Mä en ymmärrä yhtä miestä
Mä olen nyt jonkun aikaa viestitellyt paljon yhden varatun miehen kanssa. Pääsääntöisesti juttu luistaa hyvin jne., mutta miksi se välillä on tosi tökerö mulle? Ensin saattaa laittaa pitkän lepertelyviestin ja sitten saattaakin kohta jo tulla sellainen viesti, että rivien välistä huomaan kuinka piikittelee mua ja ylistää sitä naisystäväänsä. Miksi?? Mitä se oikein haluaa musta, kun ensin himoaa ja sitten lyttää?
Kommentit (78)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä tälläisiä naisia, jotka viestittelee varatun miehen kanssa ja sitten kiukuttelee kuin pikkulapsi jolta on viety kaikki lelut ja karkit, kun tulee paskaa niskaan.
Ei ollut mitään hajua, että se on varattu. Kertoi vasta paljon myöhemmin. Toisekseen, eiköhän se mies ole se paskapää enemmän, kun varattuna sitä tekee toisin kuin minä, joka olen sinkku.
ap.
Kuuleppa nyt pikkuprinsessa! Sinä et ole yhtään tuota miestä parempi! Eikä se ole mikään puolustus, että et alussa tienyt, jos edelleen miehen käytöksen mahdollistat. Mitä hittoa sinä luulet tuollaiselta mieheltä saavasi?! Sukupuolitaudin peräänkö olet?!
Vähän nyt itsekunnioitusta! Ei mikään ihme, että naisia kohdellaan eritavallat tässä yhteiskunnassa kuin miehiä! Typistävät itsensä viattoman uhrin tasolle ja luulevat olevan parempia ihmisiä suhteessa miehiin.
Joo, en mä tiedä miksi mä vielä olen tuota katsellut. Jotenkin osaa aina sanoa ne oikeat sanat oikeassa paikassa ja unohdan sitten kaiken muun.
Ärsyttää itseäkin oikein jo tämä.
ap.
Tainnut vaimoltaan saada tarpeeksi, niin ei jaksa pikku prinsessalle enää jakaa hellyyttä.
Tai se mahdollisesti jo tylsistyi suhun, kai edes laitoit itsestäsi alastonkuvia että äijä pääsi nauttimaan susta. Kertapano mikä kertapano vaikka viestitellessäkin varatun miehen kanssa.
Voit olla ylpeä itsestäsi ap! Helppo nakki sano koira kun....
Kyllä siellä on varattu mies hihitellyt kun pipsa viestitelly.
Vierailija kirjoitti:
Tainnut vaimoltaan saada tarpeeksi, niin ei jaksa pikku prinsessalle enää jakaa hellyyttä.
Tai se mahdollisesti jo tylsistyi suhun, kai edes laitoit itsestäsi alastonkuvia että äijä pääsi nauttimaan susta. Kertapano mikä kertapano vaikka viestitellessäkin varatun miehen kanssa.
Ei ole mikään kertapano ollut. Siksi ihmetyttääkin tuollainen aaltoliike. Välillä ollaan mielinkielin ja sitten taas kiukutellaan.
Kai se sitten menee niin, että kun kotona saa, niin voi mulle alkaa kiukutella. Ihmetyttää vain tuollainen noin selkeä ero mielialoissa. Ihan saattaa saman päivän aikana vaihdella.
No, oli miten oli. En mä enää kauaa jaksa, vaikka aika ihastunut olenkin. Sehän se tässä ikävintä onkin...
ap.
Ihastunut varattuun. Voi jees mitä tyyppejä oletkaan.
Mietippä omalle kohdallesi, jos joku vokottelisi sun ukkoa!
Et ilmeisesti ole kovinkaan uskollista sorttia?
Ja vielä ihastuu viestittelyn perusteella, kait nyt suunnittelet jo lapsia sille ja sitä panoa nyt ainakin. Tiedä mikä koikkalainen sieltä tuleekin sua nylkyttämään. Ja aiheutat yhden liiton päättymisen tuolla. Olette varmaan toisenne ansainneet!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mikään kertapano ollut. Siksi ihmetyttääkin tuollainen aaltoliike. Välillä ollaan mielinkielin ja sitten taas kiukutellaan.
Kai se sitten menee niin, että kun kotona saa, niin voi mulle alkaa kiukutella. Ihmetyttää vain tuollainen noin selkeä ero mielialoissa. Ihan saattaa saman päivän aikana vaihdella.
No, oli miten oli. En mä enää kauaa jaksa, vaikka aika ihastunut olenkin. Sehän se tässä ikävintä onkin...
ap.
Mikä se sitten on jos ei kertapano? Vuosisadan rakkaustarina?? Toivottavasti sen eukko narauttaa äijän housut kintuissa ja pistää tollasen mäkeen. Voi sitten alkaa sun kanssa perhettä perustamaan, niin saat pian maistaa omaa lääkettäs!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap.
Ei kai ihastuminen auttamatta sitä tarkoita, että pitää sietää mitä tahansa. Ja mihin sinä olet ihastunut?! Johonkin haavekuvaan?! Vaikka kuinka sanotaan, että ei vene soutamalla kulu niin kyllä siinä paikat aika kuleneet olisi jos jokaisen johon on ihastunut touhuisi,
Mies on täyskusipää-ääliö. Juokse ja lujaa!
Taitaa tää tyttönen olla niitä heitukoita jotka antaa helposti kun vähän mielinkielin puhutaan. Tainnut varattu setä vilauttaa patukkaa niin ai kun tyttö jo hametta nostanut...
Onneksi sentään itse olet sinkku! Auta armias kun tää heitukka joskus miehen löytää, aiai sitä miespoloa kun joutuu petetyksi.
Hei etsippäs itelles semmonen mies joka oikeesti välittää susta. Unohda toi ukko, ei se sen naista jätä sun takia, jos sitä ootat. Turhaan kulutat aikaasi varattuun mieheen, ei se välitä susta ihmisenä paskaakaan, jos tuollain kerta käyttäytyy, kai sen itsekin jo tiiät, mut et uskalla myöntää sitä itelles.
Eiköhän tiedetä minkä perässä sitä ollaan kun varattu mies alkaa viestittelemään. Panokaveria hakee ja salassa pettää. Sitten kun jää kiinni niin dumppaa sut kuin rukkasen. Jakorasia kattele sinkkuja vain niin et loukkaa toisia! Taidat olla aika itserakas minä-minä tyyppi, et välitä toisten tunteista pätkääkään.
Kai peppua lupasit?
Siellä on varattu äijä ristiriitaisissa tunteissa, ei haluaisi jättää nykyistä kun kaikki suht ok, vaan kun hepsankeikka viestittelee että täältä saisit vähän makeaa niin perusäijä mennyt sekasin. Sitten äksyilee viesteillä kun ei haluaisi jättää, mutta vieras maistuisi kyllä...
Miten olisi voisitko mitenkään unohtaa tämän "ihastuksesi" jota et edes tunne kuin viestittelyn perusteella. Jos edes totta puhuit aloituksessa viestittelystä, vähän haiskahtaa että on tainnut äijä jo päästä lipaseen sua?
Etkö ap ollenkaan arvosta varattuna olemista?
Selkeästi nyt hyväksyt pettämisen, kun varattua vikittelet.
Laitat äijälle, että eroaa niin voitte jatkaa viestittelyä.
Eikä sitten mitään "joo mä teen niin heti kun..." vastauksia hyväksytä.
Eroaminen pienempi paha kuin pettäminen jos haluaa väkisin varatun viedä, sentään jotain rehellisyyttä olla pitää.
Vierailija kirjoitti:
Kai peppua lupasit?
Siellä on varattu äijä ristiriitaisissa tunteissa, ei haluaisi jättää nykyistä kun kaikki suht ok, vaan kun hepsankeikka viestittelee että täältä saisit vähän makeaa niin perusäijä mennyt sekasin. Sitten äksyilee viesteillä kun ei haluaisi jättää, mutta vieras maistuisi kyllä...
Miten olisi voisitko mitenkään unohtaa tämän "ihastuksesi" jota et edes tunne kuin viestittelyn perusteella. Jos edes totta puhuit aloituksessa viestittelystä, vähän haiskahtaa että on tainnut äijä jo päästä lipaseen sua?
Kyllä mä sen tunnen muutenkin kuin vain viestittelyn perusteella. Ei ole mikään tuntematon nettityyppi.
Kysyin siltä nyt sitten tästä, että mikä sitä taas vaivaa ja mitä oikein haluaa. Ei ole kuulunut mitään vielä vaikka yleensä vastaa heti. Saa nähdä mitä vastaa...
ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai peppua lupasit?
Kyllä mä sen tunnen muutenkin kuin vain viestittelyn perusteella. Ei ole mikään tuntematon nettityyppi.
Kysyin siltä nyt sitten tästä, että mikä sitä taas vaivaa ja mitä oikein haluaa. Ei ole kuulunut mitään vielä vaikka yleensä vastaa heti. Saa nähdä mitä vastaa...
ap.
Miten teidän juttu on nyt sitten edenny tohon pisteeseen? Mitä kautta tutustuitte?
Vierailija kirjoitti:
Eroaminen pienempi paha kuin pettäminen jos haluaa väkisin varatun viedä, sentään jotain rehellisyyttä olla pitää.
En mä ole vastuussa kenenkään toisen pettämisistä. Itse en rakastamaani ihmistä ole koskaan pettänyt enkä voisi sitä tehdä, mutta se on ihan jokaisen oma asia jos pettää. Jokainen tekee itse omat valintansa ja elää sitten itse niiden valintojensa kanssa.
ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai peppua lupasit?
ap.
Justjoo, että oikein tunnet. Siel on varmaan miehellä vaimo ja lapset kotona ja sä huorailet tän perheenisän kanssa hyvillä mielin? Jos kerran tunnet tän miehen ni mene ihmeessä ihan reilusti kahville heidän kotiin ja kysäse siinä ohimennen että niin kummankos meistä kantturoista se herra valitsee. Katsotaan sit miten käy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä ole vastuussa kenenkään toisen pettämisistä. Itse en rakastamaani ihmistä ole koskaan pettänyt enkä voisi sitä tehdä, mutta se on ihan jokaisen oma asia jos pettää. Jokainen tekee itse omat valintansa ja elää sitten itse niiden valintojensa kanssa.
ap.
Kuten sinäkin nyt elät valintasi kanssa ihmetellessäsi varatun miehen käytöstä.
En usko, että on. Ei se nainen voi olla palstailemassa just nyt.
ap.