Joulupukin hinta? Meillä Kokkolassa 50€

Vierailija

Mun mielestä aika paljon 15min esityksestä.

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

No ei, mutta joku kohtuus. Mä saan kolmella kympillä kaks miestä tekemään meille tunnin lumitöitä, kyllä se on aika paljo raskaampaa.

ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No ei, mutta joku kohtuus. Mä saan kolmella kympillä kaks miestä tekemään meille tunnin lumitöitä, kyllä se on aika paljo raskaampaa.

ap

Voisitko pyytää noita kahta lumimiestä tulemaan pukiksi ja tontuksi?

Vierailija

Ootko kuullut markkinataloudesta ja kysynnän ja tarjonnan laista? Ilmeisesti pukki menee tuohon hintaan kaupaksi, joten miksi hän pyytäisi vähempää?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

ap

Tuleeko ne jouluaattona klo 15-20 tuolla hinnalla?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

ap

Voisitko pyytää noita kahta lumimiestä tulemaan pukiksi ja tontuksi?

Joo, se on kyllä käyny mielessä.

ap

Vierailija

Nää pukit on 364 päivää vuodessa työttöminä, niin pitäähän heidän yrittää tienata koko vuoden tili yhdessä päivässä!

Vierailija

Meillä on viimeksi käynyt pukki jouluna 2004 ja silloin täällä Helsingissä maksoi 45€. Epäilen että nykyhinta taitaa olla 60-70€.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

ap

Mun mies menee 13 tunniksi töihin jouluyöksi huolehtimaan ihmisistä elämän nurjalla puolella, eikä sekään saa lähellekään tuollaista tuntipalkkaa kuin joulupukki, jopa 150€/h.

ap

Vierailija

Jos joku pilaa oman aattonsa kiertelemällä muiden kodeissa, niin hän on kyllä palkkansa ansainnut. Ei sitä pukkia ole pakko tilata. Voi pukeutua itse tai pyytää jotain sukulaista tai tuttua pukeutumaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

ap

Mun mies menee 13 tunniksi töihin jouluyöksi huolehtimaan ihmisistä elämän nurjalla puolella, eikä sekään saa lähellekään tuollaista tuntipalkkaa kuin joulupukki, jopa 150€/h.

ap

Tekeekö hänkin sitä työtä vain jouluyönä? Ero on kysynnän ja tarjonnan laissa.

Vierailija

Niin. NO ei kukaan voi sanoa että onko tämä nyt sitten kautta valtakunnan ihan normaali hinta? Meillä on yleensä ollut joku tuttu tai ei ollenkaan kun ollaan oltu vanhempien luona, nyt ollaan omassa kodissa ekaa kertaa.

ap

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat