Lähtisitkö bileporukkaan jossa hlö jonka perheessä vatsatautia?

Vierailija

Kyseessä pieni porukka eli kaikki häärää yhdessä koko illan.

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Kyllä! Meidän porukka ei niin noista piittaa. Tulee jos on tullakseen. Ei sitä voi missään pahvilaatikossa elää ettei mahdollisesti jotain tartu.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Aika helvetin itsekeskeinen pitää olla jos vatsatautiperheessä oleva ei voi itse jättää bileitä väliin.

Samaa mieltä. ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kyllä! Meidän porukka ei niin noista piittaa. Tulee jos on tullakseen. Ei sitä voi missään pahvilaatikossa elää ettei mahdollisesti jotain tartu.

Sen ongelama, joka niitä tartuntoja pelkää. Ei meidän perhe aikakaan ole vielä keksinyt tapaa elää, jossa ei näitä asiota läpi kävisi. Vatsataudit yms ovat osa puolustusmekanismiä, jossa keho puhdistaa itsensä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Aika helvetin itsekeskeinen pitää olla jos vatsatautiperheessä oleva ei voi itse jättää bileitä väliin.

Samaa mieltä. ap

Vierailija

Mä jätän nämä bileet sitten väliin. Jos/kun mä saan tartunnan, todnäk sairastuu myös meidän muu perhe (4 lasta ja mies). Eskarilaisen ryhmässä on lapsi, jolla juuri lopetellaan syöpähoitoja enkä todella halua että hän sairastuu. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mä jätän nämä bileet sitten väliin. Jos/kun mä saan tartunnan, todnäk sairastuu myös meidän muu perhe (4 lasta ja mies). Eskarilaisen ryhmässä on lapsi, jolla juuri lopetellaan syöpähoitoja enkä todella halua että hän sairastuu. Ap

Jätät bileet väliin kun aihe vapaa raadin päätöksellä?! :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Tottakai mietin myös ihan omilla aivoillani. Lähinnä pohdin oonko ylivarovainen ja toimisko muutkin näin. ap

Vierailija

En menisi. Inhottaa eräs ihminen, joka kutsuu aina kylään tai tulee meille ja vasta kahvittelun tms jälkeen kertoo, että on muuten tämä-ja-tämä tauti päällä.
Menee illanistujaisiin myös kipeänä vissiin ihan tahallaan tartuttamaan muita, koska maistelee muiden laseista juomia milloin milläkin tekosyyllä ("anna mä maistan onko siinä yhtä paljon viinaa kuin tässä"). Suuttuu jos ei anna maistaa ja alkaa nalkuttamaan miten ylihysteerisiä ihmiset on.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Tottakai mietin myös ihan omilla aivoillani. Lähinnä pohdin oonko ylivarovainen ja toimisko muutkin näin. ap

Olet ylivarovainen, enkä itse toimisi noin. 

Syöpäsairaan perhe tietää riskin, kun altistaa tartunnoille. Ja vaikka kuinka olisi ylivarovainen niin kaikkea ei voi millään estää. 

Asetu tuon porukan asemaan. Kuinka usein teillä joku järjestää jotakin?! Täälläkin on saanut lukea valitusta, että kukaan ei järjestä mitään ja sitten kun joku näkee vaivan järjestää niin yli puolet peruu vastaaviin syihin vedoten.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Olet ylivarovainen, enkä itse toimisi noin. 

Syöpäsairaan perhe tietää riskin, kun altistaa tartunnoille. Ja vaikka kuinka olisi ylivarovainen niin kaikkea ei voi millään estää. 

Asetu tuon porukan asemaan. Kuinka usein teillä joku järjestää jotakin?! Täälläkin on saanut lukea valitusta, että kukaan ei järjestä mitään ja sitten kun joku näkee vaivan järjestää niin yli puolet peruu vastaaviin syihin vedoten.

Ymmärrän sun pointin, mutta meillä on erilaiset prioriteetit. ap

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat