Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kävin Tallinnan laivalla ja täytyysanoa, että porukka oli ihan erinäköistä kuin mihin olen tottunut.

Vierailija

Istuimme ja ihmettelimme koko matkan miehen kanssa sitä, kuinka eri tyyppistä ja erilaista ihmistä laivalle mahtui. Ei naiset näytä sellaisilta täällä pk-seudulla.
Emme siis pystyneet nimeämään, mikä se ero oli. Eli mikä oli erilaista?

Sivut

Kommentit (48)

Vierailija

En pysty sanomaan. Koska jos kukaan heistä olisi tullut Manskulla vastaan, en olisi kiinnittänyt huomiota. Mutta kun kaikki, koko massa, oli samantyyppistä, niin se oli hämmentävää.
Mikä oli siis erilaista?

Ap

Vierailija

Millaisilta naiset näyttävät pääkaupunkideudulla? Onko kantakaupungin naiset saman näköisiä kuin lähiöiden naiset :)

Vierailija

Olitko ensimmäistä kertaa ihanan pk-seutusi ulkopuolella? Sitten en ihmettele, että olit hämmentynyt. Ihmisiä on erilaisia vaikka kuinka paljon, vielä useammalla tapaa kuin osaat kuvitellakaan siellä Manskullasi.

Vierailija

Ap jatkaa..
Ehkä nyt vastasinkin omaan kysymykseeni... Jos ero oli siinä, että kaikki olivat samasta muotista? täällä stadissa jokainen vastaantulija on erilainen: sadalla metrillä tulee vastaam yksi tavis, yksi joogi, yksi pissis, yksi hiphoppari.... Laivalla "kaikki" oli samasta muotista. Kaikilla päällä ne saman tyyppiset vaatteet.

Vierailija

Ap jatkaa

En minä mitään haukkumista kaipaa. Kaipaan vastausta. Harvoin olen liikkunut hki-espoo-linjasta mihinkään. Paitsi lentokoneella.

Asun itse lähiössä. Täällä vasta sitä erilaisuutta onkin....kun kaikki mamut lisätään joukkoon....

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olit itse samalla laivalla eli olet samannäköinen :o

En ota tuohon kantaa. Puhun nimittäin siitä, mitä itse näin, enkä katsellut itseäni aiellä peilistä.
Ap

Vierailija

Voi hyvänen aika. Ei siihen sen enempää ole vastausta, kuin että ihmiset nyt ovat sellaisia kuin ovat, jopa laivoille mennessään. Niinhän sinäkin olit. Useimpia tämä ei kyllä erityisesti hämmästytä, eivätkä he jää pohtimaan, että mitä kummaa oikein tapahtui. 

Vierailija

Aiku jännä. Siellä oli varmaan slush liikemiehiä, mummoja ja mammoja ja sinä. Matkustustitko business luokassa vai karvahattuosastolla?

Vierailija

Eikö kukaan ole saanut samanlaista kokemusta? Kirjoitan tästä, koska se oli niin hämmentävää. Siis myös mieheni oli samaa mieltä.

Yksi hassu juttu oli ne tanssit. Humppaa... Ihan kuin lavalla olisi ollut. Todella outo kokemus.

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olit itse samalla laivalla eli olet samannäköinen :o

En ota tuohon kantaa. Puhun nimittäin siitä, mitä itse näin, enkä katsellut itseäni aiellä peilistä.
Ap

Ok, eli yksi uniikki lumihiutale oli laivan kyydissä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat