Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

16v tyttö raivoaa minulle, kun en ostanut Kånken reppua vaan Adidaksen.

Vierailija

Pakko kai palauttaa kauppaan ja purkaa.

Sivut

Kommentit (50)

Reppureiska

Vierailija kirjoitti:

VINKKI: Ei ne huoli sitä takasin jos purat sen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kuitti löytyy.

ap.

Vierailija

Miksi ostit Adidaksen? Miksi et kunnioittanut tytön toivetta? Miksi jyräät lapsesi ja sitten huokailet? Odotatko aina noin marttyyrimaisesti kiitollisuutta?

Reppureiska

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kuitti löytyy.

ap.

Ei auta jos oot purkanut sen repun osiin. Pitää olla uuden veroinen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miksi ostit Adidaksen? Miksi et kunnioittanut tytön toivetta? Miksi jyräät lapsesi ja sitten huokailet? Odotatko aina noin marttyyrimaisesti kiitollisuutta?

Mä en ainakaan osta joka kerta sitä mitä teini toivoo, todellakaan. 

Ehkei perheellä ole varaa 70 euron reppuun jossa hinta vain merkin takia...

Vierailija

Aina ei voi saada haluamaansa ja itsekin aikoinaan selvisin samalla repulla pitkään ja en saanut haluamaani Eastpakin reppua. Oli silloin muodissa ja enkä ole millään lailla katkera vanhemmilleni vaan tyytyväinen että ovat opettaneet elämään ja antamaan arvoa sille ettei kaikkea voi saada.

Vierailija

Adidaksen reput ovat varmaan kalliimpia kuin kånken sekä ihan erityylisiä, joten mitä järkeä sinun toiminnassasi oli...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Adidaksen reput ovat varmaan kalliimpia kuin kånken sekä ihan erityylisiä, joten mitä järkeä sinun toiminnassasi oli...

Öö? Adidaksen 29,90€, Kanken 70e?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mä en ainakaan osta joka kerta sitä mitä teini toivoo, todellakaan. 

Ehkei perheellä ole varaa 70 euron reppuun jossa hinta vain merkin takia...

En itsekään osta lapsille kaikkea mitä ne haluaa. Mutta nyt ilmeisesti tilanne, että joku reppu ostettava. Ja ei tuo Adidas reppu myöskään ole ollut ihan mikään 10 euron reppu. Joten en ymmärrä miksi tällaisissa tilanteissa ei voi sitä lapsen toivetta kuunnella. Tai sanoa vaikka, että minä laitan reppuun 50 euroa, laita sinä loput jos Kånkenin haluat.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat