Mä en ymmärrä yhtä miestä
Mä olen nyt jonkun aikaa viestitellyt paljon yhden varatun miehen kanssa. Pääsääntöisesti juttu luistaa hyvin jne., mutta miksi se välillä on tosi tökerö mulle? Ensin saattaa laittaa pitkän lepertelyviestin ja sitten saattaakin kohta jo tulla sellainen viesti, että rivien välistä huomaan kuinka piikittelee mua ja ylistää sitä naisystäväänsä. Miksi?? Mitä se oikein haluaa musta, kun ensin himoaa ja sitten lyttää?
Kommentit (78)
Kuulkaas mammat, mä voin olla aika 100 % varma, että se mies ei ole yhdenkään teidän mies, joten ihan iisisti vaan.
Ja pantu ei olla, vaikka se sitä kovasti kinuaakin.
ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö ap ollenkaan arvosta varattuna olemista?
Selkeästi nyt hyväksyt pettämisen, kun varattua vikittelet.
Laitat äijälle, että eroaa niin voitte jatkaa viestittelyä.
Eikä sitten mitään "joo mä teen niin heti kun..." vastauksia hyväksytä.
Eroaminen pienempi paha kuin pettäminen jos haluaa väkisin varatun viedä, sentään jotain rehellisyyttä olla pitää.
En mä ole vastuussa kenenkään toisen pettämisistä. Itse en rakastamaani ihmistä ole koskaan pettänyt enkä voisi sitä tehdä, mutta se on ihan jokaisen oma asia jos pettää. Jokainen tekee itse omat valintansa ja elää sitten itse niiden valintojensa kanssa.
ap.
Tää on sentään ihailtavaa, että et ole itse pettänyt. Onneksesi voit sentään tuon sanoa käsi raamatulla (epäilen kyllä kun näin kevytkenkäinen olet), ettet täysin joudu tuonelaan!
Mutta oletetaan että et ole pettänyt, niin tässähän täysin tyrmäät omat periaatteesi ettet pettäisi etkä petä. Kuitenkin voit ihastua ihmiseen joka pettää, eli on täysin susipaska tyyppi!
Miten voit peiliin katsoa ja sanoa että hei mä en muuten itse petä ketään kun samalla "viestittelet" pettäjän kanssa!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eroaminen pienempi paha kuin pettäminen jos haluaa väkisin varatun viedä, sentään jotain rehellisyyttä olla pitää.
En mä ole vastuussa kenenkään toisen pettämisistä. Itse en rakastamaani ihmistä ole koskaan pettänyt enkä voisi sitä tehdä, mutta se on ihan jokaisen oma asia jos pettää. Jokainen tekee itse omat valintansa ja elää sitten itse niiden valintojensa kanssa.
ap.
Tää on sentään ihailtavaa, että et ole itse pettänyt. Onneksesi voit sentään tuon sanoa käsi raamatulla (epäilen kyllä kun näin kevytkenkäinen olet), ettet täysin joudu tuonelaan!
Mutta oletetaan että et ole pettänyt, niin tässähän täysin tyrmäät omat periaatteesi ettet pettäisi etkä petä. Kuitenkin voit ihastua ihmiseen joka pettää, eli on täysin susipaska tyyppi!
Miten voit peiliin katsoa ja sanoa että hei mä en muuten itse petä ketään kun samalla "viestittelet" pettäjän kanssa!!!
Kyllä mä voin jutella tupakoitsijoidenkin kanssa vaikka itse en polta enkä koskaan tule polttamaankaan. En tajua sun logiikkaa, mutta mähän olenkin vain hepsankeikka, joka ei mitään tajua.
ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap.
Kyllä mä voin jutella tupakoitsijoidenkin kanssa vaikka itse en polta enkä koskaan tule polttamaankaan. En tajua sun logiikkaa, mutta mähän olenkin vain hepsankeikka, joka ei mitään tajua.
ap.
Aha eli pettäminen anteeks varatun miehen vokottelu = tupakan polttaminen...
Pääasia että voit peiliin katsoa ja sanoa että hei mä en polta mutta juttelin polttajan kanssa. Tai oliko se hei mä en petä ketään itse, mutta hajotan ton liiton kun toi äijä on niin ihku! Ainiin ei se aina ihku ole mutta siltikin mä haluun sen nyt heti.
Vierailija kirjoitti:
Kuulkaas mammat, mä voin olla aika 100 % varma, että se mies ei ole yhdenkään teidän mies, joten ihan iisisti vaan.
ap.
No miten ihmeessä voisit olla siitä varma? Eikä sen vaimo osaa käyttää tietokonetta? Tai puhelinta? Eiks niillä oo nettiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap.
No miten ihmeessä voisit olla siitä varma? Eikä sen vaimo osaa käyttää tietokonetta? Tai puhelinta? Eiks niillä oo nettiä?
Huoh. Kun satun nyt vaan tietään, ettei vaan voi olla palstalla tai muutenkaan netissä. Enempää en siitä sano. Mutta voit olla varma, ettei ole sun(kaan) mies.
ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap.
Huoh. Kun satun nyt vaan tietään, ettei vaan voi olla palstalla tai muutenkaan netissä. Enempää en siitä sano. Mutta voit olla varma, ettei ole sun(kaan) mies.
ap.
Kuule en sitä epäillytkään :) typerää vaan tollanen "ei voi olla palstalla". Mikä loppujenlopuksi on sellanen tilanne jossa ei 100% varmuudella vois kännykällä palstailla? En keksi äkkiseltään yhtään. No ehkä jos hän synnyttää just paraikaa niin se voisi olla sellanen tilanne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap.
ap.
Kuule en sitä epäillytkään :) typerää vaan tollanen "ei voi olla palstalla". Mikä loppujenlopuksi on sellanen tilanne jossa ei 100% varmuudella vois kännykällä palstailla? En keksi äkkiseltään yhtään. No ehkä jos hän synnyttää just paraikaa niin se voisi olla sellanen tilanne.
No entä mikään työ? Etkö keksi yhtään työtä, missä ei voi räplätä kännykkää samalla? Tai voisihan se nainen olla vaikka koomassa sairaalassa. Tai sokea. On vaikka mitä syitä. Ei kaikki naiset vain istu kotona ja tee lapsia.
ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap.
ap.
Huh onpa tuuri ettei sattunut kenenkään meistä ukko olemaan. Sehän onneksi pyhittää sun teot. Huoh.
Mikä siinä on, että näitä ihastuneita aina tulee ja varattu ukko saa vedettyä jalat alta.
Joskus vielä pidettiin pyhänä sitä että on kimpassa jonkun kanssa, nykyaikana vain taitaa olla tämä "minulle heti kaikki" sukupolvi liikkeellä.
Toivottavasti saat joskus itse kokea vastaavan, että ukkosi pettää sua jonkun kanssa niin saat tuntea miltä petetystä tuntuu! Tunnut nimittäin olevan tyyppiä joka ei välitä toisten tunteista mitään!
Tässä taas lynkataan sinkku vikittelijä, vaikka limainen äijä on se oikea syyllinen!
Tosin eipä sitä äijää tässä nyt näy, joten toiseksi pahin syyllinen voidaan kivittää!
Lutka mikä lutka!
Vierailija kirjoitti:
Mä olen nyt jonkun aikaa viestitellyt paljon yhden varatun miehen kanssa. Pääsääntöisesti juttu luistaa hyvin jne., mutta miksi se välillä on tosi tökerö mulle? Ensin saattaa laittaa pitkän lepertelyviestin ja sitten saattaakin kohta jo tulla sellainen viesti, että rivien välistä huomaan kuinka piikittelee mua ja ylistää sitä naisystäväänsä. Miksi?? Mitä se oikein haluaa musta, kun ensin himoaa ja sitten lyttää?
Mitä sä haluat tästä miehestä? Mies vonkaa seksiä, kirjoitit että ette ole seksiä harrastaneet. Miksi viesteilet ja otat vastaan lepertelyviestejä? Haaveiletko suhteesta, mitä? Mä en keksi sun toiminnalle motiivia. Huomionhaku?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap.
ap.
No entä mikään työ? Etkö keksi yhtään työtä, missä ei voi räplätä kännykkää samalla? Tai voisihan se nainen olla vaikka koomassa sairaalassa. Tai sokea. On vaikka mitä syitä. Ei kaikki naiset vain istu kotona ja tee lapsia.
ap.
No mutta sittenhän varsinainen pyhimys olisitkin jos koomassa makaavan sokean naisen miestä vikittelisit. Onneksi olkoon vuoden lutka-palkinnosta! Ei sillä että se mies olis yhtään parempi. Ansaitsette varmasti toisenne, kumpa tän miehen vaimo vielä tajuais millasen ihmispaskan kanssa elää ja jättäis tän roskan suosiolla sun haltuun. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä haluat tästä miehestä? Mies vonkaa seksiä, kirjoitit että ette ole seksiä harrastaneet. Miksi viesteilet ja otat vastaan lepertelyviestejä? Haaveiletko suhteesta, mitä? Mä en keksi sun toiminnalle motiivia. Huomionhaku?
Mies alkoi laitella viestiä ja aluksi se oli ihan viatonta juttua. Siitä sitten alkoi mennä koko ajan enemmän ja enemmän flirtin puolelle ja muuhun tuollaiseen. Sitten mä huomasinkin jo olevani ihastunut ja se kai se mun motiivi tällä hetkellä on... Kun on ihastunut, niin kivahan siitä ihastuksesta on kuulla.
On vaan aika kuluttavaa tuo sen käytös nyt, kun yhtäkkiä saattaakin tulla ihan eri sävyistä juttua kuin hetki ennen.
Kyllä mä tästä koko ajan yritän päästä yli ja etten olisi ihastunut, mutta ei se ihan tuosta noin vaan käy hetkessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies alkoi laitella viestiä ja aluksi se oli ihan viatonta juttua. Siitä sitten alkoi mennä koko ajan enemmän ja enemmän flirtin puolelle ja muuhun tuollaiseen. Sitten mä huomasinkin jo olevani ihastunut ja se kai se mun motiivi tällä hetkellä on... Kun on ihastunut, niin kivahan siitä ihastuksesta on kuulla.
On vaan aika kuluttavaa tuo sen käytös nyt, kun yhtäkkiä saattaakin tulla ihan eri sävyistä juttua kuin hetki ennen.
Kyllä mä tästä koko ajan yritän päästä yli ja etten olisi ihastunut, mutta ei se ihan tuosta noin vaan käy hetkessä.
Eli toisinsanoen olet huomiohuora! Ihanaa kun joku lepertelee, ei väliä vaikka mitä on taustalla.. Sanoiko joku jo että olet helppo nakki.. haarat auki jne.?
Sanoit ihastuneesi, mutta onko tämä mies sun unelmiesi täyttymys?
Tuletko jakamaan loppuelämäsi hänen kanssaan jos mies eroaa nykyisestään?
Vai onko tämä hetkellistä ihastumista ja pilaat näiden kahden välit sen takia?
Vaikka ukko onkin täysiällötys niin onko sunkin pakko olla?
Etsi kunnollinen mies niin voit katsoa itseäsi aamulla peiliin.
Laita nyt viestiä hyvänenaika ja lupaa seksiä! Äijähän on selvästi vieraan tavaran tarpeessa. Mitä sitä nyt miettimään vapaassa maassa että onko varattu vai ei, jos haluttaa niin pantava on!
Kait ap. tajusi, että pettäminen ei oo kunniallista vaikka olisi se toinen osapuoli?
Vai mietitkö edelleen vain, että maailman ihanin mies on suhun nyt ihastunut ja sä siihen. Miksi se käyttäytyy näin kummasti kun seksiä vonkaa (mut mää en anna) ja se on varattu....hmm
Vierailija kirjoitti:
Kait ap. tajusi, että pettäminen ei oo kunniallista vaikka olisi se toinen osapuoli?
Vai mietitkö edelleen vain, että maailman ihanin mies on suhun nyt ihastunut ja sä siihen. Miksi se käyttäytyy näin kummasti kun seksiä vonkaa (mut mää en anna) ja se on varattu....hmm
Nääh. Kyllä mä edelleenkin voin olla varatun miehen kanssa, jos siltä tuntuu.
Mä en ole koskaan pitänyt siltä kolmatta syyllisenä. Kyllä se on se pettäjä, joka sen puolisonsa pettää. Eihän ne aina edes kerro, että kotona odottaa vaimo/mies.
Ihmetyttää aina, kun naiset käy sen toisen naisen kimppuun ja unohtavat, että se oma mies on siinä se, joka hänet petti ja joka on sika.
Mies vastasi viestiin ja asiat vähän selveni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nääh. Kyllä mä edelleenkin voin olla varatun miehen kanssa, jos siltä tuntuu.
Mä en ole koskaan pitänyt siltä kolmatta syyllisenä. Kyllä se on se pettäjä, joka sen puolisonsa pettää. Eihän ne aina edes kerro, että kotona odottaa vaimo/mies.
Ihmetyttää aina, kun naiset käy sen toisen naisen kimppuun ja unohtavat, että se oma mies on siinä se, joka hänet petti ja joka on sika.
Mies vastasi viestiin ja asiat vähän selveni.
Ohhoh että on paksua tekstiä. Kyllä äiti on ylpee tytöstään!
Toivottavasti sulle joskus käy noin että miehesi pettää sua selän takana. Saisit kokea sen tunteen miltä tuntuu kun se jonka luulit sua rakastavan pettää.
Ehkä se on tämä sun ihastus kenen kanssa voit tuon tunteen kokea!
Ja todellakin toivon että joskus kun seurustelet ei sen hetkinen viaton miespolo joudu kokemaan pettämistäsi.
Kyllä sulla on pokkaa! Huspois hepsankeikka! Minä-minä prinsessa oikein haluaa huomiota! Lutka kuten jo tuolla aiemmin todettiin!
Uskon tosiaan että "tunnet" tyypin muutenkin kuin viestittelystä. Äijä taisi saada sen mitä halusi ja nyt voi käytellä sua miten mieli tekee. Kotona sitten voi olla se tasapainoinen ja sulle huutelee kun on saanut ihastumaan miten vain lystää.