Karalahden tyttären äidillä ei edes varaa ruokaan – oikeudessa tavataan!
http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Yksinoikeudella-Karalahden-tyttaren-…
Miten meni Jere niinku omasta mielestä?
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iltalehdessä/iltasanomissa oli juttua Nannan ja Jeren häiden aikoihin että Jerellä on vaan yksi lapsi, tämä teini-ikäinen tytär eli ei ole tätä venäläistä lasta tunnustanut omakseen. Silloin hänen ei tarvitse lapsen elatuksesta huolehtia ja hänelle lasketaan olevan vain yksi lapsi plus toinen nyt tulossa Nannan kanssa.
No ei sitä vaan voi päättää, että enpä tunnusta isyyttä. Sitten tehdään dna-testit, jos ei tule niin poliisi laittaa tulemaan testiin. Jos isä on, täytyy maksaa jos elatuskykyä on. Maksut saadaan vaikka ulosoton kautta.
No miksiköhän lapsen äiti ei ole hoitanut asiaa aiemmin.
Jos mies ei halua perustaa perhettä niin pitää sitten munansa housuissa tai vähintäänkin kumin päällä. Niin yksinkertaista. Vai pitäiskö Jeren mennä takaisin biologian tunnille, jossa kerrotaan että kun seksiä harrastaa, voipi olla niin siinä sitten samalla lisääntyy.
Milläs rahoilla daami tuli Suomeen? Joutuko jättää maksamatta vuokran,että sai liput Suomeen? Ja millä rahoilla maksaa juristeille? Paitsi mulla on kyllä kutina,että Seiska kustansi matkat ja jopa juristit! Luulen,että daami hakee vielä Suomessa julkisuutta tämmösellä asialla!
Jere on kyllä vastuuton nilviäinen, mutta ihmettelen myös Nannaa, joka on tuollaisen kanssa halunnut naimisiin. Eikö aiempien vaimojen/tyttöystävien ja lasten kohtelu soita mitään hälytyskelloja?
...tai no, tyhjiössä ei ääni kulje...
No tällä maatuskalla on ollut suunnitella valmiina: pokataan rikas mies ja tulevaisuus turvattu.
Ikävä kyllä ei tajunnut Jere on k***** ja hän ei välitä lapsestaan tai naikkosesta.
Lapsia tehdään kun kumpikin vanhempi haluaa. Mitä tää maatuska kuvittelee ?
En tiedä mitkä elatusmaksuvelvollisuudet Venäjällä, Suomessa niistä pääsee eroon, jos ei ole tuloja.
Voi maatuska parkaa. Niin makaa kuin petaa.
Nannaa tässä eniten ihmettelen. Rakkaus on sokea.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies ei halua perustaa perhettä niin pitää sitten munansa housuissa tai vähintäänkin kumin päällä. Niin yksinkertaista. Vai pitäiskö Jeren mennä takaisin biologian tunnille, jossa kerrotaan että kun seksiä harrastaa, voipi olla niin siinä sitten samalla lisääntyy.
Todellakin! Vastuu on molemmilla ja vaikkei koskaan aikoisi maksaa senttiäkään niin ajattelisi edes lasta. Turha niitä on saattaa alulle, jos ei yhtään kiinnosta kuinka niiden käy. Liippaa jo narsismia antaa oma sukunimi lapsen käyttöön, vaikkei kiinnosta olla lapsen elämässä mukana. Mikä hän luulee olevansa?
Ja noiden vastuuttomasti ympäriinsä paneskelevien miesten on ihan turha vedota siihen, että nainen olisi väittänyt ehkäisyn olevan kunnossa. Jos mies ei halua lapsia, ei kannata luottaa edes tuttuun naiseen, saati sitten johonkin random-panoon. Onhan näitä lapsilla rahastavia naisia ollut aina ja tulee olemaan.
Myös ensimmäisen lapsen eloja on haettu oikeudessa, vaikka syntyi suomalaiseen avioliittoon. Mutta onneksi Nanna tietää, että Jere on muuttunut. Mitäs, jos keväällä syntyykin tyttö.
Kyllä se Johannallekin jossain vaiheessa iskee totuus päin naamaa.
Sitä aina luullaan, että mun kanssa kaikki on toisin. Hetken onkin ja siinä harhassa menee tovi, sitten iskee vauva-arki ja jertsun mieli halajaa taas radalle..
Ja sitten tuollaiselle ukolle väännetään lisää kakaroita.. kuinkahan kauan menee että tuo Nannankin lapsi jää ilman huomiota kun iskä tekee lapsia ihan muiden naisten kanssa.
Nannastakin tulee vielä joskus yksinhuoltaja. Tai ehkä ei jos lapsi on poika. Ehkä poika muuttaa kuvion, ettei käy kuten Ronjalle ja Stellalle.
Vierailija kirjoitti:
"Mut totta kai halusin asioiden menevän ihan eri tavalla. Minskissä daami teki omat päätökset ja synnytti lapsen. Mä en tuu elää siellä siinä elämässä mitenkään mukana, koska mulla on täällä oma elämä. Kannan silti vastuuni niin kuin pystyn. Annoin lapselle mun sukunimen ja mahiksen päästä myöhemmin sieltä pois opiskelee ja duuniin. Tietenkin myös autan taloudellisesti niiden arkea siellä."
Tämä juttu on jo ehditty poistaa tuolta sivuilta. Jere-poika on ollut aikaisin hereillä ja ahkerana tänä aamuna näemmä...
Vierailija kirjoitti:
No tällä maatuskalla on ollut suunnitella valmiina: pokataan rikas mies ja tulevaisuus turvattu.
Ikävä kyllä ei tajunnut Jere on k***** ja hän ei välitä lapsestaan tai naikkosesta.Lapsia tehdään kun kumpikin vanhempi haluaa. Mitä tää maatuska kuvittelee ?
En tiedä mitkä elatusmaksuvelvollisuudet Venäjällä, Suomessa niistä pääsee eroon, jos ei ole tuloja.Voi maatuska parkaa. Niin makaa kuin petaa.
Nannaa tässä eniten ihmettelen. Rakkaus on sokea.
No et kyllä pääsee, ne on ulosotossa sulta koko sun elämäs.
Löytyy edelleen.
Tuon lehtijutun perusteella vaikuttaa, että lapsen äiti olettaa Jeren kustantavan tyttärensä elämän kokonaan asuntoa myöten. Olen kyllä sitä mieltä, että elatusmaksut pitää hoitaa, varmasti ihan hyvä, jos oikeus määrittää summan. Takautuvasti jos määrätään korvaamaan, niin onhan se varmaan ihan mukava summa äidille. Mutta pitäisi hänenkin omalta osaltaan yrittää elättää lastaan/lapsiaan.