Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluisko joku lähteä tänään baariin? (HKI)

Seuraa 
Liittynyt13.11.2015

Moikka!
Avasin tälläisen vastaavan ketjun pari kk sitten jolloin kyselin täältä seuraa Helsingin yöelämään kun sinä iltana oma kaveri oli perunut suunnitelmat, silloin sain kaksi täältä innostumaan ja koska meillä oli tosi onnistunut ilta niin ajattelin että voisi kokeilla tätä uudestaan! Tällä kertaa mukaan on lähdössä ainakin toinen näistä viime kertaisista myöskin, mutta olisko täällä joku joka haluaisi lähteä meidän kanssa? :) Ikää meillä on 26v ja 30v :)

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Harmi, töitä huomenna aamulla. Muuten olisin tällaisille avoin.

Mutta sivuhuomautuksena voin sanoa, että olen myös tavannut av-mammoja Helsingissä ja kivoja ihmisiä on olleet. Baarissa on kans käyty, hyvää seuraa on mammat.:)

t: 37v.

nala88
Seuraa 
Liittynyt13.11.2015

No voi harmi! Viimeks vastaava ketju oli tosi suosittu, minne kaikki on kadonneet? :D 

Tarkoitus olis siis aloitella ensin mun luona keskustan tuntumassa ja siitä sitten baariin, voi nähdä myös suoraan baarissa jos haluaa :)

Vierailija

Mihin baariin aioitte? Tanssi/istuskelupaikka? Missäpäin keskustaa?

Täällä yksi mahdollisesti kiinnostunut 27v nainen jolla ei pk-seudulla kavereita ja viikonloput tulee aina törötettyä yksin kotona.

Vierailija

Vitsit jos ei ois ollut menoa niin olisin kyllä tullut. Kaikkien näiden hämärien ja salaisten av-vuosien jälkeen olisi ollut kiva tavata muita täältä. :D Jos ei siis haittaisi, että olen vähän vanhempi (39), en kylläkään mikään täti. :)

nala88
Seuraa 
Liittynyt13.11.2015

Maxine olis suunnitelmissa ja aloittelut alle km päässä keskustasta :) Lähde ihmeessä meidän mukaan! Mun sähköposti on sama kuin nimimerkki ja perään @luukku.com,  voidaan sopia tarkemmin sähköpostin välityksellä :) 

Vierailija

Harmi et ootte tänään menossa, me ollaan kaverin kanssa huomenna menossa ja olis kivempi saada isompi porukka kasaan kun lähteä kahdestaan. ..

nala88
Seuraa 
Liittynyt13.11.2015

Vierailija kirjoitti:
Harmi et ootte tänään menossa, me ollaan kaverin kanssa huomenna menossa ja olis kivempi saada isompi porukka kasaan kun lähteä kahdestaan. ..

No voi vitsi! Vaihtakaa suunnitelmaa ja lähtekää jo tänään? :D Mä en harmi kyllä huomenna pysty lähtee :/

nala88
Seuraa 
Liittynyt13.11.2015

Vierailija kirjoitti:
nala88 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen paikka on Maxine?

Mun mielestä se on Helsingin paras yökerho :D http://www.maxine.fi

Mut kerro nyt vähän lisää, millasta musiikkia jne. Noi sivut ei ihan hirveesti kerro.[/quote]

Aikalailla  samat listahitit siellä soi kun muuallakin, ikähaarukka varmaan 25-35v ja ihanat näkymät kaupungin yli :) 

nala88
Seuraa 
Liittynyt13.11.2015

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen paikka on Maxine?

Itse tilat on aika jees mutta muuten ihan paska ja kallis paikka.

Mikäs sit olis parempi? :P En tykkää mistään teinipaikoista ja mun mielestä tuola on myös aika perus Helsingin hinnasto. 

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat