Maria Veitolalla arpi kasvojen sivussa

Vierailija

Mitä hälle on tehty?

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Voin kuvitella kun Maria lukee ääneen tasapaksulla äänellään näitä viestejä ja on "i dont gove a damn".

Maria on mun idoli <3

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mitä hälle on tehty?

Esim. leuan tekonivelleikkaus, joka itsellänikin on edessä. Siinä arpi tulee vain toiselle poskelle ja juuri tuohon kohtaan. Yleensä ennen leikkausta tehdään oikomishoitoa ja Veitolallahan oli hammasraudat suussa 2000-luvun puolivälissä, jos muistatte. Voihan se arpi jotain muutakin olla, mutta tuossa nyt olisi yksi ihan luonnollinen selitys.

Maria on kyllä ihana <3

Vierailija

Niin tai ihan perinteinen kasvojen kiristysoperaatio. Ja mitäs pahaa siinä on, jos olisi ihan puhdas kauneusleikkaus? Hän on julkisessa ammatissa, julkisen arvostelun alaisena. Paineet pitää posket ja leuka siloisena on keskivertotallaajaa astetta kovemmat. Nelikymppisenä monille naisille, myös hoikille, tulee pussukka leuan alle ja posket alkavat roikkua. Osalla näkyvämmin.

Olen huomannut, että monilla tv-julkkiksilla on ollut asiaa plastiikkakirurgille. (silkasta uteliaisuudesta paljon olen seuraillut plastiikkakirurgiaan liittyviä erilaisia sivustoja, joissa näytetään usein esimerkein mistä huomaa pienetkin operaatiot ja kyllä niistä oppii jotain bongailemaan). Kyllähän maailman meno on rantautunut tänne perähikiällekin. Ehkä laajasti Suomessa se ei ole niin yleistä, mutta pääkaupunkiseudulla tulee tuon tuostakin vastaan operoituja ihmisiä.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat