Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luetellaan makeisia joissa EI ole palmuöljyä

Vierailija
14.11.2015 |

Fazerin sininen, Jaffa-keksit, Noblesse.

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luetellaanko taas? Erityisesti kiinnostaa konvehtit missä ei ole palmuöljyä, onko sellaisia enää?

Pandan Tonttu.

Vierailija
42/54 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osassa Kultasuklaan tuotteissa ei ole palmuöljyä. Sitten kannattaa tarkastaa Dammembergin suklaiden sisältö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dammembergin nettikaupasta selviävät ainakin palmuöljyttömät suklaat ja niitä on paljon. Minulla on allergian vuoksi hyvät kokemukset heidän suklaistaan.

Vierailija
44/54 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni Snickersissä ei ole, mutta en ole satavarma. Alapeukuttakaa jos muistan väärin.

Vierailija
45/54 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä enemmän tällaiset ketjut ovat pinnalla, sitä todennäköisemmin nämä yhtiöt reagoivat ja alkavat tuottamaan palmuöljyttömiä suklaaita.

Kohta se markkinointi ja mainosslogan, että on palmuöljytön.

Vierailija
46/54 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistaakseni Snickersissä ei ole, mutta en ole satavarma. Alapeukuttakaa jos muistan väärin.

Ainesosat

Sokeri, glukoosisiirappi, MAAPÄHKINÄT, rasvaton maitojauhe, kaakaovoi, kaakaomassa, auringonkukkaöljy, laktoosi, maitorasva, herajauhe (maidosta), palmun rasva, suola, emulgointiaine (soijalesitiini), munanvalkuaisjauhe, maitoproteiini, luontainen vaniljauute. (Saattaa sisältää: HASSELPÄHKINÄ).

Nätti ilmaus tuo "palmun rasva" palmuöljylle.

Vierailija
47/54 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedoksi piparisuklaan ystäville: Maraboun suklaalevy EI sisällä palmuöljyä, toisin kuin Fazerin. Tänään syynäsin suklaat kaupassa hyvin tarkkaan ja mukaa tarttui sitten Maraboun piparisuklaa. Hyvää! 🍫🧡

Vierailija
48/54 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palmuöljyä on kyllä kaikkialla, esim. Saarioisten perunalaatikossa joka on minun jouluherkkuni, olen aina syönyt sitä koko joulukuun ajan. Nyt en enää. Olen myös usein ostanut irtopullahyllystä korvapuustin kahvipullaksi mutta siinäkin on palmuöljyä!

Aika vähiin käy herkuttelut.

Tee perunalaatikko itse. Halvempaa ja parempaa.

Vierailija
49/54 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksaisko joku listata kaikki palmuöljyttömät yhteen viestiin, kiitos etukäteen

Vierailija
50/54 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisko joku selittää, miksi se palmuöljy on huono juttu? Siitä on täällä jauhettu mutta olen ihan pihalla asiasta... :D

Katsoppa vaikka areenasta rehellinen kauppa., niin saat valistusta asiaan miksi palmuöljyä pitää väittää kuin ruttoa.

Vierailija
51/54 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on koulussa aiheena palmuöljy ja fazerin sinisessä ei ole palmuöljyä :)

Vierailija
52/54 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa lukea koko ketjua, mutta eilen löytyi Wethers Original -kermakarkkeja ja niitä kirpeitä Dracula -karkkeja. Liköörikarkeista suurin osa myös ok, mutta ei tarttunut mukaan muista syistä. :D Fazerilla on suhteellisen monta palmuöljytöntä tuotetta, karkkipusseista tiedän tosin vain Galaxy Remixin ja se ei ole mielestäni kovin hyvä. Suklaista löytyy kuitenkin enemmän valinnanvaraa, sininen, punainen ja tummasuklaa. Lisäksi ainakin suolainen toffeekrokantti.

Ette muuten arvaa miten hyvä mieli tuli kun näin tämän ketjun ja huomasin, miten muitakin ihmisiä on alkanut häiritsemään palmuöljy. Kiitos teille. Olen boikotoinut sitä jo useamman vuoden ja välillä iskee epätoivo, kun tuntuu että sen käyttö elintarvikkeissa vain lisääntyy. Mutta nyt kuluneen parin vuoden sisään vastustus on selkeästi kasvanut myös ja jotkut tuotteet jopa mainostavat itseään palmuöljyttömyydellä. Muutetaan tätä maailmaa yhdessä.

Vierailija
53/54 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko hieman vajaaälyinen?

Vierailija
54/54 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palmuöljyhullu taas herännyt jonkinlaisesta kesähorroksesta? Tai enemmänkin lääkkeet ottamatta jälleen kerran?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän