Suurin salaisuus
jota et ole koskaan kertonut kenellekään/hyvin vähän ihmisiä tietää asiasta?
Kommentit (19)
Olen harrastanut seksiä veljeni kanssa
Vierailija kirjoitti:
Olen prostituoitu.
Haluaisin olla, mutta en uskalla
Vierailija kirjoitti:
Olen prostituoitu.
Olen ollut kanssa, ei ole hääviä hommaa mutta rahaa tuli :)
Olen seksuaalisesti hyväksikäytetty teininä parin vuoden ajan, tekijänä tuttu mies. Aikuisena sitten sairastuin masennukseen ja olen nyt niin huonossa kunnossa, etten ole jaksanut raha-asioitani enää hoitaa, joten ulosotossa on jotain perittäviä, en tiedä edes mitä, häätö on ihan lähellä...
Olen ei-toivottu lapsi ja hetero, en siis aseksuaali, niin kuin moni haluaa uskoa.
Olen harrastanut seksiä rahasta nuoruudessani. Olen pettänyt miestäni työkaverini kanssa.
Olen imenyt parhaan kaverini munaa erektioon saakka hänen nukkuessaan sammuneena. Olen siis itsekin mies
Vierailija kirjoitti:
Ja minä siskoni
Vierailija kirjoitti:
jota et ole koskaan kertonut kenellekään/hyvin vähän ihmisiä tietää asiasta?
Sinäpä sen sanoit.
Vierailija kirjoitti:
Miksi :(? Kuinka vanha olet:(
Haluaisin vain harrastaa seksiä naisen kanssa, mutta olen vakituisessa suhteessa miehen kanssa. Uskon siis olevani biseksuaali.
Vihaan vaimoani, lapsiani ja tätä keskiluokkaista elämäntapaa ja kaikkea siihen liittyvää sontaa. Vaikka ulkoisesti olen suorastaan stereotyyppinen "osallistuva unelmaisi"
Erityisesti vihaan sitä, etten ollut sittenkään tarpeeksi fiksu välttääkseni tähän joutumista, vaikka niin vannoin opiskeluaikoina etten koskaan ole niin hölmö että tekisin saman virheen kuin muutkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja minä siskoni
Miksi ?!
Syön räkää.