Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä en ymmärrä yhtä miestä

Vierailija
13.11.2015 |

Mä olen nyt jonkun aikaa viestitellyt paljon yhden varatun miehen kanssa. Pääsääntöisesti juttu luistaa hyvin jne., mutta miksi se välillä on tosi tökerö mulle? Ensin saattaa laittaa pitkän lepertelyviestin ja sitten saattaakin kohta jo tulla sellainen viesti, että rivien välistä huomaan kuinka piikittelee mua ja ylistää sitä naisystäväänsä. Miksi?? Mitä se oikein haluaa musta, kun ensin himoaa ja sitten lyttää?

Kommentit (78)

Vierailija
61/78 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Slut! Ei tähän muuta voi sanoa.

Vierailija
62/78 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cheekin sanoin:

"...ysäril Nate Dogg neuvo, älä tee horosta vaimoo..."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/78 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se on mun mies ku pysty vastaa samaan aikaan sulle ku myös mulle.

Vierailija
64/78 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oo ap. mutta mitähän tää pitäisi tarkoittaa?

Vierailija
65/78 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei ole sunkaan. :) Se nainen ei edelleenkään pääse nettiin.

ap., jonka tunnistenumero näyttää olevan nyt sopivasti 666 ;)

Vierailija
66/78 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kait ap. tajusi, että pettäminen ei oo kunniallista vaikka olisi se toinen osapuoli?

Vai mietitkö edelleen vain, että maailman ihanin mies on suhun nyt ihastunut ja sä siihen. Miksi se käyttäytyy näin kummasti kun seksiä vonkaa (mut mää en anna) ja se on varattu....hmm

Nääh. Kyllä mä edelleenkin voin olla varatun miehen kanssa, jos siltä tuntuu.

Mä en ole koskaan pitänyt siltä kolmatta syyllisenä. Kyllä se on se pettäjä, joka sen puolisonsa pettää. Eihän ne aina edes kerro, että kotona odottaa vaimo/mies.

Ihmetyttää aina, kun naiset käy sen toisen naisen kimppuun ja unohtavat, että se oma mies on siinä se, joka hänet petti ja joka on sika.

Mies vastasi viestiin ja asiat vähän selveni.

Miten se mies on voinut vastata viestiin vaan emäntänsä ei?

Minkä selityksen äijä antoi?

Kyllä se on tuo 666 sun kohtalosi kun tälläistä teet, mutta itsepähän olet oman kohtalosi päättänyt. Kullekin ansionsa mukaan vai miten se menee suuressa kirjassa.

Vierailija
67/78 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kait ap. tajusi, että pettäminen ei oo kunniallista vaikka olisi se toinen osapuoli?

Vai mietitkö edelleen vain, että maailman ihanin mies on suhun nyt ihastunut ja sä siihen. Miksi se käyttäytyy näin kummasti kun seksiä vonkaa (mut mää en anna) ja se on varattu....hmm

Nääh. Kyllä mä edelleenkin voin olla varatun miehen kanssa, jos siltä tuntuu.

Mä en ole koskaan pitänyt siltä kolmatta syyllisenä. Kyllä se on se pettäjä, joka sen puolisonsa pettää. Eihän ne aina edes kerro, että kotona odottaa vaimo/mies.

Ihmetyttää aina, kun naiset käy sen toisen naisen kimppuun ja unohtavat, että se oma mies on siinä se, joka hänet petti ja joka on sika.

Mies vastasi viestiin ja asiat vähän selveni.

Miten se mies on voinut vastata viestiin vaan emäntänsä ei?

Minkä selityksen äijä antoi?

Kyllä se on tuo 666 sun kohtalosi kun tälläistä teet, mutta itsepähän olet oman kohtalosi päättänyt. Kullekin ansionsa mukaan vai miten se menee suuressa kirjassa.

Siis miksi ihmeessä mies ei olisi voinut vastata? Ei ne ole samassa paikassa nyt. Nainen pääsee nettiin ja ylipäätään puhelimelle/koneelle vasta illalla. Joten ennen sitä on turhaa kysellä, että onko mun mies. Koska ei ole. Voitte hengittää.

Vierailija
68/78 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On täällä melkoista menoa, kaikki "toivoo" / "luulee" että ap. vikittelee juuri hänen unelmien salskeaa miestään. Relax. Tää on jonkun muun sikaniska ääliöukko, joka näemmä kelpaa ap.lle. Taidat olla melko säälittävä tapaus kun et muuten miestä saa kuin vikittelemällä varattua...pikku prinsessa jota varattu könsi koettaa huijata kertapanolle.

Vierailija
69/78 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On täällä melkoista menoa, kaikki "toivoo" / "luulee" että ap. vikittelee juuri hänen unelmien salskeaa miestään. Relax. Tää on jonkun muun sikaniska ääliöukko, joka näemmä kelpaa ap.lle. Taidat olla melko säälittävä tapaus kun et muuten miestä saa kuin vikittelemällä varattua...pikku prinsessa jota varattu könsi koettaa huijata kertapanolle.

Vapaita miehiähän saa tuosta noin vaan, varattujen eteen pitää tehdä kunnolla töitä ja olla kunnolla kuuma, et sen oman rakkaansa ohi menee!

Vierailija
70/78 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi kun aikuiset (?) ihmiset täällä huorittelee ja lutkittelee. Toi mies on uskomaton sika. Ei se sinkku henkilö ole tilivelvollinen seksielämästään kenellekkään.

Minullakin oli lyhyt suhde varattuun mieheen. En tiennyt hänen olevan varattu ennen kuin alkoi tulemaan hänen avovaimoltaan facebookissa todella ala-arvoista viestiä. Huorittelua ja syyllistämistä, kyseli jotain yksityiskohtia meidän tapaamisistamme ja seksistämme. Mä en tunne koko henkilöä, koskaan kuullutkaan koko naisesta ennen tätä tapausta ja hänkään ei minusta. Joten miksi yhtäkkiä mun pitäisi tilittää hänelle tapailuistani ja seksielämästäni? Kyselisi siltä mieheltään. He pysyivät yhdessä, mutta selvästi nainen oli silti katkera, koska lähetteli minulle kaikenmaailman uhkauksia vielä kuukausia sen jälkeen kun ns. "paska osui tuulettimeen". Eli ei selvästi ollut läheskään niin vihainen sille miehelleen, mulle katkeroitui sitten sitäkin enemmän. Mitä vittua? Miksi ihmeessä toista naista syyllistetään? 

Ymmärrän kyllä, että se aiheuttaa epävarmuutta ja negatiivisia tunteita jos joku nainen ihan tietoisesti varattuja pokailee, mutta jos teidän miehenne tällaisen matkaan lähtee niin se kertoo enemmän hänestä kuin tästä naisesta, se on miehen päätös. Ei kukaan nainen teidän miestänne väkisin viettele. Vai onko tässä joku olettamus, että miehet ovat tahdottomia pillunkipeitä apinoita, jotka eivät itse kykene tekemään rationaalisia päätöksiä, joten kaikkien naisten pitäisi ylläpitää jotakin solidaarisuutta ja holhota omia ja toistensa miehiä, että eivät eksyisi väärille poluille? Kyllä ne miehet ihan tietävät mitä tekevät.

Vierailija
71/78 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vapaita miehiähän saa tuosta noin vaan, varattujen eteen pitää tehdä kunnolla töitä ja olla kunnolla kuuma, et sen oman rakkaansa ohi menee!

No aika ontuvaa oli tuo kehitelmä. Ei siinä juuri muuta tarvita kuin varattu ääliöukko ja tyrkky pimatsu jolta voisi lohjeta helposti. Helpon p*llun perässähän se tämä herrasmies on eikä susta ajattele lastensa äitiä tekevänsä kun kotoa jo löytyy kiva vaimoke.

Mutta selvästi sä oot valintasi tehnyt, varattua miestä sänkyyn ja sun on hyvä mieli. Go for it! Ja sähän et ees tee omasta mielestäsi mitään väärää niin ei ainakaan omatunto kolkuttele... Onneksi p:lla on yleensä p loppu.

Vierailija
72/78 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi kun aikuiset (?) ihmiset täällä huorittelee ja lutkittelee. Toi mies on uskomaton sika. Ei se sinkku henkilö ole tilivelvollinen seksielämästään kenellekkään.

Minullakin oli lyhyt suhde varattuun mieheen. En tiennyt hänen olevan varattu ennen kuin alkoi tulemaan hänen avovaimoltaan facebookissa todella ala-arvoista viestiä. Huorittelua ja syyllistämistä, kyseli jotain yksityiskohtia meidän tapaamisistamme ja seksistämme. Mä en tunne koko henkilöä, koskaan kuullutkaan koko naisesta ennen tätä tapausta ja hänkään ei minusta. Joten miksi yhtäkkiä mun pitäisi tilittää hänelle tapailuistani ja seksielämästäni? Kyselisi siltä mieheltään. He pysyivät yhdessä, mutta selvästi nainen oli silti katkera, koska lähetteli minulle kaikenmaailman uhkauksia vielä kuukausia sen jälkeen kun ns. "paska osui tuulettimeen". Eli ei selvästi ollut läheskään niin vihainen sille miehelleen, mulle katkeroitui sitten sitäkin enemmän. Mitä vittua? Miksi ihmeessä toista naista syyllistetään? 

Ymmärrän kyllä, että se aiheuttaa epävarmuutta ja negatiivisia tunteita jos joku nainen ihan tietoisesti varattuja pokailee, mutta jos teidän miehenne tällaisen matkaan lähtee niin se kertoo enemmän hänestä kuin tästä naisesta, se on miehen päätös. Ei kukaan nainen teidän miestänne väkisin viettele. Vai onko tässä joku olettamus, että miehet ovat tahdottomia pillunkipeitä apinoita, jotka eivät itse kykene tekemään rationaalisia päätöksiä, joten kaikkien naisten pitäisi ylläpitää jotakin solidaarisuutta ja holhota omia ja toistensa miehiä, että eivät eksyisi väärille poluille? Kyllä ne miehet ihan tietävät mitä tekevät.

Tää neitokainenhan juuri on ylpeästi kertoillut että hän pokailee varattuja mieluummin. Ihastunut oikein :)

Vierailija
73/78 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä tälläisiä naisia, jotka viestittelee varatun miehen kanssa ja sitten kiukuttelee kuin pikkulapsi jolta on viety kaikki lelut ja karkit, kun tulee paskaa niskaan.

Ei ollut mitään hajua, että se on varattu. Kertoi vasta paljon myöhemmin. Toisekseen, eiköhän se mies ole se paskapää enemmän, kun varattuna sitä tekee toisin kuin minä, joka olen sinkku.

ap.

Niin, ystäväiseni, mutta kun nämä eivät olekaan paskuusolympialaiset. Vaan olisit voinut sanoa heippa jo, kun sait tietää, että on varattu. Ei kahden ihmisen yhteys ole niin ainutlaatuista - sori nyt vaan - että kannattaisi vehdata knenkään varatun kanssa. Paitsi tietenkin, jos hän on polyamorisessa suhteessa. Kaveri rikkoo jo suhteemsa sääntöjä sun kanssa, miksei rikkoisi sosiaalisia sua kohtaan? Hän on peluri. Piste.

Vierailija
74/78 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää neitokainenhan juuri on ylpeästi kertoillut että hän pokailee varattuja mieluummin. Ihastunut oikein :)

Missähän kohtaa mä olen kertonut, että pokailen varattuja mielummin? Älä keksi omias.

Ja kuten sanoin jo alussa, en tiennyt, että on varattu.

ap.

Vierailija
75/78 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut miehet käyttäytyvät noin, vaikka ovat sinkkuja. Aika usein taustalla on joitakin henkisiä ja sosiaalisia ongelmia, mutta vaikea sanoa, mikä lopulta aiheuttaa nimenomaan tuon tavan. Valtapeliä, oman egon pönkitystä, kyvyttömyyttä luottaa...? Jotain vikaa miehessä on selvästi, kun kerran pettäjäkin on.

Vierailija
76/78 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut miehet käyttäytyvät noin, vaikka ovat sinkkuja. Aika usein taustalla on joitakin henkisiä ja sosiaalisia ongelmia, mutta vaikea sanoa, mikä lopulta aiheuttaa nimenomaan tuon tavan. Valtapeliä, oman egon pönkitystä, kyvyttömyyttä luottaa...? Jotain vikaa miehessä on selvästi, kun kerran pettäjäkin on.

Jotain tällaista sillä voi hyvinkin olla. Ihan siltä vaikuttaa.

Nyt kun mulla on ollut tänään aikaa pysähtyä ihan kunnolla tätä miettiin ja tänne kirjoitella, niin enemmän ja enemmän tulee vain mieleen, että mitä ihmettä mä näen tuossa tyypissä.

ap.

Vierailija
77/78 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just noin. Välillä niin kiinnostunutta, sitten outoa etäisyyttä. Kun tarvitsee ymmärtäjää, kelpaa seura. Toisaalta upea keskustelukumppani vahvoine mielipiteineen, sitten vetäytyy kuoreensa ja ei saa mitään irti. On ollut kovia kokemuksia elämässä ja ilmeisesti jättänyt jälkensä henkiseen tilaan. Harmi, kun olen kiintynyt häneen, ehkä voisin paremmin ilman koko miestä.

Vierailija
78/78 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä tyttö! Aina kannattaa pysähtyä miettimään. Tuli oikein hyvä mieli sun puolesta :) kyllä se ääliömies osaa pilata elämänsä ilman suakin.