Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

E-kontakti, kannattaako liittyä?

Vierailija
11.11.2015 |

Onko kokemusta otsikon deittipalvelusta? Minkäikäisiä miehiä siellä on? Saako nainen asiallisia viestejä? Olen keski-ikäinen uusioneiti. :)

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

E-kontaktissa on paljon kaikenikäisiä miehiä. Tarkempaa tietoa asiasta löytyy tuolta --> Mitkä ovat suurimmat ikäryhmät eri treffisivustoilla?

Naiset saavat kyllä asiallisia viestejä, mutta toki niihin vähän epäasiallisempiinkin täytyy varautua. Mutta tämä pätee kaikkiin deittisivustoihin. Aina on joukossa muutama epäasiallinen tapaus. E-kontaktissa kuitenkin suurin osa käyttäjistä etsii seuraa tositarkoituksella, joten ilmapiiri on rento ja asillinen.

Vierailija
2/9 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

E-kontaktia voi kokeilla helposti ilmaiseksi, niin tietää, sopiiko se itselle ja löytyykö sieltä miellyttävää seuraa. Tästä voi katsoa voimassa olevan alennuskoodin. Koodia käyttämällä pääsee lähettelemään ja vastaanottamaan myös viestejä ilmaiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä deittisivusto - https://hespac.com/datefi.htm Liittyminen on ilmaista ja suurinta osaa sivuston ominaisuuksista pääsee käyttämään ilmaiseksi.Täysjäsenyys ei ole ehkä ihan markkinoiden edullisin, mutta seuranhaussa laadusta kannattaa maksaa.

Vierailija
4/9 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin 2 sukulaista löysi sieltä rakkaan.Toinen mies,toinen nainen.Itse en hae netin kautta suhdetta,en ystäviä , naisena.

Vierailija
5/9 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liittyminen on ilmaista, mutta viestejä ei voi lähettää. Moni ihmettelee miksi lähetetään vain tykkäyksiä, mutta muuta ei voi lähettää ilmaisversiossa.

Vierailija
6/9 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin miehet on tosi aktiivisia lähettämään viestejä siellä, kuvattomallakin profiililla yhteydenottoja tuli paljon. Suurin osa lähestyi asiallisesti. Kannattaa kokeilla, ei kovin kallis kuitenkaan ole, vaikka jotain maksaakin.

Vierailija
7/9 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin avomieheni sieltä

Vierailija
8/9 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan sä kokeilla.

Et sä mua sieltä löydä.

Deittisovellukset on lähinnä silmänlumetta.

Vierailija
9/9 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voithan sä kokeilla.

Et sä mua sieltä löydä.

Deittisovellukset on lähinnä silmänlumetta.

😅 No onneksi juuri sinua ei sieltä tarvitse löytää. Itse löysin mieheni deittisovelluksesta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän