Miten niin monet palstalaiset pystytte ottamaan alkoholia perjantaisin?

Vierailija

Eikö teillä ole lapsia lainkaan?

Sivut

Kommentit (43)

Vierailija

Miten noi asiat liittyy toisiinsa? Mulla on kolme lasta ja alkoholia juon minä viikonpäivänä tahansa, jos haluan. Itse asiassa nyt tänään perjantaina aion juoda siideriä ja viiniä. Siideriä saunassa ja viiniä ruoan kanssa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin perjantaisin? Mä otan koska huvittaa.
Kuinka paljon?

15-25 kaljaa/siideriä  illassa.

Vierailija

Ei ole lapsia. Eilen illalla join poikkeuksellisesti jonkin verran, vaikka en oikeastaan kirjaimellisesti koskaan tissuttele. Se tuntuu väärältä ja kielletyltä jostain syystä, vaikka otan kuppia liikaakin, kun lähden viihteelle. Mitä tapahtuu liiankin usein. Mutta tissuttelu ei luonnistu.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miten noi asiat liittyy toisiinsa? Mulla on kolme lasta ja alkoholia juon minä viikonpäivänä tahansa, jos haluan. Itse asiassa nyt tänään perjantaina aion juoda siideriä ja viiniä. Siideriä saunassa ja viiniä ruoan kanssa.
Ja huomenna aamulla olet kunnossa ei krapulaa?

Vierailija

On mulla lapsia, toinen on jo täysikäinen, toinen on teini. Kyllä ihan hyvin voin juoda perjantaina, jos huvittaa, ja tänään on fiilis, että huvittaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kuka hullu sitä niin paljon juo, että on krapula? Jotkut juopot kai vain. Meillä juodaan alkoholijuomia harva se päivä, eikä ole ikinä krapulaa.

Vierailija

Miten niin pystytte ja miten niin perjantaisin? Pystyyhän sitä ottamaan vaikka joka päivä ja vaikka olisi kuinka monta lasta. Miten ne sulkee toisensa pois?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Darran pystyy itse asiassa ennalta ehkäisemään aika tehokkaasti vaikka joisi isompiakin määriä.

Tosin avain nimenomaan ennalta ehkäisemässä. Jos darra tulee, se ei sitten lähde kuin odottamalla tai kiskomalla itsensä uuteen nousuun.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat