia. 

Ainahan se antaa väärää singnaalia. Jos mies yrittää olla ystävällinen, niin nainen tulkitsee sen kiinnostukseksi. Sitten jos mies antaa olettaa pillustakin olevansa kiinnostunut, niin mies on sika.

Vierailija
44/62 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella typeriä juttuja teillä täällä. Sama varmaan koskee sitten myös yh-isiä? Vai onko jälleen kerran miehille ihan eri säännöt?

Eiköhän nämä ole jo käyty aikoja sitten läpi. Jos nainen tulee raskaaksi esim. yhdenillan suhteesta, niin mies voi viilettää jo maapallon toisellapuolella ennenkuin lapsi on edes syntynyt.

Mietippä sitä.

Ai niin! Koska yh-äiti = automaattisesti jokaiselle vastaantulevalle miehelle jalkansa levittävä horo joka ei huolehdi ehkäisystä (miehenhän ei tarvitse, eikä myöskään kantaa mitään vastuuta muutenkaan mistään) ja haluaa jokaisen kivan miehen elättävän itsensä ja lapsensa. Koska muunlaisia yh-äitiä ei ole olemassa!!

Mitähän tahdoit sanoa? Voisitko suomentaa?

Vierailija
45/62 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko jo pimppiä saanut häneltä?

Vierailija
46/62 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietippä sitä.

Ei ole minun vika jos sinulla ei ymmärrys riitä.

Vierailija
47/62 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

läheskään kaikkia yksinhuoltajaäitejä ei tarvitse elättää! On rahaa ja asunto ihan omastakin takaa. Lisäksi moni yh ksi kutsuttu ei ole oikea yh vaan yhteishuoltaja ex-miehensä kanssa.

Sen pahempaa. Vielä pitäisi olla entisen panonkin kanssa jatkuvasti tekemisissä.

Naiset eivät ymmärrä, että miehelle tässä on pelkkiä huonoja puolia. Pitää tavata ihmisiä, joita ei haluaisi tavata. Ei voi kieltäytyä tapaamastakaan. Normaalissa suhteessa voi kaikki entiset poikakaverit sulkea pois elämästä. Enemmän rahan menoa. Vaikeuttaa seksielämää, aamulla ei voi nukkua myöhään jne.jne.

Vierailija
48/62 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lapseton sinkkunainen, enkä todellakaan ala ilmaiseksi lapsenvahdiksi jonkun toisen naisen jälkikasvulle. Lisäksi jos lähtisin suhteeseen "lapsellisen" miehen kanssa, yhteen muuttaessa joutuisimme väkisinkin valitsemaan kaksion sijaan isomman asunnon, joten joutuisin välillisesti myös elättämään lasta. No thanks.

Vierailija
49/62 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietippä sitä.

Ei ole minun vika jos sinulla ei ymmärrys riitä.

No myönnän etten osaa epäloogista siansaksaa.

Vierailija
50/62 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä oletat 1) että joutuisit "elättämään?" 2) että ehkä naisen lausahdus on enemmänkin ystävällisyyttä/kohteliaisuutta sinua kohtaan kuin todellista halua ryhtyä asumaan&elämään kanssasi?

Mietipä näitä ennen kuin lähdet kovasti avautumaan palstalla - ehkäpä tulkintasi toisen sanoista ja toiminnasta ovatkin omia unelmiasi....

Vierailija
51/62 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

oletko jo pimppiä saanut häneltä?

No jos ap lesbo on ..

Vierailija
52/62 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä oletat 1) että joutuisit "elättämään?" 2) että ehkä naisen lausahdus on enemmänkin ystävällisyyttä/kohteliaisuutta sinua kohtaan kuin todellista halua ryhtyä asumaan&elämään kanssasi?

Mietipä näitä ennen kuin lähdet kovasti avautumaan palstalla - ehkäpä tulkintasi toisen sanoista ja toiminnasta ovatkin omia unelmiasi....

Mullekin tuli mieleen, että tuo oli enemmänkin kohteliaisuutta, kuin sitä että nainen olisi heti tunkemassa asumaan. Miehet tekee välillä kyllä niin omituisia päätelmiä jostain lauseen puolikkaistakin...

Ihan esimerkkinä: olin tapailemani miehen kanssa lenkillä ja sanoin erään talon kohdalla että onpas nätti talo. Mies alkoi samantien ämpyttämään että hän ei ole ainakaan valmis muuttamaan yhteen eikä muuhunkaan vakavampaan. Noh, itse kyllä tarkoitin vain sitä mitä sanoin, eli onpas nätti talo, ei minulla mitään taka-ajatuksia oikeasti ollut ja vähän yllätyin tästä purkauksesta. Mutta tulipahan tämän miehen aatokset selväksi.

Vierailija
53/62 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa first world problem tosiaan. No tästä ap voi ottaa ainakin sen opikseen, ettei leveile autonkorjaustaidoillaan silloin kun on yksinhuoltaja näköpiirissä.

Mikä tarinassa tökki eniten? Nainen oli mukava ja naperokin ihan ok. Ei pidä antaa mitään ristiriitaisia viestejä toiselle, jos itseä ei kiinnosta, eikös niin?  Sillähän noista takertujista pääsee. Vai onko ap sellainen tyypillinen insinöörinörtti joka täysin passiivisena lähtee jokaisen naisen matkaan? Eikä osaa suoraan sanoa ettei kiinnosta? Ole nyt edes kiitollinen, jos se suvaitsi sulle antaa pesää. Tiedä häntä koska saat seuraavan kerran.

Vierailija
54/62 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

läheskään kaikkia yksinhuoltajaäitejä ei tarvitse elättää! On rahaa ja asunto ihan omastakin takaa. Lisäksi moni yh ksi kutsuttu ei ole oikea yh vaan yhteishuoltaja ex-miehensä kanssa.

No eihän raha ole yh:n kanssa seurustellessa ainut murhe. Vieraat kakarat nurkissa pyörimässä ovat valtaisa rasite ja varsinainen parisuhdeaika jää liian vähäiseksi, vaikka lapset olisivatkin joka toinen viikko poissa. Joka toinen vkl vielä menettelisi, jos toinen osapuoli olisi joustava, mutta jos olisi esimerkiksi minulle tärkeät juhlat tiedossa, haluaisin puolisoni mukaani enkä jäävän exän kanssa hankintoja paapomaan, kun on kerran joku paperilappu allekirjoitettu. Jokaisella on oikeus hyvään elämään eikä kannata ottaa kumppania, joka tuo suhteeseen enemmän rasitteita kuin itsellä on. Minulle anoppi samassa taloudessa olisi ok, mutta raja kulkee siinä, etten ryhdy puolison exän ilmaiseksi lapsenpiiaksi.

Vierailija
55/62 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla entisten suhteiden lapset on ongelma, koska naiset yleensä jää lähivanhemmiksi. Miehillä entiset lapset harvemmin haittaa, koska moni mies ei halua niitä riesakseen uutta suhdetta aloittaessa, jos naisellakaan ei ole lapsia. 

Omakin mies luopui isäviikonlopuista kun alettiin seurustella, koska mullakaan ei ollut lapsia. Uteliaille voi aina sanoa, että isä on vieraannutettu, se uppoaa kuin kuuma veitsi voihin.

Vierailija
56/62 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilla entisten suhteiden lapset on ongelma, koska naiset yleensä jää lähivanhemmiksi. Miehillä entiset lapset harvemmin haittaa, koska moni mies ei halua niitä riesakseen uutta suhdetta aloittaessa, jos naisellakaan ei ole lapsia. 

Omakin mies luopui isäviikonlopuista kun alettiin seurustella, koska mullakaan ei ollut lapsia. Uteliaille voi aina sanoa, että isä on vieraannutettu, se uppoaa kuin kuuma veitsi voihin.

Olet paha ihminen. Tekikö oma isäsi samalla lailla ja olet katkera kun nyt pitää sotkea viattomien lasten elämä? Vai oletko muuten vaan tyhmä?

Vierailija
57/62 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en huoli enää lapsetonta miestä. :)

Minulla on kaksi ihanaa lasta ja lapsettomat miehet ovat täysin erilaisia kuin ne joilla on lapsia. Haluan miehen jolla on lapsi/lapsia jotta osaa ottaa huomioon muutkin kuin itsensä.

Ex-mies jonka kanssa seurustelin 2,5v oli seuraavanlainen:

-aamu,ilta,lounaan sekä päivällisen jälkeen hän ei siivoa pöytää eikä laita kaikkien asti koskaan tiskikoneeseen,vain oma muki ja lautanen. Syy että ei hän muuta käyttänyt ja minä voin siivota loput kun (juustot,voit ynmt) kaappiin koska me käytimme niitä enemmän koska meitä on kolme.

-Ei koske pyykkeihin koska meidän vaatteita on suhteessa enemmän kuin hänen

-ei siivoa koska ei sotkekkaan. Muksut siivoavat omat lelut,mutta imurointikin... huh,ei käynyt.

-Jos hänelle ei tee ruokaa,leipiä valmiiksi niin kitisee ettei syö.

-Ei koskaan suostunut olemaan edes puolta tuntia lasteni kanssa jotta voisin mennä lääkäriin. Soitin siis lasten isän hakemaan lapset siksi aikaa puistoon leikkimään. Ne eivät hänen lapsiaan ole kuulemma. Juu tiedän ettei ole mutta kyllä toista joskus voisi auttaa. 

Haluan siis miehen joka voisi aamulla sanoa että minä laitan aamupalan pöytään ja keittää kahvit. Tuo olisi luksusta. Jos miehellä olisi lapsi niin olisi hieman pakkokin osallistua oman lapsen ruokkimiseen. Haluaisin että joku muu kuin minä tekisi edes kerran viikossa ruoan,tai siivoisi keittiön. Kaikki on minun vastuulla. Kumpa joku muu miettisi kauppalappua valmiiksi ja menisi lasten kanssa ulkoilemaan siksi aikaa kun imuroin ja pesen lattiat.  Pieniä asioita, mutta silti niin suuria. Luo enemmän yhteenkuuluvuuden tunnetta jos toinen ottaisi myös vastuuta aamu/iltapaloista tai alkaisi vaikka kerran kuukaudessa imuroimaan oma-aloitteisesti.

LAPSETTOMAT MIEHET eivät tee koskaan näitä. 

Käyn töissä,asun omakotitalossa,minulla on säästöjä ja autoni arvo hieman alle 40t.

Miehen tulot olivat pienemmät kuin minun,sekä hänen autonsa oli aina rikki. Turha kenenkään tulla huutelemaan että  loisin miehen kukkarolla. Meillä oli omat rahat ja tasan laitoimme kulut. 

Tosin hän ei kyllä maksanut koskaan bensasta mitään kun oma autonsa oli kauan rikki. Eikä vakuutuksiakaan. Ei kyllä tullut mieleen pyytääkkään.

Vierailija
58/62 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet paha ihminen. Tekikö oma isäsi samalla lailla ja olet katkera kun nyt pitää sotkea viattomien lasten elämä? Vai oletko muuten vaan tyhmä?

Hahhahhahaa.. kyllä se lutkailu on tapahtunut ihan sen entisen vaimon ja miehen välillä. Ei tämä uusi nainen siihen ole syyllinen.

Vierailija
59/62 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei varmaan kukaan huoli ketään elätettäväksi, missä ongelma? En edes lue aloitusta.

Vierailija
60/62 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yh-mammat on samanlaisia hyväksikäyttäjiä, kuin ne nuoret muijat, jotka ottavat itselleen mieheksi huomattavasti itseään vanhemman ukon, jolla on jo valmiiksi omaisuutta.

Niin, ihan kummallista että vanhempi mies ottaa tuollaisen tyhjäpäisen taakan itselleen. Miksei niitä kukaan varoita noista naisista?

Kumma juttu, että aikuisia miehiä pitäisi nyt jonkun instanssin suojella, holhota ja varoittaa vaaroista, kun reppanat eivät itse kykene huolehtimaan omista intresseistään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi