KIITOSKETJU: Anna tässä ketjussa kiitosta jollekin ammattikunnan henkilölle, jolta sait viimeksi hyvää palvelua.

Vierailija

Mä annan kiitosta mun vaki-parturi-kampaajalle. Taas loihti mulle ihanan kampauksen. Taas sai lähteä tyytyväisin mielin liikenteeseen. ♡

Sivut

Kommentit (30)

Vierailija

Kiitos veteraanit.

Terveisin leijonatatuoitu  lihaksikas  Suomimies.

Kiitos sotiemme veteraanit. Kättä lippaan Suomalaiset ja lakki pois päästä kunnioituksesta, hiljentykäämme veteraanien edessä

toivoo :leijonariipus

Kyynel silmäkulmassa tämmöisellä  "Suomikarjulla". Kiitos.

Vierailija

Pasilan aseman ärrällä nuoret myyjät ovat aina hyvällä tuulella ja tänäkin aamuna palvelu sujui jouhevasti ja nopeasti:). Se uudempi ärrä, toinenkin toki ok.

Vierailija

Päiväkodin henkilökunta jaksaa aina hymyillä ja pysyä rauhallisena vaikka eteisessä kiukkuaa 20 lasta kurahousuja pukiessaan! Hatunnoston paikka, teette arvokasta työtä.

Vierailija

Voi hitsi kun ei tule nyt ketään yksittäistä mieleen, ihana ketju nimittäin! Mutta kiitos jokaiselle asiansa osaavalle, auttamishaluiselle ja hymyilevälle ammattilaiselle, tällaisen ihmisen kohtaaminen piristää päivää joka kerta. :) Kaupan kassahenkilöistä opinto-ohjaajiin, iso kiitos!

- Joensuusta terveisiä

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Täällä ei kauniille asiakaspalvelijoille ainakaan heru kiitosta! :D

Heh, just olin kirjoittamassa kehuja meidän Siwan myyjätytöstä, joka hymyilee aina ja kyselee kuulumiset. Itse olen nainen ja voin kyllä sanoa että tyttö on tajuttoman kaunis.
Moni naapuruston mies keräileekin kastehelmi-tarroja :D kas kummaa.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat