Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä pukisit sellaisen puseron alle, joka on auki napaan asti kolmiona ja sellaista läpikuultavaa kangasta?

Vierailija

Kamalan vaikea etsiä pikkujouluvaatteita, ei löydy mitään järkevää vaikka kiersin H&M:n, Lindexin, KappAhlin, Seppälän ja Gina Tricotin. Bikbokissa oli tuollainen paita josta kysyin, mutta nyt en löytänyt niiden nettisivulta sitä samaa että olisin voinut linkittää. Siis vaatii jotain alle, mutta mitä, ihan perustoppi? Pitkähihainen toppi?
Tuo paita oli siis pitkähihainen ja jotain kimaltelevaa kangasta.

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa... erikoiselta vaatekappaleelta.
No ei, se oli selkeästi tarkoitettu jonkun esim. neuleen asemasta, harmi kun en Bikbokin sivuilta tuota löydä...

Vierailija

Mä olen pitänyt samantyylisen paidan alla ihan vain jotain huomaamatonta toppia joka sopii värimaailmaan. 

Vierailija

Laita kuva niin ettei alla ole mitään, voidaan sitten miettiä tarvitseeko alle laittaa mitään? Jos tissi osasto kunnossa ei alla tarvitse olla mitään.
T.m

Vierailija

Mä en ymmärrä tuollaisia virityksiä ollenkaan. Miksei voi ostaa esimerkiksi yksinkertaista ja tyylikästä pikkumustaa, joka käy moneen muuhunkin tilaisuuteen, ja josta on iloa pitkäksi aikaa?

Vierailija

Kyllä tuollainen voi olla ihan tyylikäs, jos sen alle laittaa jotain, mikä ei ole avoinaista eikä läpikuultavaa. Ts esim pystykauluksisen tai muuten ei-mitnkään-avonaisen topin, sellaisen perusmallin, joka ei ole ihonmyötäinen eikä yliväljä. Jos aapeen tarkoittama neule on sellainen kuin kuvittelen (tumma, melkein musta, hieman metallinkiiltoinen), pitäisin tämän alle tulevan topin ihan perusmustana., mutta päällysvaatteen väri toki vaikuttaa tähän. Ja jos päälläoleva osa on kiiltävä, allaolevan olisi todennäköisesti hyvä olla matta.

Vierailija

Jee, läpikuultava, napaan asti auki oleva yläosa, toppi ja vielä legginsit kruunaamaan koko komeuden! Sehän on av-mamman juhlavaatetus!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä tuollaisia virityksiä ollenkaan. Miksei voi ostaa esimerkiksi yksinkertaista ja tyylikästä pikkumustaa, joka käy moneen muuhunkin tilaisuuteen, ja josta on iloa pitkäksi aikaa?

Miksi pitäisi, jos löytää jotain mieluisampaa? Kaikki eivät halua näyttää mahdollisimman huomaamattomilta. Aplle sanoisin, että itse laittaisin alle varmaan bandeau-topin tai sitten ihan täyskokoisen pitsisen topin :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi, jos löytää jotain mieluisampaa? Kaikki eivät halua näyttää mahdollisimman huomaamattomilta. Aplle sanoisin, että itse laittaisin alle varmaan bandeau-topin tai sitten ihan täyskokoisen pitsisen topin :)

Ai sinun mielestäsi pikkumusta on sama kuin huomaamaton? Eiköhän kyse ole siitä, haluaako näyttää teinipissikseltä vai ei.

Ap:n mainitsemista liikkeistä saakin nimenomaan teinipissisvaatteita. 

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat