Mitä mieltä Daniel Craigin ulkonäöstä ?
Kertokaahan naiset mitä mieltä Daniel Craigin ulkonäöstä...78kg ja 178cm ...ei ilmeisesti kelpais kun ei ole yli 180 cm ?
Kommentit (36)
Mua häiritsee ne hörökorvat. Muuten ihan mukiinmenevän näköinen. :-)
Ei nousisi pituuden takia kovin monen naisen hakemaan 180cm+ nettitteffi-ilmoitushakuun :)
Iso nenä ja laihat huulet. Mutta mitäpä noista, vartalo on aika NAM!!! :-P
http://www.mirror.co.uk/tv/tv-news/daniel-craig-as-james-bond-has-the-b…
Paremman näköinen mutta vähemmän karismaattinen painos Putinista.
Seksikäs on, ja todistaa sen, että miehen kannattaa käydä salilla.
Ihan normaalin pituinen, mutta naamasta lähempänä rumaa kuin komeaa. Tosin hän onkin melkein viisikymppinen, mutta en usko että hän oli mikään komistus nuorenakaan.
Minunkin mielestä näyttää venäläiseltä rikolliselta, jotain samanlaista karismaa kuin Putinissa. Jostain syystä en ole syttynyt kellekään Bondille, ehkä se johtuu roolihahmosta.
Asiasta toiseen. Mä muistan joskus pähkäilleeni oliko uus Bondi nimeltään Daniel Craig vai Craig Daniel :D
Mielestäni hän on karsimaattinen. Liikkuu hyvin, pidän habituksesta. Kasvojen perusteella ei nyt mikään suuren luokan komistus, mutta selkeästi keskimääräistä tuonikäistä miestä paremman näköinen. 8+.
Daniel Craig layer cakessa, haba habaa
Kuuma ja karismaattinen. Hyvä ikä (ei liian nuori eikä liian vanha). Pidän siitä, ettei ole mikään perinteisen komea kiiltokuvamies, vaan ulkonäössä on persoonallisuutta ja rosoisuutta. Vakavuus ja vähäeleisyys viehättää. Uskon hänen olevan kuivan huumorin ja sarkasmin ystävä. Bond-näyttelijöistä suosikkini.
On kyllä raakisesti working class heron oloinen. Ei yhtään Bond. Joku Hugh Grant olis toiminut. Vähän pitäis olla hienostuneisuutta ja huumoria.
Ihan helvetin hot. Kelpais. Kelpais todellakin.
Oon nähnyt Spectren. Edelleen treenattu, mutta piikkipenkissä näytti jo kovin kärsivältä. Mutta mitä väliä? Jos Diana oli sydänten prinsessa ja Haavisto sydänten presidentti, niin Craig on sydänten Bond.