Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehesi pieraisee äänekkäästi teidän ollessa kahden kesken saunassa. Reaktiosi?

Vierailija

Tapahtui eilen. Mielen aivan yllättäen pisti mojovan "töräyksen". Molemmat istuu hetken hiljaa, kohta mieheni repeää nauramaan ja lähtee suihkuun. Itse vain olin "shokissa" kun ei hänen tapaista :D

Sivut

Kommentit (63)

Vierailija

Miehelläsi on toinen, se vaikuttaa selvältä. Haluaa karkoittaa sinut luotaan kuten vain haisunäätä tekee. Evoluutiokin selittää sen. Haluaa sinusta eroon ja piste.

Vierailija

Olisin syvästi järkyttynyt, jos mies pieraisisi saunassa. Missä tahansa muualla saa piereskellä ja piereskeleekin, mutta sauna on pyhä paikka! Kuka siellä hajussa pystyy löylyjä ottamaan?

Vierailija

Toteaisin, että jaaha tmv. Miehen oli suhteen alkuaikoina hyvin pieruvastainen, osaayynä ehkä oman isänsä estoton piereskely, mutta nyt kun on pieru- ja kakkajuttupitoista pikkulapsiarkea, niin ei ole niin justiinsa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olisin syvästi järkyttynyt, jos mies pieraisisi saunassa. Missä tahansa muualla saa piereskellä ja piereskeleekin, mutta sauna on pyhä paikka! Kuka siellä hajussa pystyy löylyjä ottamaan?
Itse asiassa saunassa se ei edes haise.

Vierailija

Kyllä tähän maailmaan pierua mahtuu, jos pierettää niin pierasee. Toki ei nyt missään kyläilemässä, siellä on suotavaa hillitä hajujaan :D

Vierailija

Ainahan se pieree, sängyssä, sohvalla jne. En kai mä mitään sano jos ei haise niin hirveälle että meinaa yrjö tulla. Usein kyllä meinaa.
Jos minä pieraisen ( tai edes mahassa kurahtelee kuten viimeksi, oli hirveät vatsavaivat mökillä eikä pierua edes saanut tulemaan että helpottaisi) tuhahtelee aina moittivasti.

Vierailija

Minä kans olisin häipynyt lauteilta ja vähän äkkiä. Haisee nimittäin sen verran kamalalta ja pitkän kun saunan lämmössä pieraisee. Tämän opin jo lapsena, joten ehkä siksi olisin osannut toimia enkä olisi lamaantunut kuten ap. Tosin en kyllä pentunakaan jäänyt hajuun marinoutumaan.

Vierailija

Ei todennäköistä, että tuollaista tapahtuisi. Mun mies kun ei piere mun vieressä. Mutta, jos nyt noin kävisi, varmaankin nauraisin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sanoisin, että no niin sieltä se tuli. Meillä kyllä pierrään saunassakin, varsinkin minä.

Hyi ei kyllä kuulu laadukkaan naisen tapoihin...

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat