Bloggaaja ei ole tyytyväinen kysymäänsä palautteeseen

Vierailija

Uskomatonta tiuskimista ja kiukuttelua bloggaajalta kommenteissa.
Bloggaaja teki postauksen että mistä voisi kirjoittaa blogissaan että lukijat on tyytyväisiä.
Valtaosa sanoi että älä muutu mitenkään, blogia ei ole kenenkään pakko lukea jos se ei kiinnosta. Ei kelvannut, olisi pitänyt saada kritiikkiä.
Jos joku ehdotti jotain, sanoi tekevänsä ensi vuonna/ensiviikolla/idea oli oksettava. Mitä tolle vinkuiidalle pitäisi sanoa että se olisi tyytyväinen?

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ko. Blogisti ei muutenkaan oikein osaa ottaa kritiikkiä vastaan.

No joo huomattu on. Kaikkeen vastataan tiuskien.

Vierailija

Ei kai missään sanotakaan, että kaikesta kritiikistä tai ehdotuksista täytyisi pitää. Esim joku tissikuvapyyntö nyt oli törkeä. Mutta noin yleensä, voisi kyllä vähän ystävällisemmin vastata, kun kerran itse kysyi. 

Vierailija

Mitä toi odotti saavansa tuolla postauksella? 33 pyyntöä että kirjoita kissoista, koirista, perheestä, matkoista?

Jos ei ole mielikuvitusta niin ei kannata edes perustaa blogia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei kai missään sanotakaan, että kaikesta kritiikistä tai ehdotuksista täytyisi pitää. Esim joku tissikuvapyyntö nyt oli törkeä. Mutta noin yleensä, voisi kyllä vähän ystävällisemmin vastata, kun kerran itse kysyi. 

Paljon törkeämpi oli se vastaus.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Missäköhän vastasi mielestäsi erityisen epäystävällisesti?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Missäköhän vastasi mielestäsi erityisen epäystävällisesti?

Ei erityisen epäystävällisesti, mutta muutamassa kohtaa oli sellaista tiuskaisun makua. 

Vierailija

Ap epäilemättä itse kirjoitteli kymmenen kommenttia blogiin anonyymina ja nyt postaa asiasta vauvalle? Hanki jooko elämä.
Vähä eri asia antaa oikeeta kritiikkiä, kuin sanoa, että "blogi on paska, lopeta". Tuollaiseen aivopieruun saakin bloggaaja vastata vähän kärkkäämmällä sävyllä.

Vierailija

No olipa postaus. Saan tästä tytöstä kuvan että haluaa vain miellyttää. Lukijat pitävät siitä, että bloggaajalla on mielipiteitä, asennetta, sisältöä elämässä... onko tällä tytöllä näistä mitään....?
Bloggaan itsekin ja mielestäni yksi suurimpia mokia mitä bloggaaja voi tehdä on kääntyä lukijoitaan vastaan juuri tuollaisilla teksteillä. En ole koskaan ko.blogia lukenut enkä varmasti tule lukemaankaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jäi askarruttamaan, mikä sairaus tällä bloggarilla on?

Joku mikä tekee kasvaimia, muttei kuitenkaan syöpä.

Ok, en ole kuullutkaan. Mihin niitä kasvaimia tulee?

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat