Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eri suhteista syntyviä lapsia rakastaa eri lailla.

Vierailija

Minä en pidä yhtään ensimmäisen liiton lapsestani mutta toisen liiton lasta rakastan ylikaiken. Uskon että Jerekin rakastaa Nannaa ja heidän tulevaa yhteistä lastaan vaikka ei tästä kakkoslapsesta olekkaan välittänyt. Miksi tätä asiaa ei kukaan tajua?

Kommentit (6)

Vierailija

Jaa, minulla on kaksi lasta (kahdesta eri suhteesta) ja kumpikin ovat yhtä rakkaita. En voisi kuvitellakaan että syrjisin toista ja suosisin toista.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No mä en ymmärrä ees sitä, miks niitä lapsia pitää yleensäkkään tehdä monen eri ihmisen kanssa.

kaikkea ei tarvitse ymmärtää. tuskin joku suunnittelee nuorempana että aion tehdä 2 eri miehen kanssa lapsia tai 3 eri miehen jne..

Vierailija

Ap on varmaan provo, mutta noinhan se on. Sitä ei vaan ääneen sanota. Olihan siitä pari vuotta sitten ihan lehdessä juttua että jotkut yrittävät saada aiemman liiton lapsia jopa lastenkotiin, kun ne vähän niinkuin pilaa sen idyllin uuden miehen ja uuden paremman lapsen kanssa.

Vierailija

Jaaha, Nannako se on siellä palstailemassa ja uskottelemassa satuja itselleen :) Noin impulsiivinen ihminen kuin Jere, nyt rakastaa tänään sitä ja huomenna tätä.

Vierailija

Jaaha, Nannako se on siellä palstailemassa ja uskottelemassa satuja itselleen :) Noin impulsiivinen ihminen kuin Jere, nyt rakastaa tänään sitä ja huomenna tätä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat