Miten niin monet palstalaiset pystytte ottamaan alkoholia perjantaisin?
Kommentit (43)
Miten noi tosiaan liittyy toisiinsa? Ja olen kyllä ymmärtänyt, että monella palstailijalla ei ole lapsia, joten ei kai se mikään ihmetyksen aihe ole.
On, 17-vuotias. Tuolla se koneellaan skypettää kaveriensa kanssa, tuskin edes tietää, että join pari lasillista. Mutta vaikka tietäisi, ei se häntä traumatisoisi.
Tarviiko sitä nyt perseet olalle ottaakaan?
Itse tissuttelen pitkin iltaa, lasissa on koko ajan jotain. En kuitenkaan kisko kaksin käsin vaan silleen ajan kanssa. Pieni hiprakka päällä koko ajan, eikä huomenna krapulasta tietoakaan.
Itseasiassa heti yhdeksän jälkeen aamulla ollaan uimahallilla..=)
Kippis!
Katsos meitä on niin vanhuksiakin palstalaisia, että lapset on jo isoja ja omilla menoillaan.
Eills sitä sanota, että ei lapsien saaminen tarkoita oman elämän loppumista?
Minulla ei ole lapsia, eikä tule. Olen alkoholisti joten totta helvetissä juon ja varsinkin perjantaisin! Virallinen juomapäivä.
Ei oo lapsia, mutta en juo silti.
Miten niin perjantaisin? Vuorotyöläisenä perjantait on vain satunnaisesti vapaita.
Yhden siiderin tai oluen tai pienen lasin viiniä voi juoda perheellinenkin ilman että siitä on haittaa lapsille.
Naapurin absolutistiäiti sanoi ettei äitinä pystyisi juomaan edes alkoholitonta siideriä tai olutta ilman syyllisyyttä, kun ne on kuitenkin siideriä ja olutta, alkoholittominakin. Sanoisin, että tässä maassa ei alkoholiin osata suhtautua normaalisti. Ollaan joko juoppoja tai sekopäähysteerisiä absolutisteja.
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole koskaan lapsen takia jäänyt juomatta, paitsi raskausaikana. Juon yleensä vain annoksen kerrallaan, joskus harvoin kaksi. Koskaan ei ole krapulaa ollut.
Narkkarikin vetää vain annoksen kerrallaan, ei varmaan koskaan kahta.
hik. Tarjoilija, ensimmäinen samanlainen....
Ilman tätä ketjua olisin viettänyt ekan alkottoman perjantain vuosiin.. Pakko oli korkata, kun näitä herkkujuttuja luki.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole lapsia, eikä tule. Olen alkoholisti joten totta helvetissä juon ja varsinkin perjantaisin! Virallinen juomapäivä.
Onhan se aika säälittävää, jos ei perjantaina dokaa.
Vierailija kirjoitti:
Ja hah. Amatöörit juo perjantaina lauantaina ja juhlapyhinä.
Vierailija kirjoitti:
Ilman tätä ketjua olisin viettänyt ekan alkottoman perjantain vuosiin.. Pakko oli korkata, kun näitä herkkujuttuja luki.
Hyvä, että ehdittiin hätiin. Et pilannut mainettasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten noi asiat liittyy toisiinsa? Mulla on kolme lasta ja alkoholia juon minä viikonpäivänä tahansa, jos haluan. Itse asiassa nyt tänään perjantaina aion juoda siideriä ja viiniä. Siideriä saunassa ja viiniä ruoan kanssa.
Ja huomenna aamulla olet kunnossa ei krapulaa?
Kuka hullu sitä niin paljon juo, että on krapula? Jotkut juopot kai vain. Meillä juodaan alkoholijuomia harva se päivä, eikä ole ikinä krapulaa.
Itse juon päivittäin noin 15 annosta alkoholia. Ja ei minulla ole krapulaa, työpaikalla puhallan alkolukkoon, jotta bussi käynnistyy ja aina on käynnistynyt. Ei pidemmän kautta ole hyväksi juoda näin paljon mutta ei jaksa enään välittää.
Vierailija kirjoitti:
Jes! Minkä korkkasit? :)
Ei ole lapsia mutta töitä kylläkin huomenna. Voisin kyllä ilman krapulaa lasillisen jos toisenkin ottaa mutta ei tee mieli. En yleensä harrasta tissuttelua.
Samalla lailla mä voin sen yhden miedon saunasiiderin aina välillä juoda kuin ennen lapsiakin. En mä mitään perseitä vedä ja saunassakin käyn kerran kahteen kuukauteen, eli ei ne lapset sitä estä.
Ei me saada viinapäivänäkään juoda enempää ku kolme! Epäreiluu, vai mitä ootte mieltä?