Onko suurin osa ihmisistä mielestäsi mielenkiintoisia vaiko mitäänsanomattomia?

Vierailija

Kumpia ihmisiä on enemmän - kiinnostavia vai epäkiinnostavia? Yleisesti ottaen. Mielenkiintoinen ihminen on siis tässä tapauksessa monien mielestä kiinnostava.

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

En vaadi ihmiseltä mielenkiintoisuutta. Ei ihmiset ole mielestäni sillä tavalla mielenkiintoisia kuin joku joulupaketti, en ole utelias. Tykkään hyvästä seurasta, siitä että on yhteistä puhuttavaa ja samanlainen huumorintaju.

Vierailija

Ensin pitäisi tuntea monet, jotta voisi tietää, mitä mieltä he ovat. Omasta mielestäni suurin osa ihmisistä on epäkiinnostavia. 

Vierailija

Täh? Miksi mua kiinnostaisi onko joku ihminen muiden mielestä kiinnostava, "yleisesti kiinnostava"? En siis ymmärrä kysymystä. Tästä huolimatta vastaan, että MIELESTÄNI suurin osa on ihan ok mut ei varsinaisesti mielenkiintoisia plus että äänekkäät ovat kaikista vähiten kiintoisia.

Vierailija

Harva ihminen on yleisesti kiinnostava. Pitää olla todella persoonallinen tai karismaattinen että monet pitäisivät mielenkiintoisena. Suurin osa ihmisistä on tavallisia, mauttomia ja hajuttomia.

Vierailija

Lähes jokainen ihminen voi olla kiinnostava, kun paremmin tutustuu ja alkaa puhua syvällisempiä asioita. Small talk -tasolla juuri kukaan ei ole kiinnostava.

Vierailija

Suurin osa ihmisistä ei ole kiinnostavia. Jos olisivat, niin he olisivat julkisuuden henkilöitä tai vähintäänkin kotikaupunkinsa suosittuja yksilöitä, joita kaupan kassakin morjenstaa.

Vierailija

Miksi ihmisen pitäisi olla erityisen kiinnostava? Harva on mitäänsanomattomia, vaan ihan tavallaisia, kaikilla oma tarinansa, joitain joku kiinnostaa joitain ei kiinnosta kukaan.

Vierailija

Yleensä tylsiä, sillä useimmat puhuvat vain omista asioista, boooriing. Kun harvoin tapaa ihmisen jonka olemus huokuu sisäistä rauhaa (juu juuri tätä :)) ja pystyy keskustelemaan asioista vailla minä minä asennetta, sellaista voisin kuunnella loputtomiin.

Vierailija

Mistä hitosta minä voin tietää, mikä ketäkin kiinnostaa? Ja miksi sillä pitäisi olla minulle mitään merkitystä?

MINUSTA valtaosa ihmisistä on sillä tavalla mielenkiintoisia, että heillä on omat kokemuksensa ja ajatuksensa, joita on kiva kuulla. Mutta sillä tavalla taas mielenkiinnottomia, että jaksaisin kovin syvällisesti seurata kenenkään taviksen (tai no, julkkiksenkaan) arkista elämää. Vaihdan mielelläni mielipiteitä ja kuuntelen, mitä ihmiset itsestään kertovat, mutta välttämättä en kovin syvällisesti tai pitkään jaksa olla heistä kiinnostunut. 

Vierailija

Ikäväkseni totean, että naiset on yleensä epäkiinnostavia. Jutut pyörii muutaman asian ympärillä - mies, kosmetiikka, tukka, vaatteet, laukut etc.
Ei voi keskustella päivänpolttavista asioista, ei kiinnosta politiikka, maailman tapahtumat, talous eikä duunit.
Tylsää.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat