Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehesi pieraisee äänekkäästi teidän ollessa kahden kesken saunassa. Reaktiosi?

Vierailija
12.11.2015 |

Tapahtui eilen. Mielen aivan yllättäen pisti mojovan "töräyksen". Molemmat istuu hetken hiljaa, kohta mieheni repeää nauramaan ja lähtee suihkuun. Itse vain olin "shokissa" kun ei hänen tapaista :D

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a henget puhuvat ja ilma kiertää.

Vierailija
22/63 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunassa pieru ei todellakaan haise pahalle. Todennut ihan tämän yksinkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika noloa käydä saunassa keskellä viikkoa.. Varsinaista suomi-junttiutta.

Vierailija
24/63 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukun vitun ääliöksi kuuluvasti, pamautan nyrkillä olkavarteen ja poistun saunasta. Tarvitse todellakaan alkaa paskomaan jossain saunassa. Muitakin voi ajatella, eikä olla niin oksettava.

Vierailija
25/63 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi kuvitellakaan miehen tekevän tuollaista, mutta nauruksihan se menisi. Olisi selvästikin vahinko. Mun mies on siitä mieheksi omituinen, ettei häntä ollenkaan naurata tai pieru/kakkahuumori. Ainakaan itse puhuttuna.

Minä olen tästä enemmän kuin tyytyväinen.

Vierailija
26/63 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisin syvästi järkyttynyt, jos mies pieraisisi saunassa. Missä tahansa muualla saa piereskellä ja piereskeleekin, mutta sauna on pyhä paikka! Kuka siellä hajussa pystyy löylyjä ottamaan?

Itse asiassa saunassa se ei edes haise.

Kyllä se haisee mutta täytyy mennä sinne lattian rajaan,se haju menee sinne kun kaasu on ympäröivää ilmaa kylmempää.

Olen joskus pyydystänyt pierun lauteiden alta napolla.

Vierailija
27/63 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti murahtaisin että hyi helvetti eikä siinä sitten sen kummempaa. Miehellä on usein ilmavaivoja, joten näin voisi hyvinkin käydä, vaikka yleensä käy töräyttelemässä vessassa.

Vierailija
28/63 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauru ja vitsailu, tota tapahtuu miehen toimesta n 30-40 kr päivässä :D saunassa aina.

Vierailija
29/63 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan vain sivuuttaisin asian. Meillä ei kotona piereskele kumpikaan julkisesti, ei kuulu hyviin tapoihin, joten pieru olisi varmasti vain vahinko

Vierailija
30/63 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohottaisin varmaan vähän kulmakarvojani ja jos oikein lemuaa niin varmaan joku hyi hitto-kommentti.

Meillä ei ole tapana piereskellä ehdoin tahdoin toisten läsnäollessa, mutta joskus se pääsee karkuun...minkäs sille enää voi.

Vierailija
31/63 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin "hyyyyyyyyyyyyi ei saa pierrä saunassa!" ja sit mun mies varmaan vääntelisi naamaa ja sanoisi tyhmällä äänellä "vai niin!". Ja mä repeisin nauruun koska en vaan pysty kattelemaan pokalla sen naamanvääntelyä.

Vierailija
32/63 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan vain sivuuttaisin asian. Meillä ei kotona piereskele kumpikaan julkisesti, ei kuulu hyviin tapoihin, joten pieru olisi varmasti vain vahinko

Teillä varmaan seksikin tapahtuu kerran viikossa lauantaisin klo 21.00 pimeässä peiton alla lasten poissaollessa ettei kukaan kuule,näe eikä ajattele mitään.

Vierailija
33/63 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin pieren melkein koko ajan ja joka paikassa ja saunassa myös.

Nukumme vaimon kanssa eri huoneessa kuorsaamisen takia.

Vierailija
34/63 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ottanut äijää munista kiinni ja puristanut kunnolla, ei jäänyt epäselväksi mitä mieltä oon asiasta. Ei ole sen jälkeen piereskellyt saunassa

Vierailija
35/63 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teillä varmaan seksikin tapahtuu kerran viikossa lauantaisin klo 21.00 pimeässä peiton alla lasten poissaollessa ettei kukaan kuule,näe eikä ajattele mitään.

Mä en ole tuo edellinen kirjoittaja mutta ei piereskelyllä ja seksielämällä ole mitään tekemistä keskenään, paitsi ehkä seksiä vähentävänä tekijänä. Meillä on tosi vireä seksielämä mutta menis halut samoin tein jos mies alkaisi piereskellä estottomasti, se on vaan kuvottavaa. Eri asia jos se on vahinko, niitä sattuu kaikille mutta enpä heti keksi mitään muuta epäeroottisempaa kuin piereskely ja sillä retostelu.

Vierailija
36/63 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan päästäisin pierun kans. Sitten yhdessä naurettaisiin.

Vierailija
37/63 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin puhelimen hälytysääneksi oikein kuuluvan ja pitkän pierun.

Voiko iPhone 4S:ään laittaa semmosen,ensin pitäis tankata jotain hapokasta.

Vierailija
38/63 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin, että no niin sieltä se tuli. Meillä kyllä pierrään saunassakin, varsinkin minä.

Hyi ei kyllä kuulu laadukkaan naisen tapoihin...

Onneksi en olekaan.

Vierailija
39/63 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan huutaisin että "hyi hitto!" ja läpsäisisin leikillisesti olkavarteen. Molemmat kuitenkin hihitettäisiin hieman asialle. Olen kuitenkin sitä mieltä, että saunassa ei todellakaan kuulu pierrä.

Vierailija
40/63 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä saa kuulla paljon pieruja miehen toimesta hänen suolistosairauden takia. Yleensä ne eivät haise, vain ääni on mahtava. Eipä siis paljoa häiritse, pakko mikä pakko, yksi ääni muiden joukossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan