Oletteko aloittaneet elämänne kokonaan uudestaan?

Vierailija

Masentaa koko elämä Suomessa. Täällä on aina niin pimeää ja kylmää. Valmistun kohta jo toisesta ammatista, mutta pelkään mennä töihin, koska töissäkin minua ahdistaa. Koulu ahdistaa, työ ahdistaa. Miksi hemmetissä minun pitää olla näin ujo ja arka nainen! Olen jo pitkään haaveillut muuttavani ulkomaille ja tekeväni jotain matalapalkkaista työtä, jossa ei olisi stressiä ja vapaa-aika olisi tosiaan vapaa-aikaa eikä työasioiden miettimistä. Mutta en ole ikinä saanut aikaiseksi. Jo pelkkä muutto ulkomaille pelottaisi ja auttaisiko sekään lopulta.

Haluaisin kuulla, onko joku oikeasti kääntänyt koko elämänsä nurin. Lopettanut oman alan työt, muuttanut ulkomaille ja alkanut vihdoin tekemään asioita, joista pitää eikä asioita, mitä muut sinulta odottavat.

Kommentit (4)

Vierailija

Oon kans unelmoitu tuollaisesta, tai edes siitä että sais aloittaa alusta toisella paikkakunnalla.

En vaan saa aikaiseksi, ahdistaa ja oon liian ujo. Huoh.. no ehkä vielä joskus.

Ei kai siinä auta muu kun se että vaan menee ja tekee.

Vierailija

Minua ahdistaa elämässä suorittaminen. Jotenkin olen opiskellut ammattiin, joka nähdään yhteiskunnassa hienona. Oikeasti koko työ ei edes kiinnosta minua ja työ luo minulle kauheaa stressiä sekä työ- että vapaa-ajalla. Koko aikuiselämäni olen vaan halunnut tavallaan päästä hienoon asemaan. En edes ymmärrä miksi ihmeessä. Ei kukaan minua sen enempää kunnioita. Oikeasti olisin onnellisempi jossain vaatimattomassa ammatissa, josta oikeasti nauttisin ja olisin siinä hyvä toisin kuin nykyisessä ammatissani.

Vierailija

Olisiko joku valmis toteuttamaan yhtä aikaa tällaisen haaveen? Tai edes muutamaksi kuukaudeksi irrottautumaan kaikesta ja mennä vaikka matkailemaan ulkomaille yhdessä?

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat