Oletko rikkonut mitään työpaikalla?
Kommentit (7)
Tää on aika paha. Jätin läppärilaukun auton takarenkaan viereen kun laitoin lasta aamulla autoon. Arvatkaa peruutinko yli ja menikö näyttö rikki.
Valitettavasti tunnustin rikokseni toisella tavoin ja väitin tiputtaneeni läppärin. Syyllisyydentunne oli paha!
Ison kuorman elintarvikkeita, kun väistin kollegaa ahtaassa varastossa. Sähköpässeillä töräytin kylmiön seinään. Ei tullut seurauksia, vaikka tein tämän myymäläpäällikön silmien alla...
Vierailija kirjoitti:
Jääkaapin ovenkahvan
ja kyllä, jäin kiinni itse teosta😄
Mä rikoin yhden jutun, mutta en uskaltanut kertoa ja hävettää vieläkin. Muut jäi ihmettelemään, että miksei enää toimi ja minäkin siinä päivittelin, että onpa erikoista.
Pudotin yhden mittalaitteen (+50000€) lattialle ja se meni ihan sekaisin. Palautin sen vähin äänin varastoon. Seuraava käyttäjä sitten huomasi, että laite näyttää mitä sattuu ja laitteelle tilattiin kalibrointi. Eihän se tietenkään kuntoon tullut ja laite lähetettiin tehtaalle huoltoon. Vaihdoin työpaikkaa (olin jo irtisanoutunut ennen laitteen tippumista), enkä tiedä miten laitteen kanssa loppujen lopuksi kävi.
Laitteen tippuminen saattoi johtua samasta syystä kuin irtisanoutuminen. Tai sitten ei, mutta joka tapauksessa mahdollinen rikos on jo vanhentunut.
Yhden avioliiton...