Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KIITOSKETJU: Anna tässä ketjussa kiitosta jollekin ammattikunnan henkilölle, jolta sait viimeksi hyvää palvelua.

Vierailija
12.11.2015 |

Mä annan kiitosta mun vaki-parturi-kampaajalle. Taas loihti mulle ihanan kampauksen. Taas sai lähteä tyytyväisin mielin liikenteeseen. ♡

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
14.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Thaihierojille,teitte hyvää työtä,oli mahtavaa olla käsittelyssänne ja lopuksi vielä ......

Vierailija
22/30 |
14.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumbon Prisman ystävälliselle henkilökunnalle hyväst ä palvelusta. Kiitos myös Stockan lihamyyjälle asiantuntevista ohjeista ja vinkeistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
14.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos työterveyshoitajalle, joka tuikkasi rokotteen tosi kivuttomasti kankkuun ja heitti niin levotonta läppää, että vielä ratikassakin nauratti.

Vierailija
24/30 |
14.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorilta ihmisiltä tänään hyvää palvelua :) bussikuski miekkonen, hymyä ja moiii. Kampaajaneitonen, ammattitaitoista asiakkaan ymmärrystä ja iloista höpötystä. Ärrän myyjätär, hymyä, kiitokset ja heipat. Kiva asioida heidän kanssaan :) t. keski-ikäinen rouvashenkilö

Vierailija
25/30 |
14.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

HUS:n Meilahdessa (ainakin) nefrologian ja endokrinologian poliklinikkojen hoitajat (ja lääkärit) ovat ison kiitoksen ansainneet.

Asiat hoituvat ystävällisesti ja kivalla tavalla ymmärtävästi; eivät saarnaa mistään eivätkä hikeenny, vaikka me asiakkaat olemme silloin tällöin hermostuneita, jännittyneitä ja vihamielisiä asioidessamme pkl:lla tai soittaessamme puhelinaikana.

Paljon kiitoksia! On helpompaa olla potilaana, kun kohtelette meitä niin hyvin ja ammattitaitoisesti : ) Ja saamme tuntea olevamme hyvissä käsissä.

Vierailija
26/30 |
14.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko poliitikot jo kiitetty?

Vierailija
27/30 |
14.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vaimo että olit pylly pystyssä keskiviikkona ja sain painaa takaapäin ja tyhjätä pallini.

Teki hyvää roiskia sisälle asti.

Kiitos, kiitos, kiitos.

Vierailija
28/30 |
14.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turun Itäharjun Lidlissä yks kampanjatuote oli loppu laarista jo aamupäivällä, ja kysyin nuorelta naismyyjältä (?), onko niitä heillä vielä varastossa. Hän tarkisti asian, ei ollut, mutta hän kysyi oma-aloitteisesti, haluanko että hän soittaa toisiin Turun seudun myymälöihin. Sanoin: kyllä kiitos :) . Tyttö kysyi vielä, mistä Lidlin myymälöistä mieluummin hakisin ja soitti sitten niihin. Kolmannesta puljusta tuli myönteinen vastaus, ja minulle varattiin noudettavaksi kyseinen tuote. Ja siellähän se oli, erilleen minulle otettuna.

Nostan lippistä Lidlin palvelualttiille työntekijöille!

Vierailija
29/30 |
14.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joensuu Reijolan K-market! Aivan ihana kassaneiti palveli eilen. Säikähdin oikein sitä ystävällisyyttä ja menin ihan sanattomaksi ensin :D kun ei pitkään aikaan ole noin iloista fiilistä kassoilla nähnyt. Jäi niin hyvä mieli! :)

N34

Vierailija
30/30 |
14.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kiltti Kaaren Sokoksen myyjä! Ihanasti jaksoit näyttää eri meikkivaihtoehtoja kun en etukäteen tiennyt mitä haluaisin. Et pitänyt kiirettä ja annoit minun päättää minkä tuotteista halusin. Tosi hyvä mieli jäi!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan