Ruutu+ ilmaisen kokeilukuukauden jälkeen tulikin lasku!

Vierailija

Voi perse. Ymmärsin että ilmainen kokeilukuukausi olisi oikeasti ilmainen ja sen tilauksen voisi perua sitten kun se kokeilu on ohi, mutta tuolta asetuksista ei pystykään muuttamaan tilausta mitenkään ja nyt sähköpostiin tipahti lasku??? Mitä teen :(

Sivut

Kommentit (16)

ExoPol
Seuraa 
Liittynyt9.1.2015

Oliskohan se pitänyt perua jo ennen sen kuukauden loppua?

Ota joka tapauksessa yhteyttä asiakaspalveluun ja sovi siellä, saatko laskun anteeksi, vai maksatko sen yhden, ja sen jälkeen et palvelua enää halua/maksa.

Vierailija

Onko se lasku seuraavasta kuukaudesta? Noi tilaukset pitää itse katkaista ajoissa, mitä firmat käyttää edukseen. Ilmaisia kuukausia tarjotaan juuri siksi, että moni maksaa sen seuraavankin.

Vierailija

Joo on seuraavan kuukauden lasku. Johtuu näköjään siitä että tyhmänä en tajunnut perua ajoissa, ja nyt se kokeilukuukausi on päättynyt. En kyllä tiennyt sitoutuneeni mihinkään maksulliseen... Inhottavaa, vähän kusetettu olo. No, eipä tuo 7,95 e paljoa ole, niin voin minä sen maksaa, mutta jotenkin ärsyttää kun luvattiin ilmaista kokeilua, mutta en siitä ilmaiseksi selvinnytkään. Olkaa muut tarkempina!

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Joo on seuraavan kuukauden lasku. Johtuu näköjään siitä että tyhmänä en tajunnut perua ajoissa, ja nyt se kokeilukuukausi on päättynyt. En kyllä tiennyt sitoutuneeni mihinkään maksulliseen... Inhottavaa, vähän kusetettu olo. No, eipä tuo 7,95 e paljoa ole, niin voin minä sen maksaa, mutta jotenkin ärsyttää kun luvattiin ilmaista kokeilua, mutta en siitä ilmaiseksi selvinnytkään. Olkaa muut tarkempina!

Ap

Ei se ole kusetusta. Vaan jokaisen pitää tietenkin lukea ne ehdot. Jokaisessa tälläisessä ilmaisessa kokeilussa tilaus jatkuu normihintaisena sen jälkeen ellei sitä peruuta...

Vierailija

Juu, se olis pitänyt perua ennen sen uuden kuukauden alkamista. Nyt vaan pikaisesti perut sen, ettet enää toisesta joudu maksamaan. Laskun joudut toki maksamaan koska et sitä ajoissa perunut.

Mulla toi toimi ihan oikein, peruin tilauksen viikkoa ennen uuden kuukauden alkua ja se oli siinä. Tilaus päättyi ilmaiskuukauden loppuun, eikä mitään laskua tullut. Ja sen tilauksen tosiaan sai peruttua sieltä omista tiedoista, oli pelkkä parin hiiren painallus. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kyllä se siellä ihan selvästi lukee että tilaus on jatkuva. Ja kyllä sä sait sen ilmaisen kuukaudenkin kuten luvattiin, lasku tuli vasta toisesta kuukaudesta. Sua ei todellakaan huijattu, ihan itse jätit lukematta mihin sitouduit.

Vierailija

Ilmaista kokeilua varten sun piti varmasti antaa pankkikorttisi tiedot, siinä vaiheessa nyt on vähän hölmöä jättää lukematta minkälaista tilausta on laittamassa menemään.  

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Voi perse. Ymmärsin että ilmainen kokeilukuukausi olisi oikeasti ilmainen ja sen tilauksen voisi perua sitten kun se kokeilu on ohi, mutta tuolta asetuksista ei pystykään muuttamaan tilausta mitenkään ja nyt sähköpostiin tipahti lasku??? Mitä teen :(

Oikein olit ymmärtänyt, jätit vain perumatta ajoissa. 

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat