Urheilulliset Harrastatteko yhdessä puolison kanssa vai erikseen

Vierailija

Mitä lajeja vedätte yhdessä puolison tai jopa koko perheen voimin, ja mitä yksin tai kavereiden kanssa?

Kommentit (7)

Vierailija

Yksin. Vaikka olenkin hyvässä kunnossa, niin mies on niin paljon paremmassa, että se tylsistyisi kuoliaaksi jos joutuisi juoksemaan mun kanssa samaa vauhtia. Käydään myös eri saleilla, koska miehen työpaikalla on sali.

Vierailija

Seurustelukumppanin kanssa ollaan käyty välillä samalla salilla. On siinä ollut vääntöä välillä, kun olen itse päätynyt neuvomaan toiselle tekniikkaa ja mies myös urhoollisesti kokeili liikkeitä, jotka menivät hänen mukavuusalueensa ulkopuolelle. Mies on suuttunut minulle ja on itkettykin. Kuitenkin on myös ollut kiva treenata yhdessä ja minusta olisi kiva, jos voimme tehdä jotkut treenit yhdessä, kuten vaikka vatsatreenit.

Tuntuu, että vaikka miehellä onkin tietoa ja kokemusta, minulla on sitä enemmän ja olen myös tosi kuumottava ja tohkeissani kun arvelen olevani juttuineni oikeassa.:D

Vierailija

Molemmat harrastavat yksin. Tai mies käy joskus kavereiden kanssa, mutta mä käyn aina yksin. En voi tajuta esim. yhdessä juoksemista. Mitä järkeä siinä on, kun kuitenkin on aina ihan eri tahti? Eikä siinä mitään seuraa voi toiselle pitää kuitenkaan tai jutella. Sama salilla, haluan treenata enkä seurustella. En tykkää edes mennä yhtä aikaa, siinä menee vaan aikaa hukkaan kun pitää sopia ja viestitellä ja odotella ja rupatella.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Molemmat harrastavat yksin. Tai mies käy joskus kavereiden kanssa, mutta mä käyn aina yksin. En voi tajuta esim. yhdessä juoksemista. Mitä järkeä siinä on, kun kuitenkin on aina ihan eri tahti? Eikä siinä mitään seuraa voi toiselle pitää kuitenkaan tai jutella. Sama salilla, haluan treenata enkä seurustella. En tykkää edes mennä yhtä aikaa, siinä menee vaan aikaa hukkaan kun pitää sopia ja viestitellä ja odotella ja rupatella.

Jos on eri juoksutahti, niin toki silloin ei välttämättä ole mielekästä käydä yhdessä lenkillä. Mutta siis täh, ei voi jutella juostessa?:D Musta on kyllä huippukivaa, jos on juoksuseuraa ja voi jutella samalla ja itse juoksisin myös mielellään miehen kanssa, mutta hänellä on ollut polviongelmia ja juokseminen ei onnistu.

Salilla musta on eri vaihtoehtoja olla siellä jonkun toisen seurassa. Niin kuin tuossa sanoin niin ollaan treenattu niin miehen kanssa, että tehtiin tietyt liikkeet yhdessä ja venyteltiin lopulta yhdessä. Parhaassa tapauksessa yhteistreenit voi olla sellaiset, että tehdään jotain liikettä vuorotellen ja toinen voi tsempatakin. Siinä just toisen läsnäolo voi laittaa tsempin päälle viimeisten toistojen kanssa.:)

Kyllä musta erikuntoisetkin juoksijat voivat tehdä yhteislenkin. Silloin juostaan ensin tasavauhtia jonkin aikaa mutta sen jälkeen aloitetaan veto-osuus, jossa sovitun mittaisia vetoja tehdään oman kunnon mukaan ja omaan tahtiin. Sitten rauhallinen loppujuoksu.

2

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Jos on eri juoksutahti, niin toki silloin ei välttämättä ole mielekästä käydä yhdessä lenkillä. Mutta siis täh, ei voi jutella juostessa?:D Musta on kyllä huippukivaa, jos on juoksuseuraa ja voi jutella samalla

2

Meillä on ehkä vähän eri käsitys juoksemisesta. Mä haluan juosta sellaista vauhtia, etten varmasti pysty puhumaan samalla. Muu on mun mielestä ihan turhaa hölköttelyä, ei juoksemista. Ja multa menee varmasti treeni pilalle ja alkaa ärsyttää, jos täytyy muuttaa rytmiänsä jonkun toisen mukaan. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Jos on eri juoksutahti, niin toki silloin ei välttämättä ole mielekästä käydä yhdessä lenkillä. Mutta siis täh, ei voi jutella juostessa?:D Musta on kyllä huippukivaa, jos on juoksuseuraa ja voi jutella samalla

2

Meillä on ehkä vähän eri käsitys juoksemisesta. Mä haluan juosta sellaista vauhtia, etten varmasti pysty puhumaan samalla. Muu on mun mielestä ihan turhaa hölköttelyä, ei juoksemista. Ja multa menee varmasti treeni pilalle ja alkaa ärsyttää, jos täytyy muuttaa rytmiänsä jonkun toisen mukaan. 

Mahtaa olla lyhyitä lenkkejä, jos ei pysty puhumaan.
Juoksen yhdessä miehen kanssa, mies työntää juoksurattaita, niin saan sillä vähän tasoitusta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

2

Aika jännät viikkojuoksutreenit sinulla on, jos et tee peruskestävyyslenkkejä sellaisella sykealueella, että voit jutella samalla. Jos juoksee 6:30 vauhtia, voi ihan hyvin jutella samalla ja se on ihan mukava vauhti juosta 6-10 km. En ihmettele, jos kuntosi ei kehity.:)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat