En ole päässyt yli vuoteen saunaan

Vierailija

Paitsi käydessäni vanhempieni luona. Syy: mies ostaa netistä tavaraa kun halvalla saa ja säilöö kaiken saunaan. Ja tarvitsisin todella sitä saunaa oman kunnon takia. Kämppä on muutenkin niin täynnä että jotain tiettyjä reittejä pitkin täytyy kulkea. Mitä tässä voi tehdä?

Kommentit (13)

Vierailija

Oothan sitten päässyt saunaan, et vaan omaasi. Onko sauna jossakin tapauksessa terveydelle välttämätön, vai tarkoitatko enemmän psyykkistä hyvinvointiasi?

Heitä miehen kamat pihalle, käske sen ostaa varasto.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Oletko jotenkin retardi kun et osaa nostaa tavaroita pois saunomisen ajaksi?

Olen. Sauna on melko iso, lauteilla kattoon asti pahvilaatikoita, lattialla muuta tavaraa kattoon asti. Sisään ei voi mennä kun ei mahdu. Ap

Vierailija

No sano sille ukolles et heivaa kamat sieltä pois, jos ei vie, kärrää ne itse jonnekkin varaston perukoille. Teillä on rahaa ihan säilöttäväksi asti?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No sano sille ukolles et heivaa kamat sieltä pois, jos ei vie, kärrää ne itse jonnekkin varaston perukoille. Teillä on rahaa ihan säilöttäväksi asti?

No ei ole ja se on osa tätä asiaa kun minä olen se joka tuo rahan taloon. Oon vaan niin rikki etten osaa päättää suuntaan enkä toiseen. Mies olisi pian sillan alla. Vaikka kohta minä olen jossain paljon pahemmassa paikassa... Ap

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat