Vihaan miehiä niin paljon!!!

Vierailija

Vihaan niitä kun eivät lähesty minua ja jos lähestyvät, niin se on sellaista ärsyttävää hissuttelua! Kysyn vaan, että missä on se miesten paljon mainostettu suora puhe- ja toiminta? Miehet on pohjimmiltaan aivan pelkureita.

Sivut

Kommentit (39)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miksi et itse lähesty miehiä?
N24

Sanoinko jossain etten lähesty...? Sitäpaitsi miksi minun pitäisi aina tehdä kaikki aloitteet?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vihaan niitä kun eivät lähesty minua ja jos lähestyvät, niin se on sellaista ärsyttävää hissuttelua! Kysyn vaan, että missä on se miesten paljon mainostettu suora puhe- ja toiminta? Miehet on pohjimmiltaan aivan pelkureita.

PikkuJonne heti kotiin sieltä ja padi pois, nyt täytyy tehdä koululäksyt.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Sanoinko jossain etten lähesty...? Sitäpaitsi miksi minun pitäisi aina tehdä kaikki aloitteet?

Naiset ei lähesty mua. Miksi minun pitäisi tehdä kaikki aloitteet?

Vierailija

Miksi miesten pitäisi lähestyä naisia, paljon mukavampaa on lähestyä toista miestä. Mies ymmärtää toista miestä paljon paremmin kuin yksikään helman heiluttaja. Nykyaikainen mies etsii lempensä toisen miehen seurasta ja joka ei tätä myönnä on turhan takia kaapissa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Miesten "pelkuruus" johtuu useimmiten siitä että ovat saaneet niin monta kertaa pakit ettei enää kiinnosta lähestyä naista.

Naisten pelkuruus taas johtuu siitä että pitävät itseään palkintoina miehille, joiden ei pidä joutua alentua aloitteen tekemiseen, koska silloin he saisivat sen halukkaamman ihmisen maineen siinä parisuhteessa....ja sehän ei sovi...

Montako aloitetta olet itse tehnyt? Jos et yhtäkään kunnon aloitetta niin ihan turha valitella täällä.

Se on vain tasa-arvoista että me miehet emme enää jaksa olla se aloitteellisempi osapuoli. Mekin tykkäämme siitä että nainen tekee aloitteen ja saa meidät siten tuntemaan itsemme halutuiksi....yllätys yllätys.

T. Mies.

Vierailija

Tykkääkö miehet muuten minkään muunlaisista naisista kuin max. 165cm kimeän nasaaliäänisistä pikkuhuora-siiderikeijukaisista vai kiteytyykö tässä miesten kultivoitunut maku täysin? ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tykkääkö miehet muuten minkään muunlaisista naisista kuin max. 165cm kimeän nasaaliäänisistä pikkuhuora-siiderikeijukaisista vai kiteytyykö tässä miesten kultivoitunut maku täysin? ap

Pikkupoika tekee provoja ja joku menee taas lankaan.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat