Vihaan miehiä niin paljon!!!
Vihaan niitä kun eivät lähesty minua ja jos lähestyvät, niin se on sellaista ärsyttävää hissuttelua! Kysyn vaan, että missä on se miesten paljon mainostettu suora puhe- ja toiminta? Miehet on pohjimmiltaan aivan pelkureita.
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihaan niitä kun eivät lähesty minua ja jos lähestyvät, niin se on sellaista ärsyttävää hissuttelua! Kysyn vaan, että missä on se miesten paljon mainostettu suora puhe- ja toiminta? Miehet on pohjimmiltaan aivan pelkureita.
AP on ilmeisesti joku ruma ja pelottava nainen. Ei ihmekkään, ettei miehet lähesty...
Kaunis ja itsevarma vaan, kiitos kysymästä! ap
Itsevarma, vai itseään täynnä?
Vierailija kirjoitti:
Naispuolinen lassukka?
Ap taisi olla kyllä sellainen ihan tavallinen miespuolinen lassukkainen vaan, joka halusi aktivoida syvällistä keskustelua miesvihasta.
Tiedättekö muuten miksi Suomi on niin masentava maa? Koska täällä on niin masentavat miehet! Täällä menee oikeasti nuori ja kaunis, siis nyt tarkoitan oikeasti kaunis, nainen hukkaan. Koska täällä on miehet sellaisia apaattisia ameeba-nössöjä ettei mitään rajaa. ap
Vierailija kirjoitti:
Ot, mutta mulla on sellainen jännä tunne, että tämä aloitus olisi saanut vanhalla av:lla paljon yläpeukkuja... :D
Tuskin, olet nääs niin ilmiselvä provo.
Itse lähes aina lähestyn miehiä sen sijaan että pitäisin asiasta päinvastoin. Vaikka sitäkin toki tapahtuu. Beggers cant be choosers. Minusta tuntuu että aktiivisuudellani kauhon niidenkin miesten mielenkiinnon, jota tietyt naiset vain ovat jääneet odottelemaan. Toisaalta, mikä asia elämässä muutenkaan noin vain tupsahtaisi syliin ;) . Ihan vaan huomiona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naispuolinen lassukka?
Ap taisi olla kyllä sellainen ihan tavallinen miespuolinen lassukkainen vaan, joka halusi aktivoida syvällistä keskustelua miesvihasta.
Mikä päähänpinttymä sulla on siitä, että olisin muka mies? Voitko nyt lakata jo hokemasta sitä. ap
Älkää ruokkiko trolleja. Jos se näyttää provolta, kirjoittaa kuin provo ja vastailee kuin provo niin silloin se aika todennäköisesti myös on provo.
Tässä päivänä muutamana palstalla on iltapäivästä iltaan harrastettu huonojen provojen kirjoittelua ja provovastauksia oikein urakalla. Kun sellaisen bongaatte niin ei edes alapeukkua vaan jättäkää huomioitta ihan kokonaan. Korkeintaan poistopyyntö, jos menee asiattoman puolelle kuten nuo huorittelut.
Jahas, onko tää nyt sitä naisvihapuhetta miesvihapuheeksi naamioituna miesvihasta jankkaavalta naisvihaajalta?
Feminismi sun muu on sekoittanut ihmiset kasvatuksen kautta; miehet eivät tiedä olisivatko munia vai kanoja, koska maskuliinisuus on demonisoitu ja miehet yrittävät kehittää naisellisia piirteitä saadakseen synninpäästön. Samaan aikaan naiset miehistyvät, koska heille valehdellaan sen olevan keino menestyä elämässä.
Miehisyys ja lähestyminen on muutenkin vaikea laji, koska nainen on henkisesti ja fyysisesti heikompi astia ja voi järkyttyä hyvin vähästä ellei mies ole tarpeeksi komea ja karismaattinen; rempseä ja häpeilemätön maskuliinisuus on hyvä juttu, kunhan lähestyjä vastaa naisen toiveita; ajatus ei-kiinnostavasta miehestä tekemässä fallisia eleitä ja haluamassa naista saa naisen naaman valkoiseksi kauhusta. Tästä syystä miehet monesti nössöyttävät maneerejaan naisten lähellä, koska mies ei voi tietää kuuluuko hän lähellä olevan naisen mielessä niihin seksikkäisiin miehiin vai hirveisiin mulkosilmiin. Toki on ns.jännämiesten vähemmistö, joka vetoaa suureen osaan naisista.
Olen ihan omaa äitiä ja siskoanikin tarkkailemalla huomannut, että sellainen tavismies, joka on muiden miesten mielestä ihan rehti perusheppu, voi olla naisten mielestä jotenkin ällö ja pelottava.
Mutta iän ja onnistumisen kokemusten kautta monesta miehestä kuoriutuu enemmän ekstrovertti tyyppi, joka sitten tuo miehuuttaan esille kysymättä lupaa naisilta ja joskus sattuu sitten oikea nainen kohdalle hyvällä tuurilla.
-Mies 29v + 1v-
Vierailija kirjoitti:
Jahas, onko tää nyt sitä naisvihapuhetta miesvihapuheeksi naamioituna miesvihasta jankkaavalta naisvihaajalta?
Tulkinta se on tuokin. Kaikki naisviha on ilman muuta miesten kirjoittamaa, mutta sen lisäksi näemmä miesvihaisetkin viestit ovat miesten kirjoittamia. Kaikkien synnit tässä joutuu näemmä omilla harteillaan kantamaan. - yksi mies vaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
PikkuJonne heti kotiin sieltä ja padi pois, nyt täytyy tehdä koululäksyt.
Miksi niin paljon alapeukkuja? Ap on taatusti pikkupoika, joka provoilee. Kyllähän se nyt paistaa läpi hänen teksteistään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et itse lähesty miehiä?
N24
Sanoinko jossain etten lähesty...? Sitäpaitsi miksi minun pitäisi aina tehdä kaikki aloitteet?
Sinun pitää tehdä ne aloitteet jos et muuten saa sitä huomiota.
Suurin osa miehistä ei koskaan saa naisilta ehdotuksia vaan joutuvat aina itse tekemään ne.
Joten älä valita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
PikkuJonne heti kotiin sieltä ja padi pois, nyt täytyy tehdä koululäksyt.
Miksi niin paljon alapeukkuja? Ap on taatusti pikkupoika, joka provoilee. Kyllähän se nyt paistaa läpi hänen teksteistään.
En tiedä ap:n sukupuolesta, mutta provoilija hän toki on.
Mies 29v kirjoitti:
Feminismi sun muu on sekoittanut ihmiset kasvatuksen kautta; miehet eivät tiedä olisivatko munia vai kanoja, koska maskuliinisuus on demonisoitu ja miehet yrittävät kehittää naisellisia piirteitä saadakseen synninpäästön. Samaan aikaan naiset miehistyvät, koska heille valehdellaan sen olevan keino menestyä elämässä.
Miehisyys ja lähestyminen on muutenkin vaikea laji, koska nainen on henkisesti ja fyysisesti heikompi astia ja voi järkyttyä hyvin vähästä ellei mies ole tarpeeksi komea ja karismaattinen; rempseä ja häpeilemätön maskuliinisuus on hyvä juttu, kunhan lähestyjä vastaa naisen toiveita; ajatus ei-kiinnostavasta miehestä tekemässä fallisia eleitä ja haluamassa naista saa naisen naaman valkoiseksi kauhusta. Tästä syystä miehet monesti nössöyttävät maneerejaan naisten lähellä, koska mies ei voi tietää kuuluuko hän lähellä olevan naisen mielessä niihin seksikkäisiin miehiin vai hirveisiin mulkosilmiin. Toki on ns.jännämiesten vähemmistö, joka vetoaa suureen osaan naisista.
Olen ihan omaa äitiä ja siskoanikin tarkkailemalla huomannut, että sellainen tavismies, joka on muiden miesten mielestä ihan rehti perusheppu, voi olla naisten mielestä jotenkin ällö ja pelottava.
Mutta iän ja onnistumisen kokemusten kautta monesta miehestä kuoriutuu enemmän ekstrovertti tyyppi, joka sitten tuo miehuuttaan esille kysymättä lupaa naisilta ja joskus sattuu sitten oikea nainen kohdalle hyvällä tuurilla.
-Mies 29v + 1v-
Vai eivät miehet enää nykyisin tiedä, että ovatko he munia vai kanoja. No sinähän olet hienosti ratkaissut asian ja ryhtynyt marsuksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten "pelkuruus" johtuu useimmiten siitä että ovat saaneet niin monta kertaa pakit ettei enää kiinnosta lähestyä naista.
Naisten pelkuruus taas johtuu siitä että pitävät itseään palkintoina miehille, joiden ei pidä joutua alentua aloitteen tekemiseen, koska silloin he saisivat sen halukkaamman ihmisen maineen siinä parisuhteessa....ja sehän ei sovi...
Montako aloitetta olet itse tehnyt? Jos et yhtäkään kunnon aloitetta niin ihan turha valitella täällä.
Se on vain tasa-arvoista että me miehet emme enää jaksa olla se aloitteellisempi osapuoli. Mekin tykkäämme siitä että nainen tekee aloitteen ja saa meidät siten tuntemaan itsemme halutuiksi....yllätys yllätys.
T. Mies.
ERITTÄIN hyvä kirjoitus.
T: toinen mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulkinta se on tuokin. Kaikki naisviha on ilman muuta miesten kirjoittamaa, mutta sen lisäksi näemmä miesvihaisetkin viestit ovat miesten kirjoittamia. Kaikkien synnit tässä joutuu näemmä omilla harteillaan kantamaan. - yksi mies vaan
En toki tarkoittanut, että kaikki tällaiset tekstit olisivat useampien eri miesten kirjoittamia. Mammapalstalla nyt vain sattuu valitettavasti usein olemaan eräs trolli, joka vääntää kaiken mahdollisen miesvihaksi. Toivottavasti siis yksittäistapaus.
Vihaan naisia jotka haluavat itsepintaisesti pitää kiinni siitä prinsessaidyllistä jossa mies valkealla ratsulla karauttaa temppuilemaan jotta saisi arvoisan naisen huomion. Ja kiitoksena on kuitenkin pelkkää tuhahtelua. Tajuatteko kuinka haitallinen tuollainen asetelma on naisille? Te haluatte kuitenkin että teitä palvotaan ja nostetaan jalustalle vaikka muuta väittäisitte? Vihaan sellaista epärehellisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Mies 29v kirjoitti:
-Mies 29v + 1v-
Vai eivät miehet enää nykyisin tiedä, että ovatko he munia vai kanoja. No sinähän olet hienosti ratkaissut asian ja ryhtynyt marsuksi.
Niin kauan kuin miehet eivät ole telepaatteja he eivät voi tietää mitä kukakin nainen heistä ajattelee ennen kuin nainen avaa suunsa.
Kaunis ja itsevarma vaan, kiitos kysymästä! ap