Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla TANSKA

Vierailija
11.11.2015 |

Joko seuraatte?

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletteko että Lykkeä (polkkatukkainen nainen) ja miestään häiritsi että Lykke oli selvästi pidempi ainakin korkokengissään?

Vierailija
22/47 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä tuossa jakson alkutunnarissa oikein näytettiin??!! Siinä sellaisessa punaisessa kuvassa? Oli melkoissta kuvaa. Ei ole perheohjelma. Jonain iltanahan tää tulee jo ennen klo 21.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä tuossa jakson alkutunnarissa oikein näytettiin??!! Siinä sellaisessa punaisessa kuvassa? Oli melkoissta kuvaa. Ei ole perheohjelma. Jonain iltanahan tää tulee jo ennen klo 21.

Pillun imemistä siinä oli!!! Aika rohkea veto Tanskalaisilta!!! Lupailee että on tulossa myös itse ohjelmassa pillun nuolentaa, koska alkufilmissäkin on.

Vierailija
24/47 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo mä ajattelin, että en ihan omiani nähnyt. T. 22

Aika raju tuollaisessa ohjelmassa. Välttämättä kaikki ei heti hokannu, mutta ihan selvästi näkyi ja ei edes ollut pelkkä valähdys. On ne tanskalaiset tosiaan vapaamielisiä, sen tosin olin tiennyt aiemminkin. Milä tän ohjelman ikäraja on?

Vierailija
25/47 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on sitten häämatkalla käyty. Toiset pusi, toiset ihmetteli toisiaan. Syötiin, leikittiin ja yksi juotettiin.

Vierailija
26/47 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tässä versiossa osallistujat analysoivat ajatuksiaan ja tunteitaan avoimemmin kuin Suomen versiossa.

Juuri nyt Simon ja Mie ovat mielestäni lupaavin pari ja Mette puolisoineen vähiten lupaava.

Vierailija
27/47 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen jaksosisa ei puhuttu kai mitään hääyön tapahtumista, tässä sentään yksi pari ainakin sanoi suoraan, nythän vasta treffailu on aloitettu eikä silloinkaan ole mitään oletusta, että ekana iltana sekstailtaisiin.

Vierailija
28/47 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän tylsä jakso, kun kaikki tekivät samat Ikeat ja illalliset.

Laura

Vierailija
29/47 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metellä ja Martinilla ei selvästikään ole kauheasti kemiaa, mitä on vähän kiusallista katsoa. Martin on ensimmäisestä jaksosta lähtien näyttänyt jatkuvasti vaivaantuneelta eikä hänestä saa oikein mitään irti. En tiedä, jännittääkö kameroita vai onko muuten vain tuollainen.

Vierailija
30/47 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lykke ja Jonas - tuskin tulee paria (Jonas olisi lienee valmis suhteeseen, mutta Lykke ei)

Mie ja Simon - ekojen jaksojen aikana (häät / häämatka/ yhteenmuutto) olis voinut kuvitellakin et näistä tulee jotain... vaan enpä usko enää.

Mette ja Martin - niin eri planeetoilta tyystin, huh, miten ovatkaan nuo valinneet toisilleen?

Vierailija
31/47 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin suhteet parani taasen. On jo hiukka lupaavaa, yritystä on hanskoja ei ole vielä isketty tiskiin, kuten Suomen kausilla kävi yhden parin kanssa.

Vierailija
32/47 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuotahan minäkin ihmettelin, kun moottoripyöränainen oli jotenkin niin tutun näköinen. Kaarina Määtän kanssa on tosiaan paljon samaa näköä.

Vierailija
33/47 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kääntäjä ei ollut kyllä ihan messissä tässä episodissa.

Harmi kun Jonas ja Lykke päätyivät lopulta eroon!

Vierailija
34/47 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin on! Antoivatko arjen tulla, kun ei enää ollut kivaa. T. 25 vuotta aviossa ollut.

Vierailija
35/47 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi pari kai sitten jatkaa yritystä. Kyllähän itsenäinen nainenkin voi rakastua ja haluaa sitten olla rakkaansa lähellä kaiken aikaa, näin minä sen olen kokenut. Ei väärän tyyppisen kanssa voi olla. En oikein ymmärrä tuota hokemaa, että täytyy tehdä suhteen eteen paljon työtä ja vaivaa. Ai mitä varten työtä .  Jos pitää tehdä oikein töitä sen  ja, ei silloin voi olla rakastunut. Täytyy haluta toista oikeesti, eikä näytellä, kaikki sellanen menee hukkaan.     Olen itse ollut 38 .vuotta naimisissa.  En vain jaksaisi näytellä.   Voihan vanhemmilla pareilla toimia myös pelkkä järkiavioliito, mutta silloin täytyy kummankin arvostaa ja kunnioitta toistaan ja olla samalla tasolla yhteiskunnallisesti.

Vierailija
36/47 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://ekstrabladet.dk/flash/filmogtv/tv/article4828437.ece

Mien & Simonin tilanne. Hyvin pystyy tanska lukemaan. 😄

Vierailija
37/47 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääks, harmittaa kun ei osaa Tanskaa. Voisiko joku ystävällinen referoida? Haastattelusta pääsi myös Lykken ja Jonaksen eroraporttiin ja sekin kiinnostaa kovasti. :) Heidän eronsa pääsi kyllä ylättämään ja oli aika plääh-lopetus sarjalle kun he oli olleet sarjan valopilkkuja.

Vierailija
38/47 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin jo etukäteen ihan varma siitä, että Mette&Martin eivät jatka yhdessä. Simonista&Miestä ja Jonaksesta&Lykkestä olin epävarma. Omasta mielestäni paras pari näistä oli Jonas&Lykke.

Minusta tuntui koko ajan kaikkien naisten kohdalla, että he eivät ehkä oikeasti olleet valmiita vakavaan parisuhteeseen ja sitoutumiseen. Viimeisessä jaksossa tätä käsitystä vahvisti esimerkiksi Metten kommentti siitä, että hän oli jo etukäteen päättänyt erota joka tapauksessa (vaikka olisikin saattanut olla valmis silti jatkamaan suhdetta avioeron jälkeen).

Vierailija
39/47 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ja 36:n linkkaama artikkeli kertoo, että Mie ja Simonkin päätyivät eroon alle vuoden kuluttua häistä. He halusivat kertoa erosta lehdelle yhdessä. Asiat alkoivat mennä pieleen uudenvuoden jälkeen, Mie muutti pois Simonin asunnosta helmikuussa ja he erosivat maaliskuun alussa. Erosta päätettiin yhdessä rauhallisesti keskustellen ja molemmille oli selvää, että se on ainoa mahdollinen ratkaisu. He eivät loppujen lopuksi sopineetkaan yhteen ja joutuivat venymään suhteessa liikaa. Simon alkoi turhautua Mien epäjärjestyksellisyyteen, ja kun hän oli huomauttanut siitä jo niin monta kertaa, hän alkoi pitää asioita sisällään ja turhaumat kasvoivat. Pariskunnan etäisyyttä kasvatti myös se, että Simon käytti edelleen paljon aikaa treenaamiseen.

38

Vierailija
40/47 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, ja 36:n linkkaama artikkeli kertoo, että Mie ja Simonkin päätyivät eroon alle vuoden kuluttua häistä. He halusivat kertoa erosta lehdelle yhdessä. Asiat alkoivat mennä pieleen uudenvuoden jälkeen, Mie muutti pois Simonin asunnosta helmikuussa ja he erosivat maaliskuun alussa. Erosta päätettiin yhdessä rauhallisesti keskustellen ja molemmille oli selvää, että se on ainoa mahdollinen ratkaisu. He eivät loppujen lopuksi sopineetkaan yhteen ja joutuivat venymään suhteessa liikaa. Simon alkoi turhautua Mien epäjärjestyksellisyyteen, ja kun hän oli huomauttanut siitä jo niin monta kertaa, hän alkoi pitää asioita sisällään ja turhaumat kasvoivat. Pariskunnan etäisyyttä kasvatti myös se, että Simon käytti edelleen paljon aikaa treenaamiseen.

38

Yllättävän pieniin juttuihin homma kaatui, kun ohjelmassa sentään kävi ilmi esimerkiksi, että Simon ei halua lapsia, kun taas Mie haluaa. Tämän jälkeen olin jopa yllättynyt, että he päättivät jatkaa yhdessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän