Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehesi pieraisee äänekkäästi teidän ollessa kahden kesken saunassa. Reaktiosi?

Vierailija
12.11.2015 |

Tapahtui eilen. Mielen aivan yllättäen pisti mojovan "töräyksen". Molemmat istuu hetken hiljaa, kohta mieheni repeää nauramaan ja lähtee suihkuun. Itse vain olin "shokissa" kun ei hänen tapaista :D

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalle naiselle on aina kiva antaa pikku lahja pierun muodossa.Paskaa suoraan naamalle ja akka voi ihmetellä mikä iski.Itseäni tämä lähinnä naurattaa ja avaan uuden oluen :D

Vierailija
42/63 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heittäisin varmaan jääkylmää löylyvettä kauhallisen ukon päälle.

Noo, meillä kyllä tosin aika vapaasti jokainen piereskelee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon voi helvetti... HYI ja varmaan nauraisin :D

Vierailija
44/63 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jaa." ja varmaan nostaisin pakaraa ja päästäisin oman fanfaarin ilmoille.

Vierailija
45/63 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan vain sivuuttaisin asian. Meillä ei kotona piereskele kumpikaan julkisesti, ei kuulu hyviin tapoihin, joten pieru olisi varmasti vain vahinko

Teillä varmaan seksikin tapahtuu kerran viikossa lauantaisin klo 21.00 pimeässä peiton alla lasten poissaollessa ettei kukaan kuule,näe eikä ajattele mitään.

Mä en ole tuo edellinen kirjoittaja mutta ei piereskelyllä ja seksielämällä ole mitään tekemistä keskenään, paitsi ehkä seksiä vähentävänä tekijänä. Meillä on tosi vireä seksielämä mutta menis halut samoin tein jos mies alkaisi piereskellä estottomasti, se on vaan kuvottavaa. Eri asia jos se on vahinko, niitä sattuu kaikille mutta enpä heti keksi mitään muuta epäeroottisempaa kuin piereskely ja sillä retostelu.

Meillä ukko tosiaan pieree pieremisen ilosta ainakin 30-40krt päivä, silti miellä seksiä ainakin 4 krt viikossa! Toiset vaan on hienohelmoja, toiset ymmärtää mikä on normaalia ihmisen toimintaa ;) voi luoja miten vaikee on esim käydä äitillä, joka on sitä mieltä että vain vessassa pierrään! Eihän mun ukko vois ku asua siellä :D

Vierailija
46/63 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan vain sivuuttaisin asian. Meillä ei kotona piereskele kumpikaan julkisesti, ei kuulu hyviin tapoihin, joten pieru olisi varmasti vain vahinko

Teillä varmaan seksikin tapahtuu kerran viikossa lauantaisin klo 21.00 pimeässä peiton alla lasten poissaollessa ettei kukaan kuule,näe eikä ajattele mitään.

Ööö? Millon julkisten pierujen määrä ja seksielämän laadukkuus ovat korreloineet keskenään?

Vaikka muuten ollaan suhteessa avoimia ja rentoja toistemme seurassa niin mielestäni piereskely ei kuulu hyviin tapoihin. Jos se joskus livahtaa niin eihän sille mahda mitään, mutta kyllä minä pyrin pieruni pidättelemään ja toimittamaan asian vessassa/ulkona/vähintään toisessa huoneessa.

Ja jos tällainen vahinkopieru tapahtuisi niin miksi sitä pitäisi sen enenpää huomioida tai kommentoida?

Meillä lapsuuden kodissa isä piereskeli estottomasti aivan jatkuvasti ja jos mieheni niin tekisi olisi se mielestäni epäkohteliasta ja vähän ällöttävääkin

Vierailija
47/63 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa teillä kovin estynyttä kanssakäymistä. Normaali asia ja nauretaan. Saatan tukkia nenän jo valmiiksi huumorimielessä ennen kun äänestä tulee haju. Jos on terveelliset elämäntavat eikä esim tarvitse lääkkeitä käyttää- mikä saattaa saada vatsaa ilmailemaan niin aika vähän ainakin itselläni pieruja tulee. Eikä meillä niitä tahallaan ängätä toisen vieressä, vahingot on vahinkoja. Eikä mun vierestä tarvii lähteä sitä pierua paukauttamaan muualle, kyllä se haju pian häviää.

N25

Vierailija
48/63 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ukolla on tapana kaasuttaa raivostuttavan äänekkäästi, kuulostaa sille että jotain oikeesti repeää. Ei kyllä onneksi haise kuin harvoin, joten samapa tuo sinänsä.

Kerran kyllä poltin hiilet tuohon "räpsäykseen", kun olin just saanut koliikkivauvan uneen pitkän huutorupeaman jälkeen, ja viereen tuli mies ja ja laski pyllyn hengen pihalle tavalliseen tapaansa äänekkäästi. Vauva tietysti heräsi ja huusi uudet kaksi tuntia. Mies hyssytteli sen rupeaman, oma syynsä olikin. Minä menin yläkertaan nukkumaan :)

Vierailija
49/63 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei todennäköistä, että tuollaista tapahtuisi. Mun mies kun ei piere mun vieressä. Mutta, jos nyt noin kävisi, varmaankin nauraisin.

Seurustelet siis ämmän kanssa. 

Vierailija
50/63 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei todennäköistä, että tuollaista tapahtuisi. Mun mies kun ei piere mun vieressä. Mutta, jos nyt noin kävisi, varmaankin nauraisin.

Mies ei siis ole mies, jos omaa käytöstavat? Perus wt taas. Ei minunkaan mies piere minun seurassa, se on vain kohteliasta.

Vierailija
51/63 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole tuo edellinen kirjoittaja mutta ei piereskelyllä ja seksielämällä ole mitään tekemistä keskenään, paitsi ehkä seksiä vähentävänä tekijänä. Meillä on tosi vireä seksielämä mutta menis halut samoin tein jos mies alkaisi piereskellä estottomasti, se on vaan kuvottavaa. Eri asia jos se on vahinko, niitä sattuu kaikille mutta enpä heti keksi mitään muuta epäeroottisempaa kuin piereskely ja sillä retostelu.

Meillä ukko tosiaan pieree pieremisen ilosta ainakin 30-40krt päivä, silti miellä seksiä ainakin 4 krt viikossa! Toiset vaan on hienohelmoja, toiset ymmärtää mikä on normaalia ihmisen toimintaa ;) voi luoja miten vaikee on esim käydä äitillä, joka on sitä mieltä että vain vessassa pierrään! Eihän mun ukko vois ku asua siellä :D

Onkohan ukkos ruokavalio ihan kunnossa?

Vierailija
52/63 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies ei siis ole mies, jos omaa käytöstavat? Perus wt taas. Ei minunkaan mies piere minun seurassa, se on vain kohteliasta.

No en ole menossa omassa kotonani toiseen huoneeseen tai vessaan pieremään, kun sattuu pierettämään. Ja se on ehkä 2 kertaa päivässä jos sitäkään. Myös avovaimoni saa piereskellä ihan vapaasti ja niin usein tekeekin. Kotona pitää saada rentoutua.

Vierailija
53/63 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en ole menossa omassa kotonani toiseen huoneeseen tai vessaan pieremään, kun sattuu pierettämään. Ja se on ehkä 2 kertaa päivässä jos sitäkään. Myös avovaimoni saa piereskellä ihan vapaasti ja niin usein tekeekin. Kotona pitää saada rentoutua.

Jos se on sun miehuuden mitta niin selvä. Meille ei tuota mitään vaikeuksia olla pieremättä toisen vieressä. Hyvin rentoudun kotona pieremättäkin.

Vierailija
54/63 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisin sillee et "oh blody hell what in the earth are you doing my dear" brittiaksentilla.

Vierailija
55/63 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistäisin paremmaksi.

Vierailija
56/63 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minkäänlaista reaktiota. Ollaan oltu pariskunta yli neljännesvuosisata ja rupsutellaan molemmat aivan vapautuneesti kotona.

Vierailija
57/63 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajoisin ja sanoisin, että nice one. Laktoosi-intoleranssin takia pieren paljon, mutta miestä se onneksi lähinnä huvittaa ja heitetään puolin toisin läppää.

Vierailija
58/63 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin hyi ja nauraisin :D

Vierailija
59/63 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisin syvästi järkyttynyt, jos mies pieraisisi saunassa. Missä tahansa muualla saa piereskellä ja piereskeleekin, mutta sauna on pyhä paikka! Kuka siellä hajussa pystyy löylyjä ottamaan?

Itse asiassa saunassa se ei edes haise.

Kyllä se haisee mutta täytyy mennä sinne lattian rajaan,se haju menee sinne kun kaasu on ympäröivää ilmaa kylmempää.

Olen joskus pyydystänyt pierun lauteiden alta napolla.

:DD Tuo viimeinen lause!! :D

Vierailija
60/63 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunassa ja kirkossa ei pierrä mutta muuten ei mitään väliä.

Eikö teillä ole mitään normaaleja ruumiintoimintoja? Ei paskata, okseta eikä varsinkaan pieretä edes oksennustaudissa. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi