Valkoinen maalaisromanttinen sisustus ja mies!

Vierailija

Eivät oikein sovi yhteen. Tulee tunne että mies on vain suostunut siihen että hänellä ei ole sananvaltaa sisustuksen suhteen. Siinä sitten yrittää olla sotkematta röyhelösohvatyynyjen järjestystä ja koittaa sopia johonkin kohtaan kotia olemalla siististi.

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

Sellainen maalaisromanttinen sisustus, Live Love Laugh -puupökkelöt seinällä ja puiset laatikot missä lukee jotain TEA, KEYS, COFFEE yms on ihan hirveitä

Vierailija

Kuvitelkaa miestä viettämässä iltaa kavereiden kanssa siinä ympäristössä. Äijäiltaa.

Yhtä hyvin voisi laittaa teinin asumaan 90-vuotiaan tädin asuntoon.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kuvitelkaa miestä viettämässä iltaa kavereiden kanssa siinä ympäristössä. Äijäiltaa.

No miten sitten naisten virkkausltaa, jos asunto on miehekäs ja moderni? 

Ni, et ihan samalla tavalla. 

Vierailija

En näe mitään kummallista naisten virkkausillassa modernissa asunnossa. Mutta äijät röyhelötyynyjen seassa olisi koominen näky.

Vierailija

Meillä ei ole ihan tuollaista, mutta hieman. Pääosin siis on, mutta sitä tarkoituksellisesti rikottu.
Ja se olen minä, joka tyyliä rikkoo... Mies haluaisi seinälle tekstitarran, mutta minusta se on liikaa...
Koko sisustus on myös alkanut miehen ostamasta vitriinistä (ajassa ennen minua) , joka on se kaikista maalaisromanttisin koko asunnossa.

Ja millainen mies on? Yrittäjä, ja omistaa miljoona bossin ja armanin vaatetta. Ja tuo miehen ostaman vitriinin hinta oli toistakymmenta vuotta sitten pari tonnia.

Vierailija

Tulee tunne. No, se tunne nyt ei aina pidä paikkaansa. Eivät kaikki miehet tykkää jostain tyypillisestä "maskuliinisesta" tyylistä. Ja miten se maalaisromanttinen tyyli nyt automaattisesti muka tarkoittaa sitä, että miehen pitää olla siellä kotona näkymättömästi? Ihan yhtä hyvin joku erittäinen moderni minimalismi voi tarkoittaa sitä, ja samalla tavalla mies voi sitä inhota, jos se on pelkästään vaimon päättämä tyyli. (Ja meillä siis ei ole maalaisromanttinen sisustus, vaan ehkä jotain sinne päin, mitä jotkut kutsuva mummolatyyliksi, mutta sekkuni kotona on semmoinen maalaisromanttisehko tyyli, enkä mä nyt näe, miten mies siitä kärsisi.)

Vierailija

Meillä on juuri tuollainen keys-laatikko, tekstitauluja "hauskoilla" lauseilla, koriste-esineitä ym.,mitkä ovat mieheni, minun mielestäni puolestaan ovat aika karseita. Oma tyylini on paljon yksinkertaisempi ja selkeämpi, aiemmassa asunnossani, missä asuin ennen yhteenmuuttoamme ei ollut edes tauluja seinillä.

Vierailija

Mä en kyllä tiedä mitään maalais- tai talonpoikaiskalustetta, aitoa siis, jotka ollisi maalattu valkoisiksi aikoinaan. Kustavilainen tyyli tuskin oli maalaisromantiikkaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mä en kyllä tiedä mitään maalais- tai talonpoikaiskalustetta, aitoa siis, jotka ollisi maalattu valkoisiksi aikoinaan. Kustavilainen tyyli tuskin oli maalaisromantiikkaa.

Kyseessä ei olekaan epookkityyli.

Vierailija

Miestä ei todellakaan kiinnosta minkään sortin sisustushörhelöt oli ne sitten maalais- tai kuulaisromantiikkaa. Kun nojatuolista näkyy tv ja on olutta kaapissa, niin se riittää.

Vierailija

Inhoan maalaisromantiikkaa ja ylipäätään kaikkea hörhelöistä ja romanttista sisustuksessa. Mies myös. Kieltämättä tuntuu, että miehissä on vähemmän sellaisen tarkoituksettoman krumeluurin ystäviä, mutta ei se tietenkään ihan sataprosenttisesti niin mene.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

No miten sitten naisten virkkausltaa, jos asunto on miehekäs ja moderni? 

Ni, et ihan samalla tavalla. 

Eihän miehen asunto ole miehekäs ja moderni. Vaan siellä on se sama sänky eli punkka, jonka se hankki (oikeammin: mutsi hankki) kun se lähti opiskelemaan. Sitten on olohuoneessa kunniapaikalla jumalattoman kokoinen sohva, luultavasti jotain tunkkaista väriä ja läikkyneellä kaljalla koristettu, ja vielä jumalattomamman kokoinen kotiteatteriviritelmä. Pelikonsoli löytyy toki myös. Sohvapöydän virkaa toimittavat tyhjät kaljalaatikot, ja likaisia sukkia ja alkkareita sekä tyhjiä kaljatölkkejä ja pizzalaatikoita lojuskelee vähän siellä täällä. Vessaan ei tee mieli mennä ilman kaasunaamaria.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat