Tapasin poikaystäväni perheen, ensimmäiset sanat olivat

Vierailija

''Lapsia ette sitten ala tekemään!'' ja vihaista mulkoilua päälle. Olemme kolmekymppisiä.

Sivut

Kommentit (56)

M39

Vierailija kirjoitti:
''Lapsia ette sitten ala tekemään!'' ja vihaista mulkoilua päälle. Olemme kolmekymppisiä.

Kuulostaa ihan anopin puheilta. Ja appi ihan tossun alla?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Huumoriporukkaa. Kai kommentoit, että myöhäistä kun pitko on jo uunissa.

Ei ollut huumoria. Anoppi kuulemma sairastui tapaamisen johdosta vakavasti. ap.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kiva anoppi..onnea seuraaviin vuosikymmeniin tollasen hirviön kanssa. Kai miehes edes pisti vastaan äidilleen?

Kyllä mies oli mun puolta koko ajan. ap

Vierailija

Voi voi kun näitä poikansa paapojia maailmassa riittää. On se kumma että äidit eivät voi päästää pojistaan irti ja antaa heidän elää omaa elämäänsä. Mitä se äidille kuuluu, millaiseen naiseen poika rakastuu. Olisivat onnellisia että pojat jollekin edes kelpaavat.

Vierailija

Onneksi mun anoppi on jo kuollut. Ei hyväksynyt mua poikansa puolisoksi ja vielä vähän ennen kuolemaansakin puhui kuinka poikansa olisi pitänyt valita vaimokseen joku ihana "Maria" kun on vielä opettajaksikin kouluttautunut. Itselläni, sekä myös miehelläni, on amk-tasoiset tutkinnot.

Valokuvatkin halusi ottaa siten että mut oli rajattu kuvista pois esim sukujuhlissa. Onneksi sentään kohteli lapsiamme hyvin vaikka eivät olleetkaan opettaja-äidin kullannuppuja.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kiero huumoriko se oli alkusoittoa jostain aivojen sairaudesta? Tutkimuksiin!

Tällä asenteella ei ollut vain anoppi vaan koko perhe. ap.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En ole ruma mutta eivät pitäneet minua sopivana pojalleen, ei vaan selvinnyt että miksi. ap

Et ehkä omasta mielestäsi ole ruma kun katsot itseäsi peilistä joka päivä, mutta mitä mieltä muut on? Pistä kuva meille näkyville tai ruma olet.

Vierailija

Tuo lause voi olla oman äitini suusta. Olen päätellyt, että käytös on jonkinlaista itsesuojelua tai uhmaa. Ehkä hän oikeasti toivoisi lapsenlapsia...

Vierailija

Erikoista käytöstä. Hankala keksiä syitä tuollaiselle, jos nyt olet ihan normaali ihminen etkä alkkis tai muutoin elämänhallinta hakusessa.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat