Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tulipahan taas yks puukonisku selkää

Vierailija

Yks opetus taas lisää, älä luota kenenkään ainakaan siskoon. Olin alusta asti epäillyt siskon käytöstä jonkin aikaa ja nyt se sitte varmistui. Oli haukkunut kaikille mun omaa parisuhdetta kavereilleen ja jauhannut ties mitä paskaa kaikille musta! Eipä taas tarvii olla väleissä enää. ;( parempi pysyä kaukana siitä. Tuntuu et nykyään ei pysty enää kenenkään luottaa. Ei kehenkään. P.s jos joku kysyy ikää, ollaan aikuisia ihmisiä.

Kommentit (8)

Vierailija

Näihän se taitaa olla. Mullakin välit poikki vuosikymmenet äitiin ja veljeen. Veli, tuo äidin silmäterä,  kuppasi äidin eläkkeet, ja kun minä hoidin sitten äitini perunkirjoituksen ja  velallisen kuolinpesän asiat, olin vain rahan perässä! Yhteisesti olivat tehneet luottokorttivelkaa :O

Satuin näet pistämään kiinni äidin puhelinliittymän, johon jätkä teki laskua vieden puhelimenkin mennessään. Huuteli vain, että laita maksut kuolinpesän laskuun! Tutkin tilitiedot ja hyvin oli kusipään tilille joka eläkepäivänä siirtynyt sievoinen summa rahaa. Minä olen nyt sitten tarinan roisto.

Älä huoli ap, suku on yleensä se pahin...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Näihän se taitaa olla. Mullakin välit poikki vuosikymmenet äitiin ja veljeen. Veli, tuo äidin silmäterä,  kuppasi äidin eläkkeet, ja kun minä hoidin sitten äitini perunkirjoituksen ja  velallisen kuolinpesän asiat, olin vain rahan perässä! Yhteisesti olivat tehneet luottokorttivelkaa :O

Satuin näet pistämään kiinni äidin puhelinliittymän, johon jätkä teki laskua vieden puhelimenkin mennessään. Huuteli vain, että laita maksut kuolinpesän laskuun! Tutkin tilitiedot ja hyvin oli kusipään tilille joka eläkepäivänä siirtynyt sievoinen summa rahaa. Minä olen nyt sitten tarinan roisto.

Niin taitaa olla :((( ei voi enää kenenkään luottaa :((

Vierailija

Sama täällä. Mulle sisko on niin mielinkielin ja aina tulossa kylään. Nyt sain tietääni että haukkunut miestäni muulle suvulle ja kertonut meidän yksityisiä asioita... ja kun sanoin ääneen tästä etten hyväksy tällaista niin minä oonkin se hankala tyyppi! Kiitti mulle riitti. Mikä lie noita siskoja vaivaa....

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Yks opetus taas lisää, älä luota kenenkään ainakaan siskoon. Olin alusta asti epäillyt siskon käytöstä jonkin aikaa ja nyt se sitte varmistui. Oli haukkunut kaikille mun omaa parisuhdetta kavereilleen ja jauhannut ties mitä paskaa kaikille musta! Eipä taas tarvii olla väleissä enää. ;( parempi pysyä kaukana siitä. Tuntuu et nykyään ei pysty enää kenenkään luottaa. Ei kehenkään. P.s jos joku kysyy ikää, ollaan aikuisia ihmisiä.

Opettele kirjoittamaan ymmärrettävää suomea, kiitos! Ehkä sen jälkeen uskon sinua aikuiseksi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Opettele kirjoittamaan ymmärrettävää suomea, kiitos! Ehkä sen jälkeen uskon sinua aikuiseksi.

Opettele sinä olemaan valittamatta!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Voisiko sisko olla sulle ap kateellinen, jos ei vaikka itsellä ole parisuhdetta?

Jaa.a :/ vähän vaikea uskoa tohon. Kavereille se minusta jauhaa kaiken maailman paskaa. Kertoilee mun henkilökohtaisia asioita kaikille! Mitä ei missään nimessä pitäisi kertoa kenellekkään! Sen verran henkilökohtaisia asioita....

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Äidithän ei saa käyttää omia rahojaan niin kuin  tahtoo, täytyy kysyä katkeran tyttären lupa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat