Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehesi pieraisee äänekkäästi teidän ollessa kahden kesken saunassa. Reaktiosi?

Vierailija
12.11.2015 |

Tapahtui eilen. Mielen aivan yllättäen pisti mojovan "töräyksen". Molemmat istuu hetken hiljaa, kohta mieheni repeää nauramaan ja lähtee suihkuun. Itse vain olin "shokissa" kun ei hänen tapaista :D

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin kyllä itse paennut sinne suihkuun ja jättänyt äijän muhimaan omiin hajuihinsa.

Vierailija
2/63 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläsi on toinen, se vaikuttaa selvältä. Haluaa karkoittaa sinut luotaan kuten vain haisunäätä tekee. Evoluutiokin selittää sen. Haluaa sinusta eroon ja piste.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin syvästi järkyttynyt, jos mies pieraisisi saunassa. Missä tahansa muualla saa piereskellä ja piereskeleekin, mutta sauna on pyhä paikka! Kuka siellä hajussa pystyy löylyjä ottamaan?

Vierailija
4/63 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osoittaa halveksuntaa sinua kohtaan!

Vierailija
5/63 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toteaisin, että jaaha tmv. Miehen oli suhteen alkuaikoina hyvin pieruvastainen, osaayynä ehkä oman isänsä estoton piereskely, mutta nyt kun on pieru- ja kakkajuttupitoista pikkulapsiarkea, niin ei ole niin justiinsa.

Vierailija
6/63 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että no niin sieltä se tuli. Meillä kyllä pierrään saunassakin, varsinkin minä.

Vierailija
7/63 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin syvästi järkyttynyt, jos mies pieraisisi saunassa. Missä tahansa muualla saa piereskellä ja piereskeleekin, mutta sauna on pyhä paikka! Kuka siellä hajussa pystyy löylyjä ottamaan?

Itse asiassa saunassa se ei edes haise.

Vierailija
8/63 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko vahinko? Sille ei kai mitään voi. Mutta yleensä saunatiloihin ei kyllä pierut kuulu.

Vierailija
9/63 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tähän maailmaan pierua mahtuu, jos pierettää niin pierasee. Toki ei nyt missään kyläilemässä, siellä on suotavaa hillitä hajujaan :D

Vierailija
10/63 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan se pieree, sängyssä, sohvalla jne. En kai mä mitään sano jos ei haise niin hirveälle että meinaa yrjö tulla. Usein kyllä meinaa.

Jos minä pieraisen ( tai edes mahassa kurahtelee kuten viimeksi, oli hirveät vatsavaivat mökillä eikä pierua edes saanut tulemaan että helpottaisi) tuhahtelee aina moittivasti.

Vierailija
11/63 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi. Kopauttaisin ukkoo kuupalla.

Vierailija
12/63 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoittaisin laittavani tulpan, mikäli pörinä jatkuu, ja heittäisin lisää löylyä.

Vierailija
13/63 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kans olisin häipynyt lauteilta ja vähän äkkiä. Haisee nimittäin sen verran kamalalta ja pitkän kun saunan lämmössä pieraisee. Tämän opin jo lapsena, joten ehkä siksi olisin osannut toimia enkä olisi lamaantunut kuten ap. Tosin en kyllä pentunakaan jäänyt hajuun marinoutumaan.

Vierailija
14/63 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todennäköistä, että tuollaista tapahtuisi. Mun mies kun ei piere mun vieressä. Mutta, jos nyt noin kävisi, varmaankin nauraisin.

Vierailija
15/63 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin, että no niin sieltä se tuli. Meillä kyllä pierrään saunassakin, varsinkin minä.

Hyi ei kyllä kuulu laadukkaan naisen tapoihin...

Vierailija
16/63 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pieraisin eilen isossa väkijoukossa.

Vierailija
17/63 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan kuolisin järkytyksestä. 8 vuotta eikä mies ole vieläkään pieraissut minun ollessa läsnä. Muutaman kerran nukkuessaan kyllä.

Vierailija
18/63 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

olis aika vaikee pidätellä naurua...

Vierailija
19/63 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin "Helvetin urpo!" ja mies sanoisi "oho, sori". Saattaisin vielä jotain jupista. 

Vierailija
20/63 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin että mites muuten viikko on mennyt ja kostoksi päästäisin oman hississä matkalla kotiin.