Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten hyvin turistikohteissa pääsee nettiin?

Vierailija

Siis ulkomailla, rantalomilla.

Kommentit (7)

Vierailija

Enpä ole vielä sellaisessa paikassa ollut jossa en olisi päässyt ja 28 maassa olen matkustanut viimeisen 10 vuoden sisällä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Enpä ole vielä sellaisessa paikassa ollut jossa en olisi päässyt ja 28 maassa olen matkustanut viimeisen 10 vuoden sisällä.

Onko se yleensä wifi vai mitä käytät?

Ap., joka ei ole nettiaikana matkustanut...

Vierailija

Yleensä hotellissa on wifi, mutta siitä voi joutua maksamaan. Nettikahviloita turistirysissä on aikoa hyvin myös.

Vierailija

Hyvin on päässyt nettiin ainakin meidän hotelleissa mutta hotellit ovat kyllä olleet 4+tähden hotelleja. Osassa se ilmainen netti toimii vain aulassa mutta mikäs siinä on surffaillessa mukavasti sohvalla tai nojatuolissa drinksua siemaillessa.

Tosin itse lomalla piipahdan vain kerran päivässä netissä...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Onko se yleensä wifi vai mitä käytät?

Ap., joka ei ole nettiaikana matkustanut...

Wifi yleensä, joko maksullinen tai maksuton. Monissa hotelleissa voi ostaa langatonta aikaa hyvin halpaan vuorokausihintaan, jos ilmaista ei ole tarjolla. Kiinassa ja muualla Aasiassa kannattaa ostaa paikallisen operaattorin nettiaikaa jo valmiiksi, lentokentällä myydään sekä nettikortteja että puhelukortteja. Tulee paljon halvemmaksi.

Vierailija

Oman kokemuksen mukaan hyvin pääsee nettiin ympäri maailmaa ja nimenomaan turistikohteissa. Kysy heti hotelliin kirjautuessa asiasta. Kuukausi sitten olin Italiassa "keskellä ei mitään" ja netti toimi, tosin hitaasti (hotellissa oli ilmainen wifi).

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat