Suvi Pitkäsen uudet huulet :'D
Kuolen nauruun, ei voi enää olla totta! http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1447178855743.html
Kommentit (188)
Tuommoisista huulista tulee mieleen että ne ovat ihan turvoksissa kiihkeän lutkutussession jäljiltä......mutta se kai on tarkoituskin.
Tässä Suvi vuonna 2006.
http://is13.snstatic.fi/img/978/1288708780943.jpg
Katsokaa kuvaa tarkkaan ja miettikää. Tosi nätti ja luonnollinen. Sit katsokaa tota uusinta kuvaa. Muutos on huonompaan. Meni pilaa naamansa.
Suvi nyt:
https://instagram.com/p/985imlH1rA/?taken-by=suvipitkanen
Vierailija kirjoitti:
Vai että avoimessa opiskelemassa lääketieteen perusopintoja ja oikea lääketieteellinen tähtäimessä... Noh ihan hyvä ilmeisesti että Kreikkaan menossa, Suomen lääkikseen sisään päästäkseen pitää ihan oikeasti lukea ja paljon.
En haluaisi häntä hoitamaan itseäni, koska tällä ihmisellä on itsellään ihan selvästi psyykkisiä ongelmia. En pystyisi luottamaan lääkäriin joka tuntuu itse olevan sekaisin.
Tuleeko tuossa touhussa jotenkin sokeaksi peilikuvalleen? Ei näe että metsään mennään. Sen sijaan lisää pitää saada.
Suvilla on upeat pitkät sääret. Korostaisi vaikka niitä.
Jessus. Aivan kamalat, mutta spontaani repeäminen silti :'D
Vierailija kirjoitti:
Voi, sanonko mitä. Hottis-Juhan kanssa ihan samikset..
Mun mielestä taas tuossa nutturakuvassa rupeaa näyttämään yhä vain enemmän ja enemmän Tiina Jylhältä.
en vain tajua, miksi tuollainen peräaukolta näyttävä suu on niin suosittu & haluttu! oksettavaa :X
Miks noi kulmakarvat on vedetty puoleen otsaan asti?
Ihan selvästi haluaa olla Tiina Jylhän klooni
Tulee mieleen myös Tuksu. Ekana hauskaa, nopeasti muuttui vain surulliseksi tapaukseksi. Ja huonommaksi menee koko ajan.
Kauhea. Näyttää 20 vuotta vanhemmalta.
Vierailija kirjoitti:
Kauhea. Näyttää 20 vuotta vanhemmalta.
Joo ei todellakaan voi uskoa kolmikymppiseksi!!
Vierailija kirjoitti:
Vai että avoimessa opiskelemassa lääketieteen perusopintoja ja oikea lääketieteellinen tähtäimessä... Noh ihan hyvä ilmeisesti että Kreikkaan menossa, Suomen lääkikseen sisään päästäkseen pitää ihan oikeasti lukea ja paljon.
Kreikkaan aikoo mennä lääkikseen, mutta silti vasta pohtii kreikan kielen opiskelua, koska kielen ymmärtäminen "helpottaisi elämää Kreikassa."
Miten sen kuolemantaudin kanssa kävi?
Vierailija kirjoitti:
Miettikää miltä näyttää muutaman vuoden päästä.
Muhkuraiselta pyllynreiältä, kuten minun amerikkalaisen kaverin 34v isosiskon huulet, on käynyt filleröimässä niitä noin 15 vuotta ja huulet alkaa näyttään jo melko epämääräisiltä, arpisilta ja suoraan sanottuna niin vastenmielisiltä että miehensäkin lähti nuoremman ja raikkaamman luomunaisen mukaan.
Nyt jäi epäselväksi, että yrittääkö matkia Sofia Ruusilaa vai Johanna Tukiaista tuolla lookillaan?
Miks se käyttää nykyään tommosta sian kikkelin väristä huulipunaa? Yrittää matsata huulet siihen vaalean esinahan väriseen Guessin olkalaukkuun jossa GG logo? Näin nimittäin kaupungilla jokunen viikko sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi, sanonko mitä. Hottis-Juhan kanssa ihan samikset..
Mun mielestä taas tuossa nutturakuvassa rupeaa näyttämään yhä vain enemmän ja enemmän Tiina Jylhältä.
TÄMÄ!! Tein juuri aloituksenkin tästä, kun ensimmäiseksi mulle tuli mieleen Tiina Jylhä tuosta Suvin uusimmasta insta-kuvasta!! Joku muukin siis näkee samalla tavoin.
Muistanko nyt ihan väärin vai eikös Suvi jokin vuosi sitten sanonut että nyt vihdoin pitää huuliaan täydellisinä eikä niihin edes tarvitse enää lisäillä, koska jokin happo sai ne pysymään ikuisesti pulleina (eli turvonneina)? No, mitäs tämä nyt sitten taas on?