Paras syömäsi vegaaninen annos ravintolassa

Vierailija

Listatkaa tänne ravintoloita, joista olette saaneet parhaan syömänne vegaanisen annoksen. Olen niin kyllästynyt, kun olen mennyt ravintolaan ja listalla ollut vegaaninen annos onkin todella pliisu ja mauton! Tekisi niin mieli jotain kunnon herkullista vegaaniannosta, etenkin purilaista!

Kommentit (15)

Vierailija

Farangin vegaaninen tasting-menu. En ole vegaani tai edes vege; syön kasvisruoan lisäksi kalaa ja riistaa, mutta normaali menu sisältää possua ja nautaa, joten olen aina ottanut tuon menun. 

Vierailija

Tampereen Gopalissa olen koonnut tiskistä itselleni kymmeniä erilaisia annoksia. Hyvää on ja kohtuuhintaista, eikä tarvitse kahta kertaa aivan samaa lastia koota.

Vierailija

Ja paras vegeburgeri on ollut oululaisen Roosterin seitan-burger. Ahhh! Sisälsi majoa, mutta varmasti saa myös vegaanisilla sooseilla.

- 4

Vegaanien äiti

Chico's ja sen lähes kaikki kasvisannokset, jotka ovat vegaaneja! Purilaistakin oli, kun viimeksi kävimme. Kalliossa esimerkiksi vegaaninen, vietnamilainen buffet Ho Dai -ravintolassa. Soi Soi myös Kalliossa. Zucchini Fabianinkadulla ilmeisesti myös hyvä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tampereen Gopalissa olen koonnut tiskistä itselleni kymmeniä erilaisia annoksia. Hyvää on ja kohtuuhintaista, eikä tarvitse kahta kertaa aivan samaa lastia koota.

Gopal on hyvä. Kaikki niin omatekoista ja jotenkin söpöä.

Vierailija

EteläSuomessa ( espoo ?) on joku ulkomaalaisen  pitämä  vegaanipaikka mistä saa hyvää kasvisruokaa.

Kuittia ei saa

Tietolähteeni kertomaa.

Vierailija

Helsinki: Fafa'sin pita-falafelit on kanssa ihan taivaallisia, jos roskaruokaa mielii. Samoin Siltasen yhteydessä toimivan Lie Mi -ravintolan pho-keitto tofulla ja sienillä. <3

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Pyttäri. Sen vegaanimpaa ruokaa ei tosimies suuhunsa laita.

Teen aika usein sellaista spydäriä, johon tulee juureskuutioita, savupaprikaa, seitan-paloja (Chili Spacebar) ja reilusti tuoretta persiljaa. Naaaam!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat