Onko kukaan muu täällä sen takia että kumppanista ei ole juttuseuraksi?

Vierailija

Tylsää.

Kommentit (9)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miksi olette suhteessa, jossa ette voi keskustella? En vain käsitä, mitä ideaa sellaisessa on.

Njooh, ei viitsisi rikkoa perhettä vain sen takia että mies ei puhu eikä pukahda. Kaikkeen tottuu, kait.

Vierailija

Sinkkuna mietin, että kumpi on kamalampaa olla suhteessa, jossa ei voisi keskutella ja puhua lähes kaikesta, vai olla ja elää yksin... - Ymmärrän, että (kai) meistä jokaisella on myös asioita, joista ei halua tai voi puhua kumppaninsa kanssa.  Itse toivoisin löytäväni, ainakin löytäväni, sellaisen naisen kumpanikseni, jolle asoiden jakaminen ja mielipiteiden vaihto puhumalla olisi luontevaa, mutta joka myös ymmärtäisi, että minä en voi puhua tai kertoa kaikesta. Esimerkiksi jos ystäväni uskoutuu minulle ja kertoo minulle salaisuutensa, niin silloin haluan olla ystäväni uskollisuuden arvoinen, joka tarkoittaa minulle sitä, että en kerro tästä salaiuudesta kumppanilleni, vaikka hän saisi jostain tietää, että minä tietäsin asiasta, mutta hänet olisi jätetty tietämättömäksi asiasta ja hän haluaisi minun kertovan (plajastavan)  tämän salaisuuden.    

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat